Op dat moment wist ik dat andere Fokkers dat ook zouden zien en zo zouden reagerenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:02 schreef LXIV het volgende:
Nu op de TV-makelaar een echtpaar dat hun woning al 2 jaar te koop had (voor 699K).
Zei dat mutsje dat ze de prijs toch fors verlaagd hadden. Vroeg ze aan de makelaar hoe dat kwam dat er zoveel van de prijs afging.
Tja, zei die makelaar, je moet de prijs toch aanpassen aan de markt, daarom halen wij er 18.000 euro vanaf!!![]()
(Nee, ben geen 0 vergeten oid!)
Maar dan heb je het ook wel over een segment waar zelfs de meer dan gemiddelde fokker niets mee van doen heeft...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een mensen, ja natuurlijk is 680.000 een mooi bedrag voor dat huisdaarom staat het dus nog altijd in de verkoop
Dat was slechts te zien in de appeltaart-grafieken. Het aantal appeltaarten te koop is sterk gedaaldquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:12 schreef meth77 het volgende:
228.843 huizen te koop
waar blijft het open dag effect
jawel ik zie een haakjequote:Op woensdag 30 maart 2011 08:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat was slechts te zien in de appeltaart-grafieken. Het aantal appeltaarten te koop is sterk gedaald
Yup, als de huizen weer betaalbaar worden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:27 schreef servus_universitas het volgende:
Inmiddels zijn het er 228.858, maar de piek nadert. Straks zal de daling inzetten.
Dit jaar nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:12 schreef meth77 het volgende:
228.843 huizen te koop
waar blijft het open dag effect
Hij zal volgende week ook niet meer zo sterk stijgen als voorheenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:18 schreef Istrilyin het volgende:
Precies zoals ik voorspelde: de week na de open dag gaat de teller niet echt omhoog. Want iedereen die overwoog z'n huis te koop te zetten heeft dat vlak ervoor natuurlijk gedaan...
Bewijst dat ik eigenlijk best geniaal ben. Ik hoop dus op een hele lange reeks complimenten, van zowel de huurders als de kopers hier
Het 'open dag effect' was even zeer duidelijk merkbaarquote:
Ja, tienduizenden huizen verkocht tijdens die open dag. NOTquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het 'open dag effect' was even zeer duidelijk merkbaar
Ja zelfs ik vind het ongelofelijk, misschien komt het nogquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het 'open dag effect' was even zeer duidelijk merkbaar
Ja misschien komt het nog.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja zelfs ik vind het ongelofelijk, misschien komt het nog
Gewoon even wachten, het komt er echt aanquote:
Een beetje hetzelfde als de huurders die steeds roepen dat de prijzen 50% gaan dalen in januari o nee in februari o nee in maart nee nu echt in aprilquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Gewoon even wachten, het komt er echt aan
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:04 schreef inXs het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde als de huurders die steeds roepen dat de prijzen 50% gaan dalen in januari o nee in februari o nee in maart nee nu echt in april
Nou, "gewoon even wachten, de prijsdaling komt er echt aan" Ik neem aan dat je wel snapt dat Xeno zijn opmerking sarcastisch is?quote:
Oh, die prijsdaling komt zeker. Maar dat is een proces van jaren. En niemand hier heeft ooit ander beweerd. Dus dat hele "januari o nee in februari o nee in maart nee nu echt in april" slaat nergens op.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:25 schreef inXs het volgende:
[..]
Nou, "gewoon even wachten, de prijsdaling komt er echt aan" Ik neem aan dat je wel snapt dat Xeno zijn opmerking sarcastisch is?
Niemand heeft ooit anders beweerd? Grapjas, lees de andere 150 huizendinges topics maar door, dan zie je toch echt andere berichten. Met name Xeno en zeepsop hebben al het 1 en ander voorspeld. Waarbij de "huizenkopers" een geleidelijke daling voorspellen icm. inflatie en de zure huurders een klap van in 1x (het liefst) 50%quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:32 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Oh, die prijsdaling komt zeker. Maar dat is een proces van jaren. En niemand hier heeft ooit ander beweerd. Dus dat hele "januari o nee in februari o nee in maart nee nu echt in april" slaat nergens op.
Second that.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:41 schreef inXs het volgende:
Waarbij de "huizenkopers" een geleidelijke daling voorspellen icm. inflatie en de zure huurders een klap van in 1x (het liefst) 50%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |