Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Bij mij ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
Bij mij zit er ook wel een stekkertje los hoor![]()
Niks meer aan te doen
Hier ook niks los in de serverruimtequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:17 schreef Solique het volgende:
Bij mijzelf genoeg.![]()
In de server ruimtes geen last van.
Hoe gekker hoe gezelligerquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:17 schreef Solique het volgende:
Bij mijzelf genoeg.![]()
In de server ruimtes geen last van.
weten ze nou al wat ze eraan gaan doen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:18 schreef Toekito het volgende:
bij mij zit er een breuk in een stekkertje
Ik kom eraanquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:18 schreef littledrummergirl het volgende:
@ marijke en fraarie... Plek zat in mijn giga bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:19 schreef Barreltje het volgende:
![]()
bij mij is het niet de stekker maar de contactdoosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe gaat het nu? Beetje opgelucht?
![]()
bij mij is het niet de stekker maar de contactdoosFijn zo'n managerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
![]()
bij mij is het niet de stekker maar de contactdoosDus eigenlijk nog niks opgeschoten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
![]()
bij mij is het niet de stekker maar de contactdooszulke types ken ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die zijn zo irritant.
je hebt ook nog managers die een mail sturen ... vervolgens mail je terug met een vraag omdat je het niet snapt. En legt hij het op dezelfde manier uit. totaal geen binding met zijn personeel.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
doe het dan als je t nodig hebt, anders zit je straks met n verouderd dingquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
Ik twijfel om een caraudioset te kopen![]()
![]()
Ik heb er nog niks aan
Het is al een oudere setquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe het dan als je t nodig hebt, anders zit je straks met n verouderd ding
Heee gekke-M !quote:
Miniiiiquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Zolang je dat hier maar niet doet
Sol !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
LDG![]()
[..]
Priem
Wokquote:
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Mogguhquote:
Chickaquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:22 schreef PriemGirl het volgende:
Hoe is het hier ! Behalve de losse stekkertjes
gaat,quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:22 schreef PriemGirl het volgende:
Koffie... en een gesuste theeruzie... verder alles normaal hier hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:22 schreef PriemGirl het volgende:
Niet waarquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gaat,
niemand doet lief tegen mij
Marijke en LL slaan me op mn vingers
NBT die verraad mij met alles ...
* Crazy-M gooit een theezakje tegen MalleDuckquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Koffie... en een gesuste theeruzie... verder alles normaal hier hoor
Marijke lieverdquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
Chicka![]()
Hier alles ok, bij jou?
Ja.. Maar jij bent gekquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gaat,
niemand doet lief tegen mij
Marijke en LL slaan me op mn vingers
NBT die verraad mij met alles ...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Marijke lieverdJa ook wel goed hoor !
Arm is lam van het tennissen dus typen gaat iets minder soepel vandaag
Alleen heeft iemand m'n zon gejat
![]()
![]()
[..]
Ja.. Maar jij bent gek![]()
Doe voor mij een bakje theequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:26 schreef Symphonic het volgende:
Zo direct eerst maar eens koffie halen
neequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:27 schreef NBT het volgende:
Mars, vergeef me nou, en als je goed kijkt deed ik niet eens wat verkeerd!
wie is malleduck?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit een theezakje tegen MalleDuck
blijkbaar terecht...quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
begin jij ook al ?
[..]
Doe voor mij een bakje thee
Okequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:27 schreef NBT het volgende:
Mars, vergeef me nou, en als je goed kijkt deed ik niet eens wat verkeerd!
de l bleef hangenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wie is malleduck?
die ken ik niet
[..]
blijkbaar terecht...
Je hoort dit te zeggen:quote:
quote:
ik heb mn eigen wilquote:
Tsss zielige mannenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
begin jij ook al ?
[..]
Doe voor mij een bakje thee
heeeeyquote:
Joysssssaquote:
ik ben altijd zieligquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tsss zielige mannenEuh.... Ik bedoel.. Errrrr.... Love you?
En je wil mij vergeven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |