Nou.... voorlopig loopt het aantal alleen maar op, zal wel door het milde weer komenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:39 schreef Emu het volgende:
In de zomermaanden kan naar waarschijnlijkheid een daling worden vastgesteld, dat is een redelijk wederkerend effect, omdat er dan veel huizen verkocht worden.
Nee het is meer de onbetaalbaarheid of niet meer te financierenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou.... voorlopig loopt het aantal alleen maar op, zal wel door het milde weer komen
Toch denken huizenbezitters er niet over na om hun vraagprijs te verlagen, bij nieuwbouw zie je dat al wel gebeuren. De ontkenningsfase word toch meestal gevolgd door boosheid en woede, nou dan staat ons nog wat te wachtenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:22 schreef Bruno25 het volgende:
Nee het is meer de onbetaalbaarheid of niet meer te financieren
209.953 huizen te koop
De corporaties die hun afgeleefde hutten uit de jaren 70 willen verkopen verlagen de vraagprijs zeker wel hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:29 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Toch denken huizenbezitters er niet over na om hun vraagprijs te verlagen, bij nieuwbouw zie je dat al wel gebeuren. De ontkenningsfase word toch meestal gevolgd door boosheid en woede, nou dan staat ons nog wat te wachten
Bij mij in de straat hebben ze er van de week weer 1 te koop gezet, bouwjaar '83. Heeft af en toe een nieuwe verflaag op de kozijnen gehad, de volledige binnenkant is aan renovatie toe. Zal wel zo'n 140k + k.k. moeten opbrengen en dat zijn ze absoluut niet waard.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:59 schreef Bruno25 het volgende:
De corporaties die hun afgeleefde hutten uit de jaren 70 willen verkopen verlagen de vraagprijs zeker wel hoor
210.248 huizen te koopquote:
Ik zet alvast een fles met bubbels koudquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:04 schreef LXIV het volgende:
Met dit tempo halen we de 220.000 voor postnr 300
Voor het weekeinde nog even wat huisjes van de markt gehaald.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:54 schreef Bruno25 het volgende:
209.702 huizen te koop
nu is het weer gezakt gek he??
koop je wel een goed merk wat heel lang kan opliggen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:20 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik zet alvast een fles met bubbels koud
Ik betaal me niet blauw aan huisvesting dus ik kan best een goede fles betalenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:25 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
koop je wel een goed merk wat heel lang kan opliggen?
Het is net als met huizen, van goedkope troep krijg je alleen koppijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |