hmmm... kloptquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:11 schreef henkway het volgende:
[..]
meestal zakt het door in de week terug
Briljante uitspraakquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Fundateller 200.000 afteltopic #2: 192.562 and counting
Veel van de problemen met een belachelijke stijging van de huizenprijzen zijn begonnen op hetzelfde tijdstip als men flatjes bombardeerde tot appartementen
Almere is dan ook als stad kwalitatief uitermate teleurstelendquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:07 schreef Falco het volgende:
Andere wijk in Almere heeft precies hetzelfde volksverhuizingsbeeld:
http://www.funda.nl/koop/kaart/#/almere/eilandenbuurt/
De prijzen dalen maar nog niet super snel dus het kan zo maar dat we die 200.000 niet gaan halen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:28 schreef Sjabba het volgende:
Het zou wel humor zijn als het vanaf nu alleen maar gaat dalen tot zo'n 30.000 woningen....
Dan wordt er duidelijk gerommeld met de tellerquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:28 schreef Sjabba het volgende:
Het zou wel humor zijn als het vanaf nu alleen maar gaat dalen tot zo'n 30.000 woningen....
Dat zou kunnen als 168.775 woning de komende week afbrandenquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:28 schreef Sjabba het volgende:
WTFquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:07 schreef Falco het volgende:
Andere wijk in Almere heeft precies hetzelfde volksverhuizingsbeeld:
http://www.funda.nl/koop/kaart/#/almere/eilandenbuurt/
Kun je nog even met de camera door Almere heenrijden en er zo'n bruut youtube filmpje van maken zoals dit:quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:28 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
WTF, leuk als je daar je huis te koop hebt staan.
Maargoed, Almere en Lelystad zijn dan ook wel het Detroit van Nederland. Wat een troosteloze verpauperde bende vind je daar.
Wij hebben er ook nog eens rondgekeken naar huizen, maar na een rondritje door Almere en Lelystad zijn we hier heel snel op teruggekomen.
Da's natuurlijk ook een effectieve oplossing als je je hypotheek niet meer kunt betalen of als je je huis niet kunt verkopen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:07 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat zou kunnen als 168.775 woning de komende week afbranden
Da's rap, in welke plaats was dat? als ik zo vrij mag zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:40 schreef Metatron het volgende:
Damn. Had ik een leuk appartementje gevonden, stond net 2 weken te koop.... Verkocht.
Heb IK weer.
Dat is best zuur idd in deze markt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:40 schreef Metatron het volgende:
Damn. Had ik een leuk appartementje gevonden, stond net 2 weken te koop.... Verkocht.
Heb IK weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |