En Midas!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:55 schreef henkde_j het volgende:
Derksen en van Rossem lijkt mij wel wat
Bij Johan draait het maar om 1 persoon en dat is Johan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:55 schreef GGMM het volgende:
Als de heren van VI ooit hun eigen praatprogramma zouden krijgen zouden ze nooit gasten krijgen. Johan brandt iedereen af.
Van Rossem de voetbalhaterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:57 schreef henkde_j het volgende:
Derksen en van Rossem lijkt mij wel wat
Die zijn ook helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij Johan draait het maar om 1 persoon en dat is Johan.
Gasten in een praatprogramma zijn maar lastig.
En de broer van Hans Dorrestijnquote:
Zo jammer dat ie morgen niet te gast isquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Johan nu zegt: 'Ik vind Frans een schat van een jongen, zolang 'ie maar niet gaat zingen'
Criminaliteit ook niet, misbruik makende pedofielen zullen er ook altijd zijn en terrorisme ook. Met een defaitistische houding kom je geen stap verder. Met aanpakken haal je misschien niet de eindstreep, maar kom je er in ieder geval een stuk dichter bij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:13 schreef MakkieR het volgende:
Ben nooit een grote fan geweest van Johan, maar ik waardeer zijn eerlijkheid. Ook over zijn mening dat prostitutie niet uit te bannen is en dat hij niet wakker ligt dat meisjes aan prostitutie doen. Dat was ook precies mijn mening, toen ik de uitzending zag vanavond. Ik vond MTV hypocriet, want die zien dit idd als een geile programma dat goed verkoopt, en die feministe die er naast zat al helemaal. prostitutie is al zo oud al de weg naar Rome en je bent naief als je denkt dat je dit kunt uitbannen.
Denk toch eens aan je bloeddruk. Je maakt je de hele tijd zo druk om maar een TV-programma.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:23 schreef pberends het volgende:
Dat kan best interessant worden... maar...
"Overige gasten volgen zodra deze bekend zijn. "
NEE PAUW EN WITTEMAN JULLIE HEBBEN AL 4 GASTEN... GODVERDOMME NIET MEER AUB!!!! ARGHH
Heeft ie een andere chinees?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe weg van Frans, wat gaat hij worden, maatschappijkritische singer/songwriter?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Waar lezen jullie dat Derksen weer komt?
quote:
Was in aankondiging op tv.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Waar lezen jullie dat Derksen weer komt?
Daarom, het is nergens terug te vinden behalve dan "het was op tv".quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef GGMM het volgende:
http://pauwenwitteman.vara.nl/
Staat idd nog niet op de site. Hoop dat het niet de verkeerde promo was dan idd.
Goed nieuws.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:53 schreef msnk het volgende:
Keje zijn foto verdween ineens, daarna ook zijn beschrijving. En nu staat er inderdaad: "Johan Derksen VI-hoofdredacteur over de strijd binnen Ajax."
Heeft Johan zijn afspraak met de EO afgezegd of zit ie in beide programma's?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:53 schreef msnk het volgende:
Keje zijn foto verdween ineens, daarna ook zijn beschrijving. En nu staat er inderdaad: "Johan Derksen VI-hoofdredacteur over de strijd binnen Ajax."
Ik zat nog te kijken op de site van Moraalridders omdat Derksen het gisteren aankondigde dat hij daar zou zitten, maar ik heb niks gevonden. Daarom neem ik aan dat ze hem hebben afgezegd en dat hij dus nu bij P&W zitquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft Johan zijn afspraak met de EO afgezegd of zit ie in beide programma's?
Op 229 staat dat Derksen ook bij Knevel te gast is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:06 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik zat nog te kijken op de site van Moraalridders omdat Derksen het gisteren aankondigde dat hij daar zou zitten, maar ik heb niks gevonden. Daarom neem ik aan dat ze hem hebben afgezegd en dat hij dus nu bij P&W zit
Weer Derksen
Keje staat nog steeds op TT229quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:53 schreef msnk het volgende:
Dat heeft hij inderdaad aangetoond door een intern gesprek naar buiten te lekken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:59 schreef golfer het volgende:
Wel jammer dat Uri Coronel ook weg gaat bij Ajax. Is een zeer fatsoenlijke man. Hoop dat Derksen daar ook even de aandacht op vestigt.
Eens. Ik denk dat Cruijff de publieke opinie tegen gaat krijgen: de teksten tegen Coronel waren onder de maat en beneden peil, en na zijn zwakke optreden bij Nieuwsuur ("ik weet niet hoe het verder moet" en "ik heb er niks mee te maken"). Voor Coronel misschien een schrale troost.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:59 schreef golfer het volgende:
Wel jammer dat Uri Coronel ook weg gaat bij Ajax. Is een zeer fatsoenlijke man. Hoop dat Derksen daar ook even de aandacht op vestigt.
Ach hij probeert zijn ego nog een klein beetje te redden, mag hij?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat heeft hij inderdaad aangetoond door een intern gesprek naar buiten te lekken.
Dat is geen intern gesprek geweest. Dat is de stijl van JC als ie z'n zin niet krijgt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:01 schreef msnk het volgende:
Dat heeft hij inderdaad aangetoond door een intern gesprek naar buiten te lekken.
Je bent geen voorstander van openheid?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:04 schreef msnk het volgende:
Dan hadden ze wel een livecam neergezet of zo. Niet alles hoeft naar buiten.
De verwarring is groot als je dat schrijft. JC of JD?quote:
Het gaat hier toch niet om wat ik wil? Voor mijn part hadden ze op de Mercatorplein vergaderd, was nog gezellig geweestquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent geen voorstander van openheid?
JD natuurlijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
De verwarring is groot als je dat schrijft. JC of JD?
Dat is in mijn ogen niet een andere discussie, want nu krijgt er weer een persoon alle vrijheid, iets wat nooit goed is. Meerdere mensen betekenen meerdere perspectieven, oplossingen, en invalshoeken. Hierdoor komen er meer problemen naar voren dus een betere oplossing. Hierdoor ben ik vrij sceptisch over wat voor een onzin er nu weer gaat gebeuren...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die blijven alsnog afhankelijk van de aanvoer van de jeugdopleiding. En als daar iets structureel mis is, wat Cruijff zegt, dan kan er niet goed opgebouwd worden.
Bovendien kun je ook afvragen in hoeverre het goed geweest is dat deze trainers die vrijheid kregen. Maar dat is een andere discussie.
ook dikkerquote:
wat lul je gozer dit is de beste P&W's ooitquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Weer geen leuke gasten![]()
Laatste dagen niet veel bijzonders.
Daar zijn hele boeken over geschreven. T/m slimme mensen als Winsemius citeren hem daarom.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:13 schreef Geo3kant het volgende:
Uitspraken van Cruijff wat niet met voetbal te maken heeft moet je inderdaad niet serieus nemen.
Greenpeacedame die meer verstand van kernenergie heeft dan die rechtse, populistische Elsevierjournalist.quote:
Jij niet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:17 schreef Eenskijken het volgende:
tutje zal wel tegen kernenergie zijn?
Tis vast zo'n type dat geiten wollen sokken draagt en groene thee drinkt...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:17 schreef Eenskijken het volgende:
tutje zal wel tegen kernenergie zijn?
groene thee is lekker bij de chineesquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tis vast zo'n type dat geiten wollen sokken draagt en groene thee drinkt...
Ik zat er net aan te denken dat ik op de eerste opmerking van Johan wacht.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:23 schreef betting het volgende:
geef johan het woord hij heeft vast de oplossing
de natuurramp was wel de oorzaak.. zonder dat was de reactor uberhaupt nooit kapot gegaan...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:24 schreef TUFKAL het volgende:
Een uitzonderlijke natuurramp als excuus gebruiken
Tjernobyl meegemaakt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:25 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
de natuurramp was wel de oorzaak.. zonder dat was de reactor uberhaupt nooit kapot gegaan...
nee, japanners hebben mondkapjes om als ze zelf ziek zijn (griep) en ze anderen niet willen hinderen. het is juist sociaal als je een mondkapje om hebt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef Geo3kant het volgende:
Kan je nagaan hoe gek ze worden in Japan, die liepen allemaal met mondkapjes bang voor alles Sars, noem het maar op.
Dat ze daarom in Duitsland reactoren sluiten, gaat veel te ver...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:25 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
de natuurramp was wel de oorzaak.. zonder dat was de reactor uberhaupt nooit kapot gegaan...
?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef idontwannastop het volgende:
Wie weet welke aflevering dat was dat iemand die met Wilders eens was werd uitgeluld? Zo'n oude man was dat die werd uitgeluld. Weet even zijn naam niet meer etc.
Ja dat zeg je nu ja, wacht maar totdat ook wij een aardbeving 5000 op de schaal van Richter meemaken, dan piep je anders vriendquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom deze ramp van toepassing is voor ons. Ik blijf juist onder de indruk dat de kerncentrale zo'n aardbeving en Tsunami zo weinig heeft beschadigd.
ja. en je kan japan en chernobyl niet vergelijkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Tjernobyl meegemaakt?
Geen sprake van een natuurramp geweest.
Eerder een Pim. Die stemquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef marcodej het volgende:
Wat een Johan-wannabe die Elsevier-journalist...
idd. kernenergie is nog steeds een van de veiligste energievormen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:27 schreef michaelmoore het volgende:
Weet men wel hoeveel er jaarlijks sterven in de kolenmijnen
vele vele duizenden mensen
Die kans is 0,000006 ofzo, risicomanagementquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu ja, wacht maar totdat ook wij een aardbeving 5000 op de schaal van Richter meemaken, dan piep je anders vriend
Dat bedoel ik inderdaad als er zo'n extreme aardbeving is en er zo'n Tsunami overheen komt dan, dan kan dit gebeuren. Ik weet niet wat ze van plan zijn in Duitsland maar ik zie niet wat zoiets in Europa kan veroorzaken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat ze daarom in Duitsland reactoren sluiten, gaat veel te ver...
Je beweert dat een kernreactor niet zonder natuurramp kapot zou gaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:27 schreef Eenskijken het volgende:
ja. en je kan japan en chernobyl niet vergelijken
afgezien van de duizenden doden in kolenmijnen is kolen ook veel smeriger dan kernenergiequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
idd. kernenergie is nog steeds een van de veiligste energievormen.
Ik denk wel wat meer nulletjesquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Die kans is 0,000006 ofzo, risicomanagement
Hij zou het goed doen bij WNL of Powned.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:29 schreef MagicIsland1 het volgende:
Lekker populistisch gelul van die gast
nou oost Europa heeft bagger staanquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad als er zo'n extreme aardbeving is en er zo'n Tsunami overheen komt dan, dan kan dit gebeuren. Ik weet niet wat ze van plan zijn in Duitsland maar ik zie niet wat zoiets in Europa kan veroorzaken.
Nou en? Het is wel zoals veel mensen het voelen en daar zou ik dan maar rekening mee houden.quote:
Geweldig!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:31 schreef golfer het volgende:
Woonwagenkamp is wel een leuk bruggetje naar Frans.
Da's waar, maar die enge Elsevier-nazi lijkt wel erg diep in de zak van de nucleaire lobby te zitten.quote:
met roken?quote:
De mens zelf is altijd nog het grootste gevaar. Mijn god, wat kunnen mensen domme fouten maken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Je beweert dat een kernreactor niet zonder natuurramp kapot zou gaan.
Ik wijs je op het feit dat het wel gebeurd is. Three Mile Island is ook een voorbeeld.
Hij heeft gewoon gelijk, we moeten eens anders tegen kernenergie aankijken, de grijze sokken periode is voorbijquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Da's waar, maar die enge Elsevier-nazi lijkt wel erg diep in de zak van de nucleaire lobby te zitten.
Inderdaad, wij.. de mens maken hier ook alles kapot, verbruiken alles. Natuurlijk laat ons een keer weten dat we een klote bacterie zijn en verwoest een paar duizend man, eigen schuld?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:33 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
De mens zelf is altijd nog het grootste gevaar. Mijn god, wat kunnen mensen domme fouten maken.
Wat is er mis met grijs?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef michaelmoore het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk, we moeten eens anders tegen kernenergie aankijken, de grijze sokken periode is voorbij
Dat het nu nog steeds goed gaat in Japan komt ook door de strenge voorzorgsmaatregelen. Het lijkt mij geen goed idee om daar af te gaan wijken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, we moeten eens anders tegen kernenergie aankijken, de grijze sokken periode is voorbij
Extreme aardbevingen + tsunami's zijn niet ongehoord in Europa. De 8.7 van 1755 in Portugal was een grote waarbij een kwart van de bevolking van Lissabon verdronk door de daaropvolgende Tsunami. Daarnaast is Griekenland het op 4 na meest seismisch actieve gebied ter wereld.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad als er zo'n extreme aardbeving is en er zo'n Tsunami overheen komt dan, dan kan dit gebeuren. Ik weet niet wat ze van plan zijn in Duitsland maar ik zie niet wat zoiets in Europa kan veroorzaken.
er zijn 6 miljard mensen der mogen er best 3 miljard dood hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad, wij.. de mens maken hier ook alles kapot, verbruiken alles. Natuurlijk laat ons een keer weten dat we een klote bacterie zijn en verwoest een paar duizend man, eigen schuld?
Wel!quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad, wij.. de mens maken hier ook alles kapot, verbruiken alles. Natuurlijk laat ons een keer weten dat we een klote bacterie zijn en verwoest een paar duizend man, eigen schuld?
Te beginnen met jou.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:36 schreef michaelmoore het volgende:
er zijn 6 miljard mensen der mogen er best 3 miljard dood hoor
Ook als er geloot gaat worden en de helft van je familie moet weg?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er zijn 6 miljard mensen der mogen er best 3 miljard dood hoor
iedere tien jaar verbetert de techniek, ook hier heeft men van geleerd en veel geleerdquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat het nu nog steeds goed gaat in Japan komt ook door de strenge voorzorgsmaatregelen. Het lijkt mij geen goed idee om daar af te gaan wijken.
Zonder die fouten komen we niet verder..quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:37 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]Ik vind het alleen nog veel enger dat mensen die zogenaamd verstand van zaken hebben domme fouten maken.
Was zelfs 9.0 op de schaal van richter.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:36 schreef Symer het volgende:
[..]
Extreme aardbevingen + tsunami's zijn niet ongehoord in Europa. De 8.7 van 1755 in Portugal was een grote waarbij een kwart van de bevolking van Lissabon verdronk door de daaropvolgende Tsunami. Daarnaast is Griekenland het op 4 na meest seismisch actieve gebied ter wereld.
Die Portugezen en Grieken zijn dan wel zo slim geweest om nucleaire reactoren te verbieden.
Ik ben voor kernenergie, het is schoon en veilig. Maar die rechtse lobbyist doet de zak geen goed.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef michaelmoore het volgende:
Mogen we het bij jou in de achtertuin stoppen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben ook pro kernenergie. Zelfs de afval valt wel mee, veel mensen denken dat het heeel veel is, maar dat valt wel mee
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:40 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Mogen we het bij jou in de achtertuin stoppen?
Ja, en het is ook zo weer afgebroken he?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben ook pro kernenergie. Zelfs de afval valt wel mee, veel mensen denken dat het heeel veel is, maar dat valt wel mee
We offeren limburg gewoon op, of Friesland.. kan je niet mee praten dat volkquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:40 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Mogen we het bij jou in de achtertuin stoppen?
Ik was ze voor. Of ze lezen mee?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
Het rijmwoordenboek van André Hazes zal vast ook wel bij Fransie van pas komen.
1953.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:42 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe die 24 meter hoge golven ook in Nederland gevaarlijk zijn is me niet helemaal duidelijk geworden.
Of we maken ons hard voor een 1 groot Benelux land stoppen Wallonie vol en stoten het weer af?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
We offeren limburg gewoon op, of Friesland.. kan je niet mee praten dat volk
waarom de angst? We kunnen het makkelijk duizenden jaren opslaan zonder problemen.. dan zullen we inmiddels wel andere technieken hebben of iets om het af te kunnen breken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en het is ook zo weer afgebroken he?
Heb je een tuin? Stoppen we het even bij jou weer in.
Deltawerken.quote:
Tussen de tektonische aardplaten , ruimte inschieten etc.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom de angst? We kunnen het makkelijk duizenden jaren opslaan zonder problemen.. dan zullen we inmiddels wel andere technieken hebben of iets om het af te kunnen breken.
ja hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en het is ook zo weer afgebroken he?
Heb je een tuin? Stoppen we het even bij jou weer in.
Handen af van Friesland!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
We offeren limburg gewoon op, of Friesland.. kan je niet mee praten dat volk
Alles onder de rivieren is oké.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:45 schreef Cynix ® het volgende:
Handen af van Friesland!
België als dumpplaats is ok, natuurlijk.
ik stel voor dat iedereen 1000 euro krijgt in ruil voor een sterilisatiequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:37 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ook als er geloot gaat worden en de helft van je familie moet weg?
Denk een stuk of 50 ofzo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:46 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Hoeveel kerncentrales staan er in Europa?
Dan moeten ze maar rap iets nieuws verzinnen .. qua energiebron, en ook om tsunami's te weren. Sneller naar de toekomst, star wars energie shields fixen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tussen de tektonische aardplaten , ruimte inschieten etc.
Stevie Wonder heeft er ook al moeite mee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:46 schreef Lagrinta het volgende:
Michael Jackson, Lionel Richie en Prince kunnen ook geen noten lezen. Vergelijking met Mozart was onzin.
Ajax bij VI 40min, Ajax bij Studio voetbal 90% (55 min).. doe niet alsof ze weinig aandacht krijgenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
Johan D: 10 minuten spreektijd
debat kernenergie: 10 minuten
frans bauer: 25 minuten spreektijd..
Huh..?
Stopwoordjes tellen niet mee in de spreektijd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
Johan D: 10 minuten spreektijd
debat kernenergie: 10 minuten
frans bauer: 25 minuten spreektijd..
Huh..?
197 in 2009.quote:
quote:
quote:Europa
In maart 2009 waren er wereldwijd 436 kerncentrales in gebruik, waarvan 197 in Europa., zo stelt het Zwitserse onderzoeksinstituut Prognos.
In 1996 publiceerde het Nieuwsblad van het Noordem een kaart van Europa met daarop afgebeeld de locatie en het type kerncentrale.
Hoezo paranoïdequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:47 schreef Geo3kant het volgende:
doe niet alsof ze weinig aandacht krijgen
Dank voor je info! Top.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
"In maart 2009 waren er wereldwijd 436 kerncentrales in gebruik, waarvan 197 in Europa., zo stelt het Zwitserse onderzoeksinstituut Prognos."
Bron: http://www.bosbouwbeleggi(...)nl/kerncentrales.php
Zeg maar Frans. Zeg maar.quote:
dat dus.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
"In maart 2009 waren er wereldwijd 436 kerncentrales in gebruik, waarvan 197 in Europa., zo stelt het Zwitserse onderzoeksinstituut Prognos."
Bron: http://www.bosbouwbeleggi(...)nl/kerncentrales.php
Een persoon merkt (terecht) op dat Johan Derksen en de kernenergie lui minder spreektijd krijgen dan een kamperzanger en jij krijgt het voor elkaar om weer over Ajax te beginnenquote:
RTL Bouklevard is er echt niets bij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:50 schreef UncleDolan het volgende:
Gaat de Vara met de TROS fuseren of zo?
Hij zit er toch om over Ajax te lullen of niet dan? Kun je het wel weer mooi proberen te verdraaien over hoe ik als PSV'er loop te zeiken over ajax of hoe je het ook wilt presenterenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Een persoon merkt (terecht) op dat Johan Derksen en de kernenergie lui minder spreektijd krijgen dan een kamperzanger en jij krijgt het voor elkaar om weer over Ajax te beginnen
Erg realistisch ja.
Portugal verbiedt kerncentrales en dan bouwt spanje der een tegen de grensquote:
Nee. Sorry. Echt niet. En de rest van Volendam ook niet echt.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee. Sorry. Echt niet. En de rest van Volendam ook niet echt.
Dat denk ik ook. Een walgelijke man trouwens. Kan hem echt niet hebben die schreeuwlelijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:51 schreef Cynix ® het volgende:
Die Elsevier-man gaat nog vaak horen dat zijn geraaskal komt door die banaan.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij zit er toch om over Ajax te lullen of niet dan? Kun je het wel weer mooi proberen te verdraaien over hoe ik als PSV'er loop te zeiken over ajax of hoe je het ook wilt presenteren
Negeer die dwaas gewoon joh.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:52 schreef msnk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En nu heb je het opeens over PSV? Kerel wat heb jij een bord voor je kop zeg
En vrijdag weer bij VI!quote:
Je moet het gewoon niet willen. Als er iets mis gaat is het niet terug te draaien, in tegenstelling tot andere rampen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom de angst? We kunnen het makkelijk duizenden jaren opslaan zonder problemen.. dan zullen we inmiddels wel andere technieken hebben of iets om het af te kunnen breken.
Kijk, je kan wel zeggen, je moet niet alles opschuiven, en op +~100 jaar heb je wel gelijk maar er kan zoveel in duizenden jaren gebeuren...
Ze zakken enorm af met hun gasten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:50 schreef UncleDolan het volgende:
Gaat de Vara met de TROS fuseren of zo?
Die snap ik niet. Andere rampen zijn terug te draaien? Rampen zoals de BP-oilspill of de ongelukken in kolenmijnen die duizenden levens geëist hebben (in China alleen al elke 7 dagen een dodelijk slachtoffer) zijn terug te draaien?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
Je moet het gewoon niet willen. Als er iets mis gaat is het niet terug te draaien, in tegenstelling tot andere rampen.
Ja die zijn terug te draaien. De mens en natuur zullen daar betrekkelijk weinig last van hebben. En er kan sprake zijn van heropbouw na enige maanden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:14 schreef Symer het volgende:
[..]
Die snap ik niet. Andere rampen zijn terug te draaien? Rampen zoals de BP-oilspill of de ongelukken in kolenmijnen die duizenden levens geëist hebben (in China alleen al elke 7 dagen een dodelijk slachtoffer) zijn terug te draaien?
Het hoeft niet mis te gaan, je kunt angst ook overdrijvenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
Je moet het gewoon niet willen. Als er iets mis gaat is het niet terug te draaien, in tegenstelling tot andere rampen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |