Klopt helemaal bloemetje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee toch, er stond volgens mij tot vrijdag, dus zou ie vandaag terug komen, er stond toch niet tot en mét?
We have a winner!quote:
dat is wellicht wat IK zou willenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee toch, er stond volgens mij tot vrijdag, dus zou ie vandaag terug komen, er stond toch niet tot en mét?
Dat is waar. Hij brengt iig genoeg gezelligheid.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:26 schreef Chanel5 het volgende:
Hij mag ook wel een minpuntje hebben toch?
miljonairs hebben daar normaal gesproken ook personeel voorquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:24 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zit met verbazing te kijken naar het SLOPEN van deze paling.
Fijn! Flugeltje offert zich op!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
We have a winner!![]()
Wij zijn de komende weken dikke buddy's op Hyves ( je zult het maar hebben) feestboek, FOK! en twitter!![]()
![]()
dan is die fipohunter ook weer rustigquote:
Psst... Ze kondigden het aan op 30 maart...quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
W8 EFFE, DIE TROUWERIJ MET LAURA EN ALEX IS GEWOON EEN 1 APRIL GRAP!
Ssssst! Dat is het em nou juist, snap dat dan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Hoeven die 2 tortelduiven niet in ondertrouw?
Wie?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
dan is die fipohunter ook weer rustig
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
W8 EFFE, DIE TROUWERIJ MET LAURA EN ALEX IS GEWOON EEN 1 APRIL GRAP!
En dat is twee! Nog 2 voor een kwartet!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
dan is die fipohunter ook weer rustig
joh hahaha,quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
miljonairs hebben daar normaal gesproken ook personeel voor
Heerlijk hè, dat warme weer..quote:
Ik zei heul dat ene woord nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
We have a winner!![]()
Wij zijn de komende weken dikke buddy's op Hyves ( je zult het maar hebben) feestboek, FOK! en twitter!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |