quote:
Die moet nog wel gemaakt worden door Mac Gyverquote:
Peter!quote:
ja iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan in een salon dingie waar je ook relaxt kan eten enzoEr een ontspannen middagje van maken
Wanneer ben jij in Haarlem?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goed
En is prima te doenKom uit Zwolle en anders Haarlem
Laat maar weten
Tofquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja iddik heb ook n vriend die masseur is ( normaal in de sauna maar ook voor zichzelf) miss kan ik hem op korte termijn ff hosselen
Symph slaapt vanavond hier, dus dan zou ik morgen mee kunnen rijden naar Haarlemquote:
Ik ben ook wel eens in Haarlem... maar niet overdagquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof
[..]
Symph slaapt vanavond hier, dus dan zou ik morgen mee kunnen rijden naar HaarlemHoezo?
gfquote:
hoe is het met je laptop??quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens in Haarlem... maar niet overdag.
Wij zien elkaar sowieso volgende weekquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens in Haarlem... maar niet overdag.
kuukelquote:
ik ga zo ontbijten op stagequote:
duckquote:
Gratis etenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga zo ontbijten op stage![]()
gratis eten ftw! /studentenmodus
marijkequote:Op woensdag 30 maart 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
He GF![]()
En eet smakelijk lunchers/ontbijters
Thuis in de koelkast staat vast nog wel watquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Gratis eten!!!???
Waar is dat? Ik wil ook!
ligt eraan wat voor etenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Gratis eten!!!???
Waar is dat? Ik wil ook!
Maar ik ben niet thuis nuquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thuis in de koelkast staat vast nog wel wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |