jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
pffft, zal het onthoudenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nouja de koekjes zijn op dus dat kan ik je niet meer aanbieden
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
in de positieve zin, dat ik een koekje krijg als je er bentquote:
steek er nog ee nstuk of 6 opquote:
nope.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weten ze nou al wat ze eraan gaan doen?
ik ga er net uitquote:
nee, niet meer slapen, dat kan vanavond weerquote:
Dat past wel want ik ben best smalquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga er net uitje mag mee douchen, al is mn cabine akelig krap voor 2 man
Jaaaquote:
blond ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:38 schreef Joysa het volgende:
Telefoon aan je oor houden zonder een nummer te selecteren is erg handig
okquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaat het nu? Beetje opgelucht?
quote:
mja Senior is nu met manager aan het bespreken hoe het aangepakt moet worden.. ben benieuwd.. heb net even bij een andere collega ook geventileerd en die geeft aan dat ie eigenlijk ook met hetzelfde probleem loopt .. dus wel fijn om te merken dat het allemaal niet aan mij ligtquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus eigenlijk nog niks opgeschoten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu een beetje rustig aan de komende weken.. er werd gevraagd of ik rust wilde en de komende dagen vrij wilde maar denk niet dat ik dat wil.. alhoewel ik ms wel even de vrijdag vrijneem..
zo een lijstje maken met de dingen die ik af wil ronden.. die hier al eeuwen liggen en waaroverik gefrustreerd ben dat ik ze niet af krijg.. heb ook aangegeven dat ik me tijdens werk ga terugtrekken dmv muziek en een koptelefoon.. want alle geluiden om me hene zijn iets te veel van het goede.. hopelijk word ik ook minder gestoort, want de dagelijkse ongein wordt even aan de senior overgedragen zodat ik m;n projecten af an ronden..
even lucht en dat voelt wel goed / fijn..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
[..]
mja Senior is nu met manager aan het bespreken hoe het aangepakt moet worden.. ben benieuwd.. heb net even bij een andere collega ook geventileerd en die geeft aan dat ie eigenlijk ook met hetzelfde probleem loopt .. dus wel fijn om te merken dat het allemaal niet aan mij ligtsuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu een beetje rustig aan de komende weken.. er werd gevraagd of ik rust wilde en de komende dagen vrij wilde maar denk niet dat ik dat wil.. alhoewel ik ms wel even de vrijdag vrijneem..
zo een lijstje maken met de dingen die ik af wil ronden.. die hier al eeuwen liggen en waaroverik gefrustreerd ben dat ik ze niet af krijg.. heb ook aangegeven dat ik me tijdens werk ga terugtrekken dmv muziek en een koptelefoon.. want alle geluiden om me hene zijn iets te veel van het goede.. hopelijk word ik ook minder gestoort, want de dagelijkse ongein wordt even aan de senior overgedragen zodat ik m;n projecten af an ronden..
even lucht en dat voelt wel goed / fijn..de stream uit de badkamer van LDG met Marijkequote:You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
[..]
mja Senior is nu met manager aan het bespreken hoe het aangepakt moet worden.. ben benieuwd.. heb net even bij een andere collega ook geventileerd en die geeft aan dat ie eigenlijk ook met hetzelfde probleem loopt .. dus wel fijn om te merken dat het allemaal niet aan mij ligtvraag aan je collega of hij ook een gesprek wil, dan zijn er al 2 met dezelfde problemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu een beetje rustig aan de komende weken.. er werd gevraagd of ik rust wilde en de komende dagen vrij wilde maar denk niet dat ik dat wil.. alhoewel ik ms wel even de vrijdag vrijneem..
even lucht en dat voelt wel goed / fijn..
dat kan alleen maar helpen en jij hebt het spits al afgebeten.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |