Da's waar, maar die enge Elsevier-nazi lijkt wel erg diep in de zak van de nucleaire lobby te zitten.quote:
met roken?quote:
De mens zelf is altijd nog het grootste gevaar. Mijn god, wat kunnen mensen domme fouten maken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Je beweert dat een kernreactor niet zonder natuurramp kapot zou gaan.
Ik wijs je op het feit dat het wel gebeurd is. Three Mile Island is ook een voorbeeld.
Hij heeft gewoon gelijk, we moeten eens anders tegen kernenergie aankijken, de grijze sokken periode is voorbijquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Da's waar, maar die enge Elsevier-nazi lijkt wel erg diep in de zak van de nucleaire lobby te zitten.
Inderdaad, wij.. de mens maken hier ook alles kapot, verbruiken alles. Natuurlijk laat ons een keer weten dat we een klote bacterie zijn en verwoest een paar duizend man, eigen schuld?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:33 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
De mens zelf is altijd nog het grootste gevaar. Mijn god, wat kunnen mensen domme fouten maken.
Wat is er mis met grijs?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef michaelmoore het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk, we moeten eens anders tegen kernenergie aankijken, de grijze sokken periode is voorbij
Dat het nu nog steeds goed gaat in Japan komt ook door de strenge voorzorgsmaatregelen. Het lijkt mij geen goed idee om daar af te gaan wijken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, we moeten eens anders tegen kernenergie aankijken, de grijze sokken periode is voorbij
Extreme aardbevingen + tsunami's zijn niet ongehoord in Europa. De 8.7 van 1755 in Portugal was een grote waarbij een kwart van de bevolking van Lissabon verdronk door de daaropvolgende Tsunami. Daarnaast is Griekenland het op 4 na meest seismisch actieve gebied ter wereld.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad als er zo'n extreme aardbeving is en er zo'n Tsunami overheen komt dan, dan kan dit gebeuren. Ik weet niet wat ze van plan zijn in Duitsland maar ik zie niet wat zoiets in Europa kan veroorzaken.
er zijn 6 miljard mensen der mogen er best 3 miljard dood hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad, wij.. de mens maken hier ook alles kapot, verbruiken alles. Natuurlijk laat ons een keer weten dat we een klote bacterie zijn en verwoest een paar duizend man, eigen schuld?
Wel!quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad, wij.. de mens maken hier ook alles kapot, verbruiken alles. Natuurlijk laat ons een keer weten dat we een klote bacterie zijn en verwoest een paar duizend man, eigen schuld?
Te beginnen met jou.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:36 schreef michaelmoore het volgende:
er zijn 6 miljard mensen der mogen er best 3 miljard dood hoor
Ook als er geloot gaat worden en de helft van je familie moet weg?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er zijn 6 miljard mensen der mogen er best 3 miljard dood hoor
iedere tien jaar verbetert de techniek, ook hier heeft men van geleerd en veel geleerdquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat het nu nog steeds goed gaat in Japan komt ook door de strenge voorzorgsmaatregelen. Het lijkt mij geen goed idee om daar af te gaan wijken.
Zonder die fouten komen we niet verder..quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:37 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]Ik vind het alleen nog veel enger dat mensen die zogenaamd verstand van zaken hebben domme fouten maken.
Was zelfs 9.0 op de schaal van richter.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:36 schreef Symer het volgende:
[..]
Extreme aardbevingen + tsunami's zijn niet ongehoord in Europa. De 8.7 van 1755 in Portugal was een grote waarbij een kwart van de bevolking van Lissabon verdronk door de daaropvolgende Tsunami. Daarnaast is Griekenland het op 4 na meest seismisch actieve gebied ter wereld.
Die Portugezen en Grieken zijn dan wel zo slim geweest om nucleaire reactoren te verbieden.
Ik ben voor kernenergie, het is schoon en veilig. Maar die rechtse lobbyist doet de zak geen goed.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef michaelmoore het volgende:
Mogen we het bij jou in de achtertuin stoppen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben ook pro kernenergie. Zelfs de afval valt wel mee, veel mensen denken dat het heeel veel is, maar dat valt wel mee
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:40 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Mogen we het bij jou in de achtertuin stoppen?
Ja, en het is ook zo weer afgebroken he?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben ook pro kernenergie. Zelfs de afval valt wel mee, veel mensen denken dat het heeel veel is, maar dat valt wel mee
We offeren limburg gewoon op, of Friesland.. kan je niet mee praten dat volkquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:40 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Mogen we het bij jou in de achtertuin stoppen?
Ik was ze voor. Of ze lezen mee?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
Het rijmwoordenboek van André Hazes zal vast ook wel bij Fransie van pas komen.
1953.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:42 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe die 24 meter hoge golven ook in Nederland gevaarlijk zijn is me niet helemaal duidelijk geworden.
Of we maken ons hard voor een 1 groot Benelux land stoppen Wallonie vol en stoten het weer af?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
We offeren limburg gewoon op, of Friesland.. kan je niet mee praten dat volk
waarom de angst? We kunnen het makkelijk duizenden jaren opslaan zonder problemen.. dan zullen we inmiddels wel andere technieken hebben of iets om het af te kunnen breken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en het is ook zo weer afgebroken he?
Heb je een tuin? Stoppen we het even bij jou weer in.
Deltawerken.quote:
Tussen de tektonische aardplaten , ruimte inschieten etc.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom de angst? We kunnen het makkelijk duizenden jaren opslaan zonder problemen.. dan zullen we inmiddels wel andere technieken hebben of iets om het af te kunnen breken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |