Goed nieuws.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:53 schreef msnk het volgende:
Keje zijn foto verdween ineens, daarna ook zijn beschrijving. En nu staat er inderdaad: "Johan Derksen VI-hoofdredacteur over de strijd binnen Ajax."
Heeft Johan zijn afspraak met de EO afgezegd of zit ie in beide programma's?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:53 schreef msnk het volgende:
Keje zijn foto verdween ineens, daarna ook zijn beschrijving. En nu staat er inderdaad: "Johan Derksen VI-hoofdredacteur over de strijd binnen Ajax."
Ik zat nog te kijken op de site van Moraalridders omdat Derksen het gisteren aankondigde dat hij daar zou zitten, maar ik heb niks gevonden. Daarom neem ik aan dat ze hem hebben afgezegd en dat hij dus nu bij P&W zitquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft Johan zijn afspraak met de EO afgezegd of zit ie in beide programma's?
Op 229 staat dat Derksen ook bij Knevel te gast is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:06 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik zat nog te kijken op de site van Moraalridders omdat Derksen het gisteren aankondigde dat hij daar zou zitten, maar ik heb niks gevonden. Daarom neem ik aan dat ze hem hebben afgezegd en dat hij dus nu bij P&W zit
Weer Derksen
Keje staat nog steeds op TT229quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:53 schreef msnk het volgende:
Dat heeft hij inderdaad aangetoond door een intern gesprek naar buiten te lekken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:59 schreef golfer het volgende:
Wel jammer dat Uri Coronel ook weg gaat bij Ajax. Is een zeer fatsoenlijke man. Hoop dat Derksen daar ook even de aandacht op vestigt.
Eens. Ik denk dat Cruijff de publieke opinie tegen gaat krijgen: de teksten tegen Coronel waren onder de maat en beneden peil, en na zijn zwakke optreden bij Nieuwsuur ("ik weet niet hoe het verder moet" en "ik heb er niks mee te maken"). Voor Coronel misschien een schrale troost.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:59 schreef golfer het volgende:
Wel jammer dat Uri Coronel ook weg gaat bij Ajax. Is een zeer fatsoenlijke man. Hoop dat Derksen daar ook even de aandacht op vestigt.
Ach hij probeert zijn ego nog een klein beetje te redden, mag hij?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat heeft hij inderdaad aangetoond door een intern gesprek naar buiten te lekken.
Dat is geen intern gesprek geweest. Dat is de stijl van JC als ie z'n zin niet krijgt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:01 schreef msnk het volgende:
Dat heeft hij inderdaad aangetoond door een intern gesprek naar buiten te lekken.
Je bent geen voorstander van openheid?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:04 schreef msnk het volgende:
Dan hadden ze wel een livecam neergezet of zo. Niet alles hoeft naar buiten.
De verwarring is groot als je dat schrijft. JC of JD?quote:
Het gaat hier toch niet om wat ik wil? Voor mijn part hadden ze op de Mercatorplein vergaderd, was nog gezellig geweestquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent geen voorstander van openheid?
JD natuurlijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
De verwarring is groot als je dat schrijft. JC of JD?
Dat is in mijn ogen niet een andere discussie, want nu krijgt er weer een persoon alle vrijheid, iets wat nooit goed is. Meerdere mensen betekenen meerdere perspectieven, oplossingen, en invalshoeken. Hierdoor komen er meer problemen naar voren dus een betere oplossing. Hierdoor ben ik vrij sceptisch over wat voor een onzin er nu weer gaat gebeuren...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die blijven alsnog afhankelijk van de aanvoer van de jeugdopleiding. En als daar iets structureel mis is, wat Cruijff zegt, dan kan er niet goed opgebouwd worden.
Bovendien kun je ook afvragen in hoeverre het goed geweest is dat deze trainers die vrijheid kregen. Maar dat is een andere discussie.
ook dikkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |