Psst... Ze kondigden het aan op 30 maart...quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
W8 EFFE, DIE TROUWERIJ MET LAURA EN ALEX IS GEWOON EEN 1 APRIL GRAP!
Ssssst! Dat is het em nou juist, snap dat dan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Hoeven die 2 tortelduiven niet in ondertrouw?
Wie?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
dan is die fipohunter ook weer rustig
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
W8 EFFE, DIE TROUWERIJ MET LAURA EN ALEX IS GEWOON EEN 1 APRIL GRAP!
En dat is twee! Nog 2 voor een kwartet!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
dan is die fipohunter ook weer rustig
joh hahaha,quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
miljonairs hebben daar normaal gesproken ook personeel voor
Heerlijk hè, dat warme weer..quote:
Ik zei heul dat ene woord nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
We have a winner!![]()
Wij zijn de komende weken dikke buddy's op Hyves ( je zult het maar hebben) feestboek, FOK! en twitter!![]()
![]()
We zijn hier niet in Nederland ....quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Hoeven die 2 tortelduiven niet in ondertrouw?
Ja weet ik, Geers minpuntje is dat ie een slijmbal isquote:
Gek he, 2 liggen de hele dag op hun nest, 1 jankt de hele dag, en 1 komt alleen 'snachts in actiequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik zei ook niet dat hij het goed doet maar ik heb Alex, Lau, Maik en Mo en nog niet op een fout kunnen betrappen buiten de opdrachten om.
Ze komt op TV vanavond, dat moet in stijl, vooral omdat ze een hoofdrol heeft.quote:
De rest ligt op een bordje hè? Maar ik ben het met je eens, geklungel van mijn favo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Er zit nu nog minder vlees aan dan aan een ondermaats IJsselmeeraaltje
[ afbeelding ]
oquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:31 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ja weet ik, Geers minpuntje is dat ie een slijmbal is
en die staan ook nog in de finalequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:31 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Gek he, 2 liggen de hele dag op hun nest, 1 jankt de hele dag, en 1 komt alleen 'snachts in actie
Psies, dat bedoel ik, laat hem maar lekker stuntelen, kunnen wij dat van bijbehorend commentaar voorzien.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:31 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Gek he, 2 liggen de hele dag op hun nest, 1 jankt de hele dag, en 1 komt alleen 'snachts in actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |