jij wilt ook met iedereen slapenquote:
Hij is de breezerslet van de KSCquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is de breezerslet van de KSC![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is de breezerslet van de KSC![]()
wel je paraplu meenemen he, anders wordt je natquote:
wilt je knuffelbeer niet meer mee naar bed dan ?quote:
Je mag er bijquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wilt je knuffelbeer niet meer mee naar bed dan ?
Helemaal mee eensquote:Peter:"wat is boobies toch een prachtwoord. Zeg het maar een paar keer hardop, daar wordt je toch vrolijk van?"
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
[..]
mja Senior is nu met manager aan het bespreken hoe het aangepakt moet worden.. ben benieuwd.. heb net even bij een andere collega ook geventileerd en die geeft aan dat ie eigenlijk ook met hetzelfde probleem loopt .. dus wel fijn om te merken dat het allemaal niet aan mij ligtMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu een beetje rustig aan de komende weken.. er werd gevraagd of ik rust wilde en de komende dagen vrij wilde maar denk niet dat ik dat wil.. alhoewel ik ms wel even de vrijdag vrijneem..
zo een lijstje maken met de dingen die ik af wil ronden.. die hier al eeuwen liggen en waaroverik gefrustreerd ben dat ik ze niet af krijg.. heb ook aangegeven dat ik me tijdens werk ga terugtrekken dmv muziek en een koptelefoon.. want alle geluiden om me hene zijn iets te veel van het goede.. hopelijk word ik ook minder gestoort, want de dagelijkse ongein wordt even aan de senior overgedragen zodat ik m;n projecten af an ronden..
even lucht en dat voelt wel goed / fijn..![]()
Je kan morgen ook vrij nemen en een dagje sauna pakkenIk zit dan in schiedam
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:
verkapte date postquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi![]()
verkapte meet postquote:
vindt ze leukquote:
En dan durf jij niet te weigeren natuurlijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vindt ze leuk![]()
* miniwokpapa, jij moet mij onderbovenste doen![]()
please
![]()
in schiedam in de sauna??quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi![]()
ik heb een zwak voor vrouwenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En dan durf jij niet te weigeren natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |