de aanvoer verstopt ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
als 1 gaspit weigert , en de rest het doet. vraag ik me af hoe jij op deze redenatie terecht komt.
wij blijven gewoon stilzittenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:25 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga maar weer eens richting stagemaar ik blijf onderweg nog wel even gezellig meeposten als jullie niet te snel gaan
quote:
ohja ontbijten ... hmm nou straks maar ofzoquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ontbijt![]()
En wok, wat een leuk meisje heb jij![]()
mja.. half.. want ik heb eigenlijk deze keer niet zo'n zin om alleen te gaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus toch een sauna pakkenVeel plezier dan
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:25 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga maar weer eens richting stagemaar ik blijf onderweg nog wel even gezellig meeposten als jullie niet te snel gaan
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja ontbijten ... hmm nou straks maar ofzo
mja het gas wordt verdeeld over de pitten, en net in die pit een verstopping zitquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat zal het zijn, nee probeer maar niet te raden. dan zou geen 1 pit het doen namelijk.
Snap ik, anders ga je toch met LDGquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. half.. want ik heb eigenlijk deze keer niet zo'n zin om alleen te gaan
normaal gesproken niet zo erg.. maar ik voel me nu al ellendigdat schiet niet op om me dan ook nog alleeen te voelen
Zal ik thee komen drinken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. half.. want ik heb eigenlijk deze keer niet zo'n zin om alleen te gaan
normaal gesproken niet zo erg.. maar ik voel me nu al ellendigdat schiet niet op om me dan ook nog alleeen te voelen
Doe nu maar even, is goed voor jequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja ontbijten ... hmm nou straks maar ofzo
ga je mee naar de sauna??quote:
uurtje... ben blij dat ik dan weer wat brood in mn soep kan dopen om te zorgen dat het met eten niet te veel pijn doetquote:
ik heb 2 beschuitjes op vanmorgenquote:
Ik moet zo Sander ophalen, ik eet straks welquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe nu maar even, is goed voor je
Ik denk niet dat ik dat durfquote:
kee..quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat durfEen kg of 20 minder en ik durf wel weer
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |