quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:04 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Zoveel informatie hoeven we niet hoor![]()
BINNEN 10 FUCKING SECONDEN IS EEN ANDER VERHAAL.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar als het druk is, spreek voor mezelf, heb ik het soms niet door dat ik de LAPO heb.
En dan is het toch handig als een ander opent.
de stem beslist dus dan leg ik mij daar bij neer hequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:04 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ben je wel een beetje lief als Joanna toch blijft vanavond?
Fijne avond ....quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef trollie67 het volgende:
Word met het minuut belachelijker,en nu wel allemaal,ga mijn tijd lekker besteden aan koken,mijn diertjes en lief die zo naar huis komt,ze zijn nu allemaal in de calimero stdmming,fijnd live toegewenst allemaal
Omdat ieder deel er 20 topics worden aangemaakt, vind je het gek dat erover geklaagd wordt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef flugeltje het volgende:
Hou toch eens op met dat gezeur over wie nu wel/niet een topic mag openen. Wie als eerste opent heeft 'm, boeiend zeg.... Rest van de discussie mag wat mij betreft naar FB, is verdorie vrijwel elk topic hetzelfde verhaal...
die tijdschriften hebben ze al zolang ze in dat huis zittenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef schommelstoel het volgende:
Ik snap iets niet, ze krijgen tijdschriften, daar staat toch vast wel iets in over japan.
Niet huilen .... we hebben aan MO genoegquote:
Mocht ze weggaan, dan leg ik me er ook bij neer.... Het is wat Nederland dan wilquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef knagsje het volgende:
[..]
de stem beslist dus dan leg ik mij daar bij neer he
Dan hebben de modjes wat te doen... Niet ons probleemquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat ieder deel er 20 topics worden aangemaakt, vind je het gek dat erover geklaagd wordt.
kom op zeg, jij wacht een uur met naar bed gaan om een topic te kunnen starten. en bij die van net zat je ook de replies af te tellenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
BINNEN 10 FUCKING SECONDEN IS EEN ANDER VERHAAL.
Moet je sneller zijn dan meneertje, die schijnt hier de OP-god te zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef scooby-doo het volgende:
Ik wil ook een topic openen.
Mag ik straks??
Ga maar weer hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Mocht ze weggaan, dan leg ik me er ook bij neer.... Het is wat Nederland dan wil
Te laat (of eigenlijk te vroeg, aan het nummertje te zienquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ok. Veel plezier in:
[COS #832] Waar we ruim op tijd zijn en deze open moet blijven
Ah oke, ze krijgen dus geen nieuw?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef Darklight het volgende:
[..]
die tijdschriften hebben ze al zolang ze in dat huis zitten
Dat ligt aan de gebruikers, je kan aan het nummer van het topic prima zien welke eerder wasquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat ieder deel er 20 topics worden aangemaakt.
ik wil nooit een topic openen... ik post niet meer na 295....quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef scooby-doo het volgende:
Ik wil ook een topic openen.
Mag ik straks??
[COS #832] Waar we ruim op tijd zijn en deze open moet blijvenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |