elysium ziet er wel veel gaver uit op de websitequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, met feMaleDuck, lekker uitje samen...
Wij gaan zowieso naar Schiedam, dat had ik vrouwlief beloofdAlhoewel elysium even ver is bij mij vandaan
Klinkt als een sauna meet morgenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
elysium ziet er wel veel gaver uit op de websiteben er nog nooit geweest, wil in schiedam, die is sowieso wel ok
Met zijn allen, met zijn allenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan gaan we toch op vrouwenjacht met zijn allen!
u riep?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
elysium ziet er wel veel gaver uit op de websiteben er nog nooit geweest, wil in schiedam, die is sowieso wel ok
ben je me nog steeds vergetenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:09 schreef Crazy-M het volgende:
ben er weer, eerste keer 1 ding fout en 1 persoon vergeten
Dan moet je ook maar van andermans thee en chocolade afblijvenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:09 schreef Crazy-M het volgende:
ben er weer, eerste keer 1 ding fout en 1 persoon vergeten
ik vind elysium fijnerquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wie ben jij ?quote:
quote:
Hoe groot is elysium dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind elysium fijner![]()
vind schiedam zo lawaaierig,, en vind de snelweg naast de deur niet zo fijn ..
Ja, jij ja, met je bofbipsquote:
iets groter dan schiedam ;0quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:11 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
Hallo Mars, ik ben Twix, je concurrent ofzo
BofBips!!quote:
you brokes itquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:14 schreef DaMart het volgende:
[me=DaMart] stopt de stekker weer in het stopcontact.
[/me]
Zo, KSC gerepareerd.
Dat valt ook wel weer mee hoorquote:
Ben ik helemaal mee eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |