quote:
ok, gedaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee hoor
[..]
Ben ik helemaal mee eens
een gevalletje PICNIC dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal niet, als de stekker los zit, moet je hem gewoon in het stopcontact stoppen... bij sommige mensen verhelpt dat ook computerproblemen.
en anders.. replace user??quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal niet, als de stekker los zit, moet je hem gewoon in het stopcontact stoppen... bij sommige mensen verhelpt dat ook computerproblemen.
* Crazy-M ruikt in 1 keer een brandluchtquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:14 schreef DaMart het volgende:
[me=DaMart] stopt de stekker weer in het stopcontact.
[/me]
Zo, KSC gerepareerd.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:11 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
Hallo Mars, ik ben Twix, je concurrent ofzo
yepquote:
Hmm, misschien toch dan maar even voorstellen aan de vrouw vanavond... Thanksquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
iets groter dan schiedam ;0
en ik vind de horeca service daar fijner
Inmiddels ook wel gebeurd op kantoor...quote:
quote:
dat is mijn linux omgevingquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inmiddels ook wel gebeurd op kantoor....
Maar oud-collega klaagde over een zwart scherm... Tja... dat krijg je als het scherm niet aanstaat.
Mogguhquote:
Dag lieve wokquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben ervandoor mensen
misschien tot vanmiddag
Ik ga zo weer verder slapen, koppijn. Ik vind het vroeg genoeg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nog net... 40 min voor het verstrijken van de morgen...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben ervandoor mensen
misschien tot vanmiddag
is vooral heeel fijn als het mooi weer is.. dan hebben ze een enorm buiten gedeelte.. das fijn!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hmm, misschien toch dan maar even voorstellen aan de vrouw vanavond... Thanks
Myrquote:
morgequote:
allemaal prutsers zijn het!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:21 schreef Solique het volgende:
* Solique word moe van de helpdesk![]()
[..]
Myr![]()
hey, ik fiks alles hequote:
moet er zo ook weer 1 raadplegen, over het fornuis in de keuken.quote:
Ja, en wij mogen het weer oplossen.quote:
gas wel aangesloten ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
moet er zo ook weer 1 raadplegen, over het fornuis in de keuken.
quote:
Dus toch een sauna pakkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is vooral heeel fijn als het mooi weer is.. dan hebben ze een enorm buiten gedeelte.. das fijn!![]()
ik denk dat ik "gewoon" naar pijnacker ga ofzo..
misschien eens vriendinnetje peilenalhoewel die misschien weer met d'r baby zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |