gewoonquote:
dat klinkt dan weer beterquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
welke dag ??
ik moet hier ook even regelen dat ik daadwerkelijk vrij en.. alhoewel ik denk dat ze wel ok zullen zeggenOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze weten van mijn bestaan?
Maar ik ben altijd op woensdag en donderdag vrij, dus dat ik het gemakkelijkst voor mij
Volgende week woensdag of donderdag?
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
als je mij in de sauna wil meeten, moet je morgen komen...quote:
Ik vind het ook heerlijk hoor, maar sinds ik zoveel ben aangekomen durfde ik niet meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon een keer in het diepe springen en je bent omik word nergens meer ontspannen van dan van saunas
maar gdvddme... Ik vergeet die stomme vinger van me steedsik mag helemaal niet de sauna in.. Gaat mn verrassing voor
iemand nog n ander ultiem relax idee?
Die kosten vind ik gewoonweg achterlijk hoogquote:
Dat durf jijquote:
* Crazy-M is jaloersquote:
neuhquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMGZe weten van mijn bestaan?
Maar ik ben altijd op woensdag en donderdag vrij, dus dat ik het gemakkelijkst voor mij
Volgende week woensdag of donderdag?
![]()
wilde eigenlijk morgen of vrijdag gaanquote:ik moet hier ook even regelen dat ik daadwerkelijk vrij en.. alhoewel ik denk dat ze wel ok zullen zeggen
denk niet hoorquote:
ook lekkerquote:
Morgen? Ehm, hoe laat? En waar kunnen we dan afspreken? Ga ik er even over na denkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
neuh
[..]
wilde eigenlijk morgen of vrijdag gaan
goed ideequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het ook heerlijk hoor, maar sinds ik zoveel ben aangekomen durfde ik niet meer
En een massage bij een masseur?
Wanneer?quote:
weet nog niet of het lukt.. dus regel nog niks!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen? Ehm, hoe laat? En waar kunnen we dan afspreken? Ga ik er even over na denken
Morgenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
neuh
[..]
wilde eigenlijk morgen of vrijdag gaan
En dan in een salon dingie waar je ook relaxt kan eten enzoquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
goed ideemassages vind ie ook heerlijk! Straks s even kijken of ikwat kan vinden op korte termijn
symph toch?? BBq-BuBBelBad meetquote:
Is goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
weet nog niet of het lukt.. dus regel nog niks!
ik moet de auto uit Amsterdam hebben
is den haag CS/HS goed te doen vanuit Zwolle?? of kom je ergens anders vandaan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |