En ondertussen wel op twitter zetten dat het WEL verteld gaat worden ALS joanna blijft. Chantage ... manupilerende &^&&^%Buddy is utquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haar moeder wou het toch niet hebben?
indd ! meneertje snapt het nog steeds nietquote:
LAatste POster ...in principe maakt de lapo dus een nieuw deel aanquote:
Nou waar maak je je dan nu druk om. Je spreekt jezelf nu tegen en ik zit je 'ech nie te jennuh man'quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik snap niet waarom mensen kicken op het openen van een topic.
Klopt, behalve in de COS, daar blijft de eerste open.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:00 schreef Stability het volgende:
[..]
LAatste POster ...in principe maakt de lapo dus een nieuw deel aan
die regel geldt niet voor de COS'enquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:00 schreef Stability het volgende:
[..]
LAatste POster ...in principe maakt de lapo dus een nieuw deel aan
wel jammer, je krijgt op deze manier topic racers die allemaal maar een nieuw topic willen aanmakenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
die regel geldt niet voor de COS'en
Gister ook al...quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik snap niet waarom mensen kicken op het openen van een topic.
dat dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:02 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Gister ook al...
Gelijk 4 COS geopend.
Jammer dat gehaast
Niet meer reagerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
daar gaan we weer....pfffffffffffffffffffffffffff
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:03 schreef mspoez het volgende:
Ik vind niet dat Jo hoeft te weten dat Dennis het heeft uitgemaakt; ze heeft getekend voor deelname aan een spel waarbij geen info uit de buitenwereld binnenkomt, en aarbij, ze kan sowieso al niet nomaal reageren, laat staan als ze dit te horen krijgt met een camera op haar hoofd. Nee hoor, als ze eruit gaat is vroeg genoeg. Hopelijk is dat vanavond...
Zoveel informatie hoeven we niet hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:03 schreef henkvandetillaart het volgende:
Pffff denk je naar huis te kunnen om lekker te gaan streamen, krijg je nog een kutklusje tussendoor.
Gelukkig is er een CAPSfile!
Ja maar als het druk is, spreek voor mezelf, heb ik het soms niet door dat ik de LAPO heb.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:02 schreef Stability het volgende:
[..]
wel jammer, je krijgt op deze manier topic racers die allemaal maar een nieuw topic willen aanmaken
heel simpel: druk 1 x f5 als topic vol is, en druk op de button open nieuw deel...daarna ff nieuwe topictitel verzinnen en nummering aanpassen...een kind kan de was doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:04 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe je een topic opent
Ok. Veel plezier in:quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:00 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Nou waar maak je je dan nu druk om. Je spreekt jezelf nu tegen en ik zit je 'ech nie te jennuh man'
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:02 schreef meneertje1972 het volgende:
Al die aandacht voor terminale monique. Ik mag zo hopen dat op de een of andere manier vanavond besloten wordt in de live uitzending dat Joanna terug mag en Maik niet en dat Monique dan live tegen de vlakte gaat. Teeeh tuuuuh teeeeh tuuuuh.
Hmm, ik weet niet of je dat in alle gevallen kunt maken maar in dit geval ben ik het met je eens. Die relatie was toch al op sterven na dood, als er echter iets (medisch oid) met familie of andere naasten aan de hand is dan denk ik dat daar wel wat van bekend gemaakt mag worden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:03 schreef mspoez het volgende:
Ik vind niet dat Jo hoeft te weten dat Dennis het heeft uitgemaakt; ze heeft getekend voor deelname aan een spel waarbij geen info uit de buitenwereld binnenkomt, en aarbij, ze kan sowieso al niet nomaal reageren, laat staan als ze dit te horen krijgt met een camera op haar hoofd. Nee hoor, als ze eruit gaat is vroeg genoeg. Hopelijk is dat vanavond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |