Wel jammer, het jasje ging wel goed uit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
De rest ligt op een bordje hè? Maar ik ben het met je eens, geklungel van mijn favo.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:32 schreef Toverheks het volgende:
even toch ander nieuws in Limburg zijn dodelijke XTC pillen in omloop 2 zijn er al overleden...........blijf dus van die bende af.
is geen geintje hoor hoor het net op het nieuws.
ja, dus?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Psst... Ze kondigden het aan op 30 maart...
Oeffffffffquote:
Ben het even aan het terug zoeken .... wat er nu precies gezegd is over deze missie. Als ik het kan vinden want volgens mij staat er vanalles door elkaar op de sst site.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee toch, er stond volgens mij tot vrijdag, dus zou ie vandaag terug komen, er stond toch niet tot en mét?
Preciesquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, dat bedoel ik, laat hem maar lekker stuntelen, kunnen wij dat van bijbehorend commentaar voorzien.
Las ik ook idd: http://www.nu.nl/binnenla(...)in-zuid-limburg.htmlquote:
is wel een beetje overdreven om gelijk heel limburg uit te roeien... mo staat toch niet gelijk aan alle limburgersquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:32 schreef Toverheks het volgende:
even toch ander nieuws in Limburg zijn dodelijke XTC pillen in omloop 2 zijn er al overleden...........blijf dus van die bende af.
Over naar portugal
Ze kondigden het toen aan voor morgen, dus 31 maart; vandaag. Als dit een 1 april grap is zou het wel heel triest zijn.quote:
Maar nog ff en ik heb die pillen waarschijnlijktoch wel nodig om wakker te blijven als ik SST wil blijven kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:32 schreef Toverheks het volgende:
Over naar portugal
Ook belangrijk:quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:32 schreef Toverheks het volgende:
Over naar portugal
Wat denk je nou? 2 personen die elkaar een aantal weken kennen meteen gaan trouwen? No way...quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze kondigden het toen aan voor morgen, dus 31 maart; vandaag. Als dit een 1 april grap is zou het wel heel triest zijn.
Justin Bieber ís een comedy.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ook belangrijk:
Tieneridool Justin Bieber wil in de komedie What Would Kenny Do? spelen. Ashton Kutcher is ook in gesprek over een rol, schrijft de Amerikaanse krant Los Angeles Times.
Arnie heel SST is toch heel triestquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze kondigden het toen aan voor morgen, dus 31 maart; vandaag. Als dit een 1 april grap is zou het wel heel triest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |