Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Bij mij ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
Bij mij zit er ook wel een stekkertje los hoor![]()
Niks meer aan te doen
Hier ook niks los in de serverruimtequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:17 schreef Solique het volgende:
Bij mijzelf genoeg.![]()
In de server ruimtes geen last van.
Hoe gekker hoe gezelligerquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:17 schreef Solique het volgende:
Bij mijzelf genoeg.![]()
In de server ruimtes geen last van.
weten ze nou al wat ze eraan gaan doen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:18 schreef Toekito het volgende:
bij mij zit er een breuk in een stekkertje
Ik kom eraanquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:18 schreef littledrummergirl het volgende:
@ marijke en fraarie... Plek zat in mijn giga bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:19 schreef Barreltje het volgende:
![]()
bij mij is het niet de stekker maar de contactdoosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe gaat het nu? Beetje opgelucht?
![]()
bij mij is het niet de stekker maar de contactdoosFijn zo'n managerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
![]()
bij mij is het niet de stekker maar de contactdoosDus eigenlijk nog niks opgeschoten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
![]()
bij mij is het niet de stekker maar de contactdooszulke types ken ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die zijn zo irritant.
je hebt ook nog managers die een mail sturen ... vervolgens mail je terug met een vraag omdat je het niet snapt. En legt hij het op dezelfde manier uit. totaal geen binding met zijn personeel.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
doe het dan als je t nodig hebt, anders zit je straks met n verouderd dingquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
Ik twijfel om een caraudioset te kopen![]()
![]()
Ik heb er nog niks aan
Het is al een oudere setquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe het dan als je t nodig hebt, anders zit je straks met n verouderd ding
Heee gekke-M !quote:
Miniiiiquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Zolang je dat hier maar niet doet
Sol !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
LDG![]()
[..]
Priem
Wokquote:
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Mogguhquote:
Chickaquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:22 schreef PriemGirl het volgende:
Hoe is het hier ! Behalve de losse stekkertjes
gaat,quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:22 schreef PriemGirl het volgende:
Koffie... en een gesuste theeruzie... verder alles normaal hier hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:22 schreef PriemGirl het volgende:
Niet waarquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gaat,
niemand doet lief tegen mij
Marijke en LL slaan me op mn vingers
NBT die verraad mij met alles ...
* Crazy-M gooit een theezakje tegen MalleDuckquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Koffie... en een gesuste theeruzie... verder alles normaal hier hoor
Marijke lieverdquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
Chicka![]()
Hier alles ok, bij jou?
Ja.. Maar jij bent gekquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gaat,
niemand doet lief tegen mij
Marijke en LL slaan me op mn vingers
NBT die verraad mij met alles ...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Marijke lieverdJa ook wel goed hoor !
Arm is lam van het tennissen dus typen gaat iets minder soepel vandaag
Alleen heeft iemand m'n zon gejat
![]()
![]()
[..]
Ja.. Maar jij bent gek![]()
Doe voor mij een bakje theequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:26 schreef Symphonic het volgende:
Zo direct eerst maar eens koffie halen
neequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:27 schreef NBT het volgende:
Mars, vergeef me nou, en als je goed kijkt deed ik niet eens wat verkeerd!
wie is malleduck?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit een theezakje tegen MalleDuck
blijkbaar terecht...quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
begin jij ook al ?
[..]
Doe voor mij een bakje thee
Okequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:27 schreef NBT het volgende:
Mars, vergeef me nou, en als je goed kijkt deed ik niet eens wat verkeerd!
de l bleef hangenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wie is malleduck?
die ken ik niet
[..]
blijkbaar terecht...
Je hoort dit te zeggen:quote:
quote:
ik heb mn eigen wilquote:
Tsss zielige mannenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
begin jij ook al ?
[..]
Doe voor mij een bakje thee
heeeeyquote:
Joysssssaquote:
ik ben altijd zieligquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tsss zielige mannenEuh.... Ik bedoel.. Errrrr.... Love you?
En je wil mij vergeven?quote:
quote:
gaan we nu in 1 keer lief doenquote:
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
pffft, zal het onthoudenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nouja de koekjes zijn op dus dat kan ik je niet meer aanbieden
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
in de positieve zin, dat ik een koekje krijg als je er bentquote:
steek er nog ee nstuk of 6 opquote:
nope.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weten ze nou al wat ze eraan gaan doen?
ik ga er net uitquote:
nee, niet meer slapen, dat kan vanavond weerquote:
Dat past wel want ik ben best smalquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga er net uitje mag mee douchen, al is mn cabine akelig krap voor 2 man
Jaaaquote:
blond ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:38 schreef Joysa het volgende:
Telefoon aan je oor houden zonder een nummer te selecteren is erg handig
okquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaat het nu? Beetje opgelucht?
quote:
mja Senior is nu met manager aan het bespreken hoe het aangepakt moet worden.. ben benieuwd.. heb net even bij een andere collega ook geventileerd en die geeft aan dat ie eigenlijk ook met hetzelfde probleem loopt .. dus wel fijn om te merken dat het allemaal niet aan mij ligtquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus eigenlijk nog niks opgeschoten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu een beetje rustig aan de komende weken.. er werd gevraagd of ik rust wilde en de komende dagen vrij wilde maar denk niet dat ik dat wil.. alhoewel ik ms wel even de vrijdag vrijneem..
zo een lijstje maken met de dingen die ik af wil ronden.. die hier al eeuwen liggen en waaroverik gefrustreerd ben dat ik ze niet af krijg.. heb ook aangegeven dat ik me tijdens werk ga terugtrekken dmv muziek en een koptelefoon.. want alle geluiden om me hene zijn iets te veel van het goede.. hopelijk word ik ook minder gestoort, want de dagelijkse ongein wordt even aan de senior overgedragen zodat ik m;n projecten af an ronden..
even lucht en dat voelt wel goed / fijn..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
[..]
mja Senior is nu met manager aan het bespreken hoe het aangepakt moet worden.. ben benieuwd.. heb net even bij een andere collega ook geventileerd en die geeft aan dat ie eigenlijk ook met hetzelfde probleem loopt .. dus wel fijn om te merken dat het allemaal niet aan mij ligtsuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu een beetje rustig aan de komende weken.. er werd gevraagd of ik rust wilde en de komende dagen vrij wilde maar denk niet dat ik dat wil.. alhoewel ik ms wel even de vrijdag vrijneem..
zo een lijstje maken met de dingen die ik af wil ronden.. die hier al eeuwen liggen en waaroverik gefrustreerd ben dat ik ze niet af krijg.. heb ook aangegeven dat ik me tijdens werk ga terugtrekken dmv muziek en een koptelefoon.. want alle geluiden om me hene zijn iets te veel van het goede.. hopelijk word ik ook minder gestoort, want de dagelijkse ongein wordt even aan de senior overgedragen zodat ik m;n projecten af an ronden..
even lucht en dat voelt wel goed / fijn..de stream uit de badkamer van LDG met Marijkequote:You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig
[..]
[..]
[..]
mja Senior is nu met manager aan het bespreken hoe het aangepakt moet worden.. ben benieuwd.. heb net even bij een andere collega ook geventileerd en die geeft aan dat ie eigenlijk ook met hetzelfde probleem loopt .. dus wel fijn om te merken dat het allemaal niet aan mij ligtvraag aan je collega of hij ook een gesprek wil, dan zijn er al 2 met dezelfde problemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu een beetje rustig aan de komende weken.. er werd gevraagd of ik rust wilde en de komende dagen vrij wilde maar denk niet dat ik dat wil.. alhoewel ik ms wel even de vrijdag vrijneem..
even lucht en dat voelt wel goed / fijn..
dat kan alleen maar helpen en jij hebt het spits al afgebeten.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
[..]
[..]
[..]
mja Senior is nu met manager aan het bespreken hoe het aangepakt moet worden.. ben benieuwd.. heb net even bij een andere collega ook geventileerd en die geeft aan dat ie eigenlijk ook met hetzelfde probleem loopt .. dus wel fijn om te merken dat het allemaal niet aan mij ligtMooi dat je iets meer ademruimte hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu een beetje rustig aan de komende weken.. er werd gevraagd of ik rust wilde en de komende dagen vrij wilde maar denk niet dat ik dat wil.. alhoewel ik ms wel even de vrijdag vrijneem..
even lucht en dat voelt wel goed / fijn..En misschien is het handig dat die collega dan ook aan de bel trekt, dan wordt er misschien naar iets structureels gekeken en ziet je manager hopelijk in dat het handig is jullie serieus te nemen...
het is wel bekend hoor.. alleen de manager kan er niks aan doen..quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vraag aan je collega of hij ook een gesprek wil, dan zijn er al 2 met dezelfde problemen.
dat kan alleen maar helpen en jij hebt het spits alk afgebeten.
Ja wat? Eigen zeekoeien eerstquote:
Dan gaat die manager op training whatever om z'n skills te verbeterenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het is wel bekend hoor.. alleen de manager kan er niks aan doen..
hij kan het gewoon niet..
de collega is de andere senior waar ik niet onder val (no pun intended![]()
)
hopelijk is dit een wake-up call..
quote:
[..]
[..]
[..]
mja Senior is nu met manager aan het bespreken hoe het aangepakt moet worden.. ben benieuwd.. heb net even bij een andere collega ook geventileerd en die geeft aan dat ie eigenlijk ook met hetzelfde probleem loopt .. dus wel fijn om te merken dat het allemaal niet aan mij ligtEr gebeurd tenminste iets, hopelijk kom je er voor jezelf een beetje uit en ook al begrijpen ze je probleem niet helemaal, het is wel fijn dat ze met jee denken en vragen of je extra vrij wilde...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu een beetje rustig aan de komende weken.. er werd gevraagd of ik rust wilde en de komende dagen vrij wilde maar denk niet dat ik dat wil.. alhoewel ik ms wel even de vrijdag vrijneem..
even lucht en dat voelt wel goed / fijn..
Rustig aan meisjeEn denk vooral even aan jezelf, dat is heul niet zo egoistisch als het lijkt
ah, ok.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het is wel bekend hoor.. alleen de manager kan er niks aan doen..
hij kan het gewoon niet..
de collega is de andere senior waar ik niet onder val (no pun intended![]()
)
hopelijk is dit een wake-up call..
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja wat? Eigen zeekoeien eerst
jij wilt ook met iedereen slapenquote:
Hij is de breezerslet van de KSCquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is de breezerslet van de KSC![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is de breezerslet van de KSC![]()
wel je paraplu meenemen he, anders wordt je natquote:
wilt je knuffelbeer niet meer mee naar bed dan ?quote:
Je mag er bijquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wilt je knuffelbeer niet meer mee naar bed dan ?
Helemaal mee eensquote:Peter:"wat is boobies toch een prachtwoord. Zeg het maar een paar keer hardop, daar wordt je toch vrolijk van?"
[..]
[..]
[..]
mja Senior is nu met manager aan het bespreken hoe het aangepakt moet worden.. ben benieuwd.. heb net even bij een andere collega ook geventileerd en die geeft aan dat ie eigenlijk ook met hetzelfde probleem loopt .. dus wel fijn om te merken dat het allemaal niet aan mij ligtMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu een beetje rustig aan de komende weken.. er werd gevraagd of ik rust wilde en de komende dagen vrij wilde maar denk niet dat ik dat wil.. alhoewel ik ms wel even de vrijdag vrijneem..
even lucht en dat voelt wel goed / fijn..![]()
Je kan morgen ook vrij nemen en een dagje sauna pakkenIk zit dan in schiedam
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:
verkapte date postquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi![]()
verkapte meet postquote:
vindt ze leukquote:
En dan durf jij niet te weigeren natuurlijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vindt ze leuk![]()
* miniwokpapa, jij moet mij onderbovenste doen![]()
please
![]()
in schiedam in de sauna??quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi![]()
ik heb een zwak voor vrouwenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En dan durf jij niet te weigeren natuurlijk
loop zequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:59 schreef Joysa het volgende:
* Joysa gaat rondje hardlopen, poging tot 10km.
succesquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:59 schreef Joysa het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
in schiedam in de sauna??
wel een aparte plek voor een date
ga je in je eentje dan??quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, elkaar meeten op de on- en offshore beurs lukte niet, dus dan maar een ander voorstel waar ik deze week ben
En je kan er ook nog tot rust komen, dus ik dacht: zo'n gek voorstel is dat niet
Succesquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:59 schreef Joysa het volgende:
Geweldig!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:02 schreef littledrummergirl het volgende:
weer fris en fruitig![]()
ruik wel naar mannenzeepmn eigen was op
Hier nog 3,5 week en dan een weekendje wegquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:03 schreef littledrummergirl het volgende:
oeh saunamiss kan ik even vragen of ik vrijdag vrij kan krijgen zodat ik met vriendje kan... die staat stijf van de stress, is wel even goed voor m
* MPG sluit aanquote:
ja wij moeten er ook echt even uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier nog 3,5 week en dan een weekendje weglekker in een huisje MET BAD
o ja, wok gaat afsluiten en inpakkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:05 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl gaat weer vlug verder werken
dag dag , systeembeheerdertjequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:05 schreef PriemGirl het volgende:
Priembabequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:05 schreef PriemGirl het volgende:
Nope, met feMaleDuck, lekker uitje samen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ga je in je eentje dan??
maar sauna is wel een goed idee.. maar dan naar elysium denk ik.. heb nog wat kortingskaarten bij KG gejat
Dan gaan we toch op vrouwenjacht met zijn allen!quote:
elysium ziet er wel veel gaver uit op de websitequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, met feMaleDuck, lekker uitje samen...
Wij gaan zowieso naar Schiedam, dat had ik vrouwlief beloofdAlhoewel elysium even ver is bij mij vandaan
Klinkt als een sauna meet morgenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
elysium ziet er wel veel gaver uit op de websiteben er nog nooit geweest, wil in schiedam, die is sowieso wel ok
Met zijn allen, met zijn allenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan gaan we toch op vrouwenjacht met zijn allen!
u riep?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
elysium ziet er wel veel gaver uit op de websiteben er nog nooit geweest, wil in schiedam, die is sowieso wel ok
ben je me nog steeds vergetenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:09 schreef Crazy-M het volgende:
ben er weer, eerste keer 1 ding fout en 1 persoon vergeten
Dan moet je ook maar van andermans thee en chocolade afblijvenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:09 schreef Crazy-M het volgende:
ben er weer, eerste keer 1 ding fout en 1 persoon vergeten
ik vind elysium fijnerquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wie ben jij ?quote:
quote:
Hoe groot is elysium dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind elysium fijner![]()
vind schiedam zo lawaaierig,, en vind de snelweg naast de deur niet zo fijn ..
Ja, jij ja, met je bofbipsquote:
iets groter dan schiedam ;0quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:11 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
Hallo Mars, ik ben Twix, je concurrent ofzo
BofBips!!quote:
you brokes itquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:14 schreef DaMart het volgende:
[me=DaMart] stopt de stekker weer in het stopcontact.
[/me]
Zo, KSC gerepareerd.
Dat valt ook wel weer mee hoorquote:
Ben ik helemaal mee eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Helemaal niet, als de stekker los zit, moet je hem gewoon in het stopcontact stoppen... bij sommige mensen verhelpt dat ook computerproblemenquote:
quote:
ok, gedaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee hoor
[..]
Ben ik helemaal mee eens
een gevalletje PICNIC dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal niet, als de stekker los zit, moet je hem gewoon in het stopcontact stoppen... bij sommige mensen verhelpt dat ook computerproblemen.
en anders.. replace user??quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal niet, als de stekker los zit, moet je hem gewoon in het stopcontact stoppen... bij sommige mensen verhelpt dat ook computerproblemen.
* Crazy-M ruikt in 1 keer een brandluchtquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:14 schreef DaMart het volgende:
[me=DaMart] stopt de stekker weer in het stopcontact.
[/me]
Zo, KSC gerepareerd.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:11 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
Hallo Mars, ik ben Twix, je concurrent ofzo
yepquote:
Hmm, misschien toch dan maar even voorstellen aan de vrouw vanavond... Thanksquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
iets groter dan schiedam ;0
en ik vind de horeca service daar fijner
Inmiddels ook wel gebeurd op kantoor...quote:
quote:
dat is mijn linux omgevingquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inmiddels ook wel gebeurd op kantoor....
Maar oud-collega klaagde over een zwart scherm... Tja... dat krijg je als het scherm niet aanstaat.
Mogguhquote:
Dag lieve wokquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben ervandoor mensen
misschien tot vanmiddag
Ik ga zo weer verder slapen, koppijn. Ik vind het vroeg genoeg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nog net... 40 min voor het verstrijken van de morgen...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben ervandoor mensen
misschien tot vanmiddag
is vooral heeel fijn als het mooi weer is.. dan hebben ze een enorm buiten gedeelte.. das fijn!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hmm, misschien toch dan maar even voorstellen aan de vrouw vanavond... Thanks
Myrquote:
morgequote:
allemaal prutsers zijn het!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:21 schreef Solique het volgende:
* Solique word moe van de helpdesk![]()
[..]
Myr![]()
hey, ik fiks alles hequote:
moet er zo ook weer 1 raadplegen, over het fornuis in de keuken.quote:
Ja, en wij mogen het weer oplossen.quote:
gas wel aangesloten ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
moet er zo ook weer 1 raadplegen, over het fornuis in de keuken.
quote:
Dus toch een sauna pakkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is vooral heeel fijn als het mooi weer is.. dan hebben ze een enorm buiten gedeelte.. das fijn!![]()
ik denk dat ik "gewoon" naar pijnacker ga ofzo..
misschien eens vriendinnetje peilenalhoewel die misschien weer met d'r baby zit
de aanvoer verstopt ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
als 1 gaspit weigert , en de rest het doet. vraag ik me af hoe jij op deze redenatie terecht komt.
wij blijven gewoon stilzittenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:25 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga maar weer eens richting stagemaar ik blijf onderweg nog wel even gezellig meeposten als jullie niet te snel gaan
quote:
ohja ontbijten ... hmm nou straks maar ofzoquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ontbijt![]()
En wok, wat een leuk meisje heb jij![]()
mja.. half.. want ik heb eigenlijk deze keer niet zo'n zin om alleen te gaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus toch een sauna pakkenVeel plezier dan
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:25 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga maar weer eens richting stagemaar ik blijf onderweg nog wel even gezellig meeposten als jullie niet te snel gaan
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja ontbijten ... hmm nou straks maar ofzo
mja het gas wordt verdeeld over de pitten, en net in die pit een verstopping zitquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat zal het zijn, nee probeer maar niet te raden. dan zou geen 1 pit het doen namelijk.
Snap ik, anders ga je toch met LDGquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. half.. want ik heb eigenlijk deze keer niet zo'n zin om alleen te gaan
normaal gesproken niet zo erg.. maar ik voel me nu al ellendigdat schiet niet op om me dan ook nog alleeen te voelen
Zal ik thee komen drinken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. half.. want ik heb eigenlijk deze keer niet zo'n zin om alleen te gaan
normaal gesproken niet zo erg.. maar ik voel me nu al ellendigdat schiet niet op om me dan ook nog alleeen te voelen
Doe nu maar even, is goed voor jequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja ontbijten ... hmm nou straks maar ofzo
ga je mee naar de sauna??quote:
uurtje... ben blij dat ik dan weer wat brood in mn soep kan dopen om te zorgen dat het met eten niet te veel pijn doetquote:
ik heb 2 beschuitjes op vanmorgenquote:
Ik moet zo Sander ophalen, ik eet straks welquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe nu maar even, is goed voor je
Ik denk niet dat ik dat durfquote:
kee..quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat durfEen kg of 20 minder en ik durf wel weer
![]()
dan ik ook nietquote:
hier nog eentje met n kg of wat te veelquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat durfEen kg of 20 minder en ik durf wel weer
![]()
![]()
dat dus !!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier nog eentje met n kg of wat te veelmaar saunas vind ik heerlijk en na tien minuutjes ongemakkelijk rondlopen is dat gevoel ook weer over er is echt niemand die kijkt ofzo en daarnaast is naakt zwemmen en rondlopen gewoon relaxed
Ik kan me ook niet voorstellen dat er iemand kijkt, want de vervelende mensen durven zelf toch niet naakt, ergo, die zijn er niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier nog eentje met n kg of wat te veelmaar saunas vind ik heerlijk en na tien minuutjes ongemakkelijk rondlopen is dat gevoel ook weer over er is echt niemand die kijkt ofzo en daarnaast is naakt zwemmen en rondlopen gewoon relaxed
* Crazy-M nog nooit geweestquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kee..
alhoewel je in de sauna niet de enige bent die iets met die 20 kg "moet"Hoe laat wil je gaan, misschien durf ik dan toch meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
E Symph kan me dan meenemen naar Haarlem oid, dus dan ben ik toch al in de buurt
Moet ik alleen wel even benen scheren enzo en op zoek naar de badjas etc
![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat er iemand kijkt, want de vervelende mensen durven zelf toch niet naakt, ergo, die zijn er niet.
Ik voel me er gewoon heel ongemakkelijk bijquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Is ook wel zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat er iemand kijkt, want de vervelende mensen durven zelf toch niet naakt, ergo, die zijn er niet.
ikke nie vervelendquote:
ja zal ook niet daar makkelijk lopenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik voel me er gewoon heel ongemakkelijk bijMaar misschien is het goed dat eens los te laten
weet niet of ik dan durfquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Later misschien als ik eenheb.
Niet gaan flikflooien in de saunaquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Later misschien als ik eenheb.
Ik ook niet, en ik zal het ook niet snel doen. Niet echt handig zo'n vochtige ruimte met mijn astmaquote:
welke dag ??quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe laat wil je gaan, misschien durf ik dan toch mee![]()
E Symph kan me dan meenemen naar Haarlem oid, dus dan ben ik toch al in de buurt
Moet ik alleen wel even benen scheren enzo en op zoek naar de badjas etc
![]()
gewoon een keer in het diepe springen en je bent omquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik voel me er gewoon heel ongemakkelijk bijMaar misschien is het goed dat eens los te laten
gewoonquote:
dat klinkt dan weer beterquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
welke dag ??
ik moet hier ook even regelen dat ik daadwerkelijk vrij en.. alhoewel ik denk dat ze wel ok zullen zeggenOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze weten van mijn bestaan?
Maar ik ben altijd op woensdag en donderdag vrij, dus dat ik het gemakkelijkst voor mij
Volgende week woensdag of donderdag?
![]()
als je mij in de sauna wil meeten, moet je morgen komen...quote:
Ik vind het ook heerlijk hoor, maar sinds ik zoveel ben aangekomen durfde ik niet meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon een keer in het diepe springen en je bent omik word nergens meer ontspannen van dan van saunas
maar gdvddme... Ik vergeet die stomme vinger van me steedsik mag helemaal niet de sauna in.. Gaat mn verrassing voor
iemand nog n ander ultiem relax idee?
Die kosten vind ik gewoonweg achterlijk hoogquote:
Dat durf jijquote:
* Crazy-M is jaloersquote:
neuhquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMGZe weten van mijn bestaan?
Maar ik ben altijd op woensdag en donderdag vrij, dus dat ik het gemakkelijkst voor mij
Volgende week woensdag of donderdag?
![]()
wilde eigenlijk morgen of vrijdag gaanquote:ik moet hier ook even regelen dat ik daadwerkelijk vrij en.. alhoewel ik denk dat ze wel ok zullen zeggen
denk niet hoorquote:
ook lekkerquote:
Morgen? Ehm, hoe laat? En waar kunnen we dan afspreken? Ga ik er even over na denkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
neuh
[..]
wilde eigenlijk morgen of vrijdag gaan
goed ideequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het ook heerlijk hoor, maar sinds ik zoveel ben aangekomen durfde ik niet meer
En een massage bij een masseur?
Wanneer?quote:
weet nog niet of het lukt.. dus regel nog niks!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen? Ehm, hoe laat? En waar kunnen we dan afspreken? Ga ik er even over na denken
Morgenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
neuh
[..]
wilde eigenlijk morgen of vrijdag gaan
En dan in een salon dingie waar je ook relaxt kan eten enzoquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
goed ideemassages vind ie ook heerlijk! Straks s even kijken of ikwat kan vinden op korte termijn
symph toch?? BBq-BuBBelBad meetquote:
Is goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
weet nog niet of het lukt.. dus regel nog niks!
ik moet de auto uit Amsterdam hebben
is den haag CS/HS goed te doen vanuit Zwolle?? of kom je ergens anders vandaan??
Heb ikquote:
quote:
Die moet nog wel gemaakt worden door Mac Gyverquote:
Peter!quote:
ja iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan in een salon dingie waar je ook relaxt kan eten enzoEr een ontspannen middagje van maken
Wanneer ben jij in Haarlem?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goed
En is prima te doenKom uit Zwolle en anders Haarlem
Laat maar weten
Tofquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja iddik heb ook n vriend die masseur is ( normaal in de sauna maar ook voor zichzelf) miss kan ik hem op korte termijn ff hosselen
Symph slaapt vanavond hier, dus dan zou ik morgen mee kunnen rijden naar Haarlemquote:
Ik ben ook wel eens in Haarlem... maar niet overdagquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof
[..]
Symph slaapt vanavond hier, dus dan zou ik morgen mee kunnen rijden naar HaarlemHoezo?
gfquote:
hoe is het met je laptop??quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens in Haarlem... maar niet overdag.
Wij zien elkaar sowieso volgende weekquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens in Haarlem... maar niet overdag.
kuukelquote:
ik ga zo ontbijten op stagequote:
duckquote:
Gratis etenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga zo ontbijten op stage![]()
gratis eten ftw! /studentenmodus
marijkequote:Op woensdag 30 maart 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
He GF![]()
En eet smakelijk lunchers/ontbijters
Thuis in de koelkast staat vast nog wel watquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Gratis eten!!!???
Waar is dat? Ik wil ook!
ligt eraan wat voor etenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Gratis eten!!!???
Waar is dat? Ik wil ook!
Maar ik ben niet thuis nuquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thuis in de koelkast staat vast nog wel wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |