Ja dat zeg je nu ja, wacht maar totdat ook wij een aardbeving 5000 op de schaal van Richter meemaken, dan piep je anders vriendquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom deze ramp van toepassing is voor ons. Ik blijf juist onder de indruk dat de kerncentrale zo'n aardbeving en Tsunami zo weinig heeft beschadigd.
ja. en je kan japan en chernobyl niet vergelijkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Tjernobyl meegemaakt?
Geen sprake van een natuurramp geweest.
Eerder een Pim. Die stemquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef marcodej het volgende:
Wat een Johan-wannabe die Elsevier-journalist...
idd. kernenergie is nog steeds een van de veiligste energievormen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:27 schreef michaelmoore het volgende:
Weet men wel hoeveel er jaarlijks sterven in de kolenmijnen
vele vele duizenden mensen
Die kans is 0,000006 ofzo, risicomanagementquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu ja, wacht maar totdat ook wij een aardbeving 5000 op de schaal van Richter meemaken, dan piep je anders vriend
Dat bedoel ik inderdaad als er zo'n extreme aardbeving is en er zo'n Tsunami overheen komt dan, dan kan dit gebeuren. Ik weet niet wat ze van plan zijn in Duitsland maar ik zie niet wat zoiets in Europa kan veroorzaken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat ze daarom in Duitsland reactoren sluiten, gaat veel te ver...
Je beweert dat een kernreactor niet zonder natuurramp kapot zou gaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:27 schreef Eenskijken het volgende:
ja. en je kan japan en chernobyl niet vergelijken
afgezien van de duizenden doden in kolenmijnen is kolen ook veel smeriger dan kernenergiequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
idd. kernenergie is nog steeds een van de veiligste energievormen.
Ik denk wel wat meer nulletjesquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Die kans is 0,000006 ofzo, risicomanagement
Hij zou het goed doen bij WNL of Powned.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:29 schreef MagicIsland1 het volgende:
Lekker populistisch gelul van die gast
nou oost Europa heeft bagger staanquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad als er zo'n extreme aardbeving is en er zo'n Tsunami overheen komt dan, dan kan dit gebeuren. Ik weet niet wat ze van plan zijn in Duitsland maar ik zie niet wat zoiets in Europa kan veroorzaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |