dan ik ook nietquote:
hier nog eentje met n kg of wat te veelquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat durfEen kg of 20 minder en ik durf wel weer
![]()
![]()
dat dus !!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier nog eentje met n kg of wat te veelmaar saunas vind ik heerlijk en na tien minuutjes ongemakkelijk rondlopen is dat gevoel ook weer over er is echt niemand die kijkt ofzo en daarnaast is naakt zwemmen en rondlopen gewoon relaxed
Ik kan me ook niet voorstellen dat er iemand kijkt, want de vervelende mensen durven zelf toch niet naakt, ergo, die zijn er niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier nog eentje met n kg of wat te veelmaar saunas vind ik heerlijk en na tien minuutjes ongemakkelijk rondlopen is dat gevoel ook weer over er is echt niemand die kijkt ofzo en daarnaast is naakt zwemmen en rondlopen gewoon relaxed
* Crazy-M nog nooit geweestquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kee..
alhoewel je in de sauna niet de enige bent die iets met die 20 kg "moet"Hoe laat wil je gaan, misschien durf ik dan toch meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
E Symph kan me dan meenemen naar Haarlem oid, dus dan ben ik toch al in de buurt
Moet ik alleen wel even benen scheren enzo en op zoek naar de badjas etc
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat er iemand kijkt, want de vervelende mensen durven zelf toch niet naakt, ergo, die zijn er niet.
Ik voel me er gewoon heel ongemakkelijk bijquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Is ook wel zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat er iemand kijkt, want de vervelende mensen durven zelf toch niet naakt, ergo, die zijn er niet.
ikke nie vervelendquote:
ja zal ook niet daar makkelijk lopenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik voel me er gewoon heel ongemakkelijk bijMaar misschien is het goed dat eens los te laten
weet niet of ik dan durfquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Later misschien als ik eenheb.
Niet gaan flikflooien in de saunaquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Later misschien als ik eenheb.
Ik ook niet, en ik zal het ook niet snel doen. Niet echt handig zo'n vochtige ruimte met mijn astmaquote:
welke dag ??quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe laat wil je gaan, misschien durf ik dan toch mee![]()
E Symph kan me dan meenemen naar Haarlem oid, dus dan ben ik toch al in de buurt
Moet ik alleen wel even benen scheren enzo en op zoek naar de badjas etc
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
gewoon een keer in het diepe springen en je bent omquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik voel me er gewoon heel ongemakkelijk bijMaar misschien is het goed dat eens los te laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |