Nu ben je dat wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je capslocks staat aan, ik ben niet doof
Dus jij bent een soort van Jaap?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik snap niet waarom mensen kicken op het openen van een topic.
Dat kan harder!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
JA INDERDAAD EN HET WORDT OOK TIJD DAT ZE WEER IS MOGEN DRUKKEN WEET IEMAND DIT?
IK HEB NET EEN MAIL GESTUURD NAAR INFO@ENDEMOL.NL WANT IK VIND DAT ZE ER IETS AAN MOETEN DOEN!!!!
IK ZEG: BAK EEN TAART EN GA HET VIEREN!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
JA INDERDAAD EN HET WORDT OOK TIJD DAT ZE WEER IS MOGEN DRUKKEN WEET IEMAND DIT?
IK HEB NET EEN MAIL GESTUURD NAAR INFO@ENDEMOL.NL WANT IK VIND DAT ZE ER IETS AAN MOETEN DOEN!!!!
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Damn... stel je voor dat we het een keer eens zijn
Ga je me nou expres uit zitten dagenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze dan allemaal laten beginnen met 'Waar'
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je capslocks staat aan, ik ben niet doof blind
thanksquote:
heb hem even op twitter gegooid, geniaal!quote:
Je bent een kanjer.quote:
Die is weer ingeseind, miss fragiel en kwetsbaar mocht eens een toeval krijgen bij een onverwachte terugkeer.quote:
Die dikke palingen zijn helegaar niet lekker.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:13 schreef Chanel5 het volgende:
Geer trekt die paling zijn jas uit
[ link | afbeelding ]
Niet alle blonde travestieten lijken op Jo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:13 schreef scooby-doo het volgende:
Maar ehhh.
Had net iemand gevonden die ik op Jo vindt lijken??
Niet of Ja??
[ afbeelding ]
Is geen Travoquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet alle blonde travestieten lijken op Jo.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:11 schreef scooby-doo het volgende:
Stop nou.....
Straks is ook deze COS vol en dan beginnen we weer van opnieuw.![]()
Lijkt nicolass cage welquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Godsamme, wat heeft Alex een groot voorhoofd.
Oh nee hoor, want ik heb hem al klaarstaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:11 schreef scooby-doo het volgende:
Stop nou.....
Straks is ook deze COS vol en dan beginnen we weer van opnieuw.
nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:13 schreef scooby-doo het volgende:
Maar ehhh.
Had net iemand gevonden die ik op Jo vindt lijken??
Niet of Ja??
[ afbeelding ]
Best..quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh nee hoor, want ik heb hem al klaarstaan
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik HAD er al eentje geopend, 1 seconde na deze. Die werd gesloten en kreeg meneertje over me heen dus maakte 832 alvast open; geen gezeik zodadelijk. Voor de zeikerds
een egte soapie hequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh nee hoor, want ik heb hem al klaarstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |