abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94739053
Het vorige deel: [Gezond Slank] #1410 - altijd wat te doen in DH

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Worry is a misuse of imagination
  maandag 28 maart 2011 @ 22:17:53 #2
331 Merel
Be here now.
pi_94739125
Aaaah neen vroeg of we wilden wachten! :o
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 28 maart 2011 @ 22:17:59 #3
236335 neen
schone schijn
pi_94739133
Jeetje, geduld dit dat. Maar nee hoor. Wat een vertrouwen weer.

Nice! Bedankt voor het openen van een nieuw topic, hulde. Het ziet er erg mooi uit.
het lijkt niet wat het is
pi_94739189
Wat is er gebeurd met 'geduld'? :P

quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef Merel het volgende:
Zou die bank wel lekker liggen Jagar? Die leuningen zien er zo hard uit. Maar ik ben zo iemand die alleen ligt op een bank, zitten vind ik onzin :+
Precies de reden dat ik mn bank uiteindelijk weggedaan heb. Je kan er niet op liggen, en ik zag het nut van er zitten ook niet want er stond geen tv :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? maandag 28 maart 2011 @ 22:18:46 #5
70532 loveli
N
pi_94739198
Noes, neen, gewoon zelf eentje openen!
crap in = crap out
pi_94739218
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:17 schreef Merel het volgende:
Aaaah neen vroeg of we wilden wachten! :o
Echt :o? Daar heb ik overheen gelezen!!

-edit- wel gelezen, niet begrepen :')
  maandag 28 maart 2011 @ 22:19:44 #7
236335 neen
schone schijn
pi_94739287
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:18 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik had het nog geedit :P geen idee hoe je fatsoenlijk op de mobiele website een topic kan openen.
  Vis een optie? maandag 28 maart 2011 @ 22:20:36 #8
70532 loveli
N
pi_94739354
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:18 schreef Probability het volgende:

[..]

-edit- wel gelezen, niet begrepen :')
"Ik zit op mn foon en kan geen nieuwe openen zou iemand alstjeblieft dat voor me willen doen, bij voorkeur Probability? Ja? Please? Alvast bedankt."
crap in = crap out
pi_94739364
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef Merel het volgende:
Zou die bank wel lekker liggen Jagar? Die leuningen zien er zo hard uit. Maar ik ben zo iemand die alleen ligt op een bank, zitten vind ik onzin :+
Ja, ik ook. Maar met een kussentje ertegenaan....Ik vind banken met een ronde leuning zo lelijk. Ach, dit weekend maar eens rondshoppen. Ik ben eigenlijk verliefd op deze bank (geen ikea), maar die is wat te duur:

Ik hoop iets tweedehands op de kop te kunnen tikken..
  Vis een optie? maandag 28 maart 2011 @ 22:21:33 #10
70532 loveli
N
pi_94739416
crap in = crap out
  maandag 28 maart 2011 @ 22:23:19 #11
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94739565
hi!
lange dag vandaag zeg, ben moe :O nog eventjes en dan mag ik slapen O+ geen tijd om bij te lezen :@ moet me inlezen voor sollicitatie!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_94739626
quote:
Op maandag 28 maart 2011 22:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Maar met een kussentje ertegenaan....Ik vind banken met een ronde leuning zo lelijk. Ach, dit weekend maar eens rondshoppen. Ik ben eigenlijk verliefd op deze bank (geen ikea), maar die is wat te duur:
[ afbeelding ]

Echt, kivik!
De rechte leuning is breed, dus er kan een kop koffie op. Zo handig O+
  maandag 28 maart 2011 @ 22:24:34 #13
331 Merel
Be here now.
pi_94739667
quote:
Een stadsgenoot om trots op te zijn!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 28 maart 2011 @ 22:24:48 #14
236335 neen
schone schijn
pi_94739681
Vriend van me is jarig, nou dan ken je het wel met sociale media zoals facebook. Allemaal berichtjes spontaan op z'n prikbord. Fantastisch medium zeg, echt heel erg sociaal.
pi_94739696
Hoi. Zo slapen :z
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 28 maart 2011 @ 22:26:38 #16
331 Merel
Be here now.
pi_94739842
quote:
Op maandag 28 maart 2011 22:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Mooi! Vooral ook met dat groen erbij, hou ik wel van :)
  maandag 28 maart 2011 @ 22:36:17 #17
236335 neen
schone schijn
pi_94740484
Verder is het er iets O+ voor loveli? Eet ik pizzas die ik op voorraad koop altijd op op de dagen na aankoop. Gaat er woensdag nog niet gevoetbald worden denk ik. Ben ik afgevallen ondanks dat mijn enkel dus nog steeds 4kg weegt. Is snacken misschien wel minder erg na het sporten. Hoop ik dat het lekker gaat met iedereen. Zag ik dat xm lekker een weekendje weg was geweest. Wens ik Phaidra achteraf veel plezier. En rituals alvast veel plezier. Weet ik niet want alineas zijn. Gaat Viking maar lekker lopen met een band, bij voorkeur met runkeeper pro. Zag ik dat Jager wat leuks had gehad, hulde. Eigenlijk gaat het gewoon door.
  maandag 28 maart 2011 @ 22:40:22 #18
331 Merel
Be here now.
pi_94740740
Ja het gaat gewoon door neen!

Ik duik m'n bed in. Met een berg zakdoeken, neusspray, strepsils en purol om m'n schrale neus mee in te vetten.
  Vis een optie? maandag 28 maart 2011 @ 22:41:05 #19
70532 loveli
N
pi_94740783
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:36 schreef neen het volgende:
Weet ik niet want alineas zijn.
_O-
crap in = crap out
pi_94740938
Ik lig al in bed...Weltrusten lieve slanke, nog een keertje bedankt voor jullie lieve pakje..

Die rare mensen van het internet zijn stiekem heel lief!
  maandag 28 maart 2011 @ 22:45:39 #21
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94741074
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik lig al in bed...Weltrusten lieve slanke, nog een keertje bedankt voor jullie lieve pakje..

O+ het is dus gearriveerd :D

slaap lekker jagar!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 28 maart 2011 @ 22:46:26 #22
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94741132
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:36 schreef neen het volgende:
Verder is het er iets O+ voor loveli? Eet ik pizzas die ik op voorraad koop altijd op op de dagen na aankoop. Gaat er woensdag nog niet gevoetbald worden denk ik. Ben ik afgevallen ondanks dat mijn enkel dus nog steeds 4kg weegt. Is snacken misschien wel minder erg na het sporten. Hoop ik dat het lekker gaat met iedereen. Zag ik dat xm lekker een weekendje weg was geweest. Wens ik Phaidra achteraf veel plezier. En rituals alvast veel plezier. Weet ik niet want alineas zijn. Gaat Viking maar lekker lopen met een band, bij voorkeur met runkeeper pro. Zag ik dat Jager wat leuks had gehad, hulde. Eigenlijk gaat het gewoon door.
:D _O-.
Dankje!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_94741372
Oeh nu moeten we snel, het is niet zo lang meer maandag :P

Of eigenlijk jullie, want ik ga! :* :W

En Jagar, super dat je er zo blij mee bent :D
pi_94741967
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef Jagärtrut het volgende:

O+ O+

Ik lig op de bank, onder een patchwork dekentje, met een kopje thee en een koekje en ik kijk naar Droomhuis Gezocht van Omroep Maxx: ik ben 28 in disguise.
pi_94742180
Verder sluit ik me aan bij de samenvatting van Neen, waarvoor hartelijk dank!!

En ik post een lijstje:
O: restje kwark met banaan en havermout en een cracker kaas
T: boterham appelstroop
L: boterham appelstroop en boterham pindakaas
T: cracker met philadelphia en verse basilicum
T: blokje kaas
D: spinazie met pijnboompitjes en ei en rundvlees
T: koekje bij de thee
pi_94742933
Hoi!

Heel topic gemist :o

Lekker gegeten, RPM gedaan (zwaaaaaar! en wat een on-inspirerende muziek. Maar ja ik ga gewoon!)

Net nog even filmpje gekeken (woody allen O+ ) en nu lekker slapen :z

Truste! :W
pi_94744366
Jee, wat gaan jullie snel vanavond! :o

Mijn avond-T is veranderd in een bakje Haagen Dazs. :@
Are you pondering what I'm pondering?
pi_94745280
neen O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 29 maart 2011 @ 00:53:55 #29
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_94746927
Phoe, ik ben weerom niet mee, waarom post ik hier eigenlijk nog?

Lijstje:
L: 3 boterhammen met kaas en mosterd, bak groenten, appel
T: kleine snickers
T: 2 potjes fruityogurt
D: 1 en nog een klein beetje pittabroodje met veel sla, paprika en tomaat en beetje pitavlees met yogurtlooksaus
T: 4 wortels, 5 blokjes kaas
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_94747207
Dat geeft toch niks Sjaapje. :)
Wat is er met je O gebeurd?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 07:05:00 #31
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94749400
Mogge..

Vrouwenpraatje in spoiler, u zijt gewaarschuwd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94749411
Mogge.

XM :*.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_94749517
Morning!

Oei XM! Hopelijk heeft de dokter er wat voor :) sterkte!!
pi_94749537
Mogge, laat je niet afpoeieren XM :*
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 29 maart 2011 @ 08:16:44 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94749881
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wie doet dat dan?
Ik. Dat is namelijk precies de reden waarom ik sport: om fit te blijven en om rommel te kunnen eten.

Zag trouwens best een aantal aantrekkelijk opties tussen de lijst staan. Couscous laten wellen in kippenbouillon, paprikareepjes en eventueel olijven erbij. Combineren met een beetje kwark.
Of pasta met roomsaus, spekreepjes en paprika.
Of pasta met roomsaus, tonijn, olijven en paprika.
Of aardappelpuree in een bakje, alle groenterestjes verzamelen en door de puree mengen. Plakjes kaas erop, in de oven.
Of quinoa met een van de pastasausjes

Heb je nog trek, dan maak je gewoon instantgroentesoep. En griesmeelpudding met jam :Y)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 08:29:40 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94750036
Heb inmiddels al gegeten hoor ;).

Nou, volgens de h.a. is het 'normaal' dat je de 1e keer zo'n bloedbad hebt :{. Wil niet zeggen dat je dat altijd krijgt, maar 't kan.

Zalfje voor mn oog en nu bloedprikken. Feescht.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 08:33:47 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94750087
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 08:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

Nou, volgens de h.a. is het 'normaal' dat je de 1e keer zo'n bloedbad hebt :{. Wil niet zeggen dat je dat altijd krijgt, maar 't kan.

:{ Wat een fijne dag heb jij. :*

En het lijstje was voor een volgende keer dat jullie niet weten wat te eten :P
pi_94750469
:z :z :z Weer op 't werk.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:00:05 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94750479
Aww XM :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_94750481
Ik heb besloten toch nog eenmaal een koolhydraatarm-poging te gaan doen, dus ik ben me nu aan het inlezen in het boek van Conleche. Uiterlijk vrijdag boodschappen doen en vanaf dan gaat 't in.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_94750572
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 08:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

:{ fijn dan zeg.
pi_94750581
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:00 schreef sigme het volgende:
Ik heb besloten toch nog eenmaal een koolhydraatarm-poging te gaan doen, dus ik ben me nu aan het inlezen in het boek van Conleche. Uiterlijk vrijdag boodschappen doen en vanaf dan gaat 't in.
Waar zijn de andere keren gestrand?
pi_94750603
oeh sigme, spannend! Waarom wil je dat proberen eigenlijk? Slanktechnisch of gezondheidstechnisch?

Planning:
O: 350 ml havermout (met sojamelk gemaakt) met 1 banaan, snufje kaneel en klein beetje suiker
T: 6 cherrytomaatjes
L: en taco met mexicaans gehakt en salade
T: appel,mandarijn, druiven
B: 40 minuten fietsen
D: salade (veldsla met gekookte aardappel & ei, tomaat)

Qua groenten kan het beter, maar vriendje kookt dus vang de vitaminen op met tomaat & fruit :P
pi_94750636
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Waar zijn de andere keren gestrand?
Gebrek aan voorbereiding / te weinig consistent volgehouden. Dus deze keer beter nadenken over alle maaltijden van de dag en bijbehorende voorraden inslaan.
pi_94750649
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:10 schreef sigme het volgende:

[..]

Gebrek aan voorbereiding / te weinig consistent volgehouden. Dus deze keer beter nadenken over alle maaltijden van de dag en bijbehorende voorraden inslaan.
Ah ik snap hem :) je moet inderdaad veel verschillende dingen in huis hebben die bij kolhydraatarm passen.
pi_94750705
Lijstje:

O: Boterham peperpaté
T: Handje ongezouten pinda's
T: Boterham kaas
L: Appel, Mandarijn, Rabarber :9
T: Handje pinda's en iets van de bakker?
D: pizza zelfgemaakt (zouden we zaterdag eten werd toen sushi)
T: Yoghurt (optimel perzik)&nog geen idee moet boodschappen doen
pi_94750724
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:08 schreef Perruche het volgende:
oeh sigme, spannend! Waarom wil je dat proberen eigenlijk? Slanktechnisch of gezondheidstechnisch?
Het gaat me meer om gezondheid dan om gewichtsverlies; ik ben momenteel 2 kilo zwaarder dan mijn streefgewicht dus dat is geen probleem. Maar ik hou de afgelopen jaren last van eetbuien met veel te veel zoetigheid, dat zou ik graag uitbannen.

quote:
Planning:
O: 350 ml havermout (met sojamelk gemaakt) met 1 banaan, snufje kaneel en klein beetje suiker
T: 6 cherrytomaatjes
L: en taco met mexicaans gehakt en salade
T: appel,mandarijn, druiven
B: 40 minuten fietsen
D: salade (veldsla met gekookte aardappel & ei, tomaat)

Qua groenten kan het beter, maar vriendje kookt dus vang de vitaminen op met tomaat & fruit :P
Is sojamelk niet al zo zoet dat de suiker in havermout overbodig is? En waarom sojamelk?
Mooi lijstje hoor!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:15:28 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94750731
En laptop aan... Goeiemorgen! :).

Straks even een paar sollibrieven schrijven (ben er na ruim 30 wel zat van :r :')) en vanmiddag hopelijk nog van het mooie weer genieten :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:16:05 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94750737
Oh en vanavond de belastingshizzle even doen. Vanavond écht.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:17:35 #51
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94750764
Maar sigme, dat heb jij toch niet nodig? Je bent haske slank! Zelfde geldt voor co.
Ik twijfel nog steeds over nieuwe lowcarbpoging, maar het is echt lastig als je niet zo van kaas, vlees en vis houdt :'). Maar stiekem wil ik wel eigenlijk die paar kilootjes teveel wel kwijt. Hmpz.

En Tink, ik ben ook nog niet zo enthousiast over deze dag nee. Mag nu nog staan in de trein ook :').
pi_94750771
sneeuw...heel veel...sneeuw... -O- -O- -O-
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:20:13 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94750799
Ik vraag me wel af (en hoe lang) die verloren kilo's eraf blijven als je weer normaal gaat eten. Ik sta ook een beetje stil en daar ben ik ook wel klaar mee.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:21:14 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94750822
quote:
Op dinsdag 29 maart 2011 09:18 schreef Jagärtrut het volgende:
sneeuw...heel veel...sneeuw... -O- -O- -O-
Gelukkig heb je nu een echte HEMA thermo onderbroek :Y).
pi_94750831
Sigme, knap hoor, als ik jouw broodmaaltijden zie, moet jij nog een stuk meer nadenken als je gaat lowcarben dan de meesten hier :P
pi_94750852
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik vraag me wel af (en hoe lang) die verloren kilo's eraf blijven als je weer normaal gaat eten. Ik sta ook een beetje stil en daar ben ik ook wel klaar mee.
Dat vraag ik me ook af :Y
pi_94750853
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar sigme, dat heb jij toch niet nodig? Je bent haske slank! Zelfde geldt voor co.
Twee kilo eraf is beter, en er kan wel 5 kilo af voordat ik slank ben.

quote:
Ik twijfel nog steeds over nieuwe lowcarbpoging, maar het is echt lastig als je niet zo van kaas, vlees en vis houdt :'). Maar stiekem wil ik wel eigenlijk die paar kilootjes teveel wel kwijt. Hmpz.
Ik zal proberen wat bruikbaar te rapporteren. Ik hou ook niet erg van kaas - alleen smakeloze witte kaas als mozzarella en van die witte smeerkwark.
Grote porties vis en vlees eet ik ook nooit - ik eet denk ik gemiddeld 1 plakje ham bij het brood en 80 gram vlees bij het avondeten (misschien nog wel iets minder, 80 gram wanneer ik vlees eet, ongeveer eenmaal per week eten we iets zonder vlees of vis).
Eieren, boter, mayonaise en slagroom lust ik wel erg graag :+.

quote:
En Tink, ik ben ook nog niet zo enthousiast over deze dag nee. Mag nu nog staan in de trein ook :').
Is het werk al weer wat beter te doen?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:25:03 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94750880
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Twee kilo eraf is beter, en er kan wel 5 kilo af voordat ik slank ben.

[..]

Ik zal proberen wat bruikbaar te rapporteren. Ik hou ook niet erg van kaas - alleen smakeloze witte kaas als mozzarella en van die witte smeerkwark.
Grote porties vis en vlees eet ik ook nooit - ik eet denk ik gemiddeld 1 plakje ham bij het brood en 80 gram vlees bij het avondeten (misschien nog wel iets minder, 80 gram wanneer ik vlees eet, ongeveer eenmaal per week eten we iets zonder vlees of vis).

[..]

Tenzij je enorm gegroeid bent sinds de laatste meet is het echt onzin dat je 5 kg eraf moet voor je Slank bent!
Niet meer actief op Fok!
pi_94750908
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Gelukkig heb je nu een echte HEMA thermo onderbroek :Y).
Ja, die ligt thuis...

Planning vor vandaag:

O: yoghurt met 2,5 weetabix en banaan
T: sinaasappel
L: restje gegrilde aardappelen, broccoli, wortels en rode ui
T: 1 knackebrod met roomkaas
D: gevulde salade met feta, appel, cashews en spekjes, stuk brood
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 09:27:32 #60
70532 loveli
N
pi_94750925
Kutcollega...
crap in = crap out
pi_94750929
quote:
Zoals alle vormen van dieet gaat het niet om een kuurtje, maar om een uiteindelijke balans in je leefwijze. Voor mij zou een leefwijze zonder verkeerde koolhydraten (suiker, witmeel) heel goed aansluiten bij mijn nu al normale patroon. Maar het lukt me blijkbaar niet om 'vanzelf' die rommel los te laten.
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 09:29:01 #62
70532 loveli
N
pi_94750946
En voor iedereen die er eentje wilde (weet even geen namen dus weet niet wie ik moet PM-en):
[TK]Garmin Forerunner 50 HR sporthorloge & hartslagmeter & usb stick
crap in = crap out
pi_94751072
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tenzij je enorm gegroeid bent sinds de laatste meet is het echt onzin dat je 5 kg eraf moet voor je Slank bent!
Nee, ik geloof dat dat afhankt van je definitie van slank. Mijn definitie is de ouderwetse: Slank is nét niet mager. Ik ben gewoonlijk volslank, en momenteel mollig - dat is 1 kilo meer dan op die meet.

Tegenwoordig lijkt 'slank' te betekenen "niet dik", waarbij wél dik iets is met heel veel vetrollen.
pi_94751085
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:27 schreef loveli het volgende:
Kutcollega...
:o watist?

quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Zoals alle vormen van dieet gaat het niet om een kuurtje, maar om een uiteindelijke balans in je leefwijze. Voor mij zou een leefwijze zonder verkeerde koolhydraten (suiker, witmeel) heel goed aansluiten bij mijn nu al normale patroon. Maar het lukt me blijkbaar niet om 'vanzelf' die rommel los te laten.
Zou het wel erg knap vinden als je helemaal geen zoetigheid enz eet.
pi_94751111
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Het gaat me meer om gezondheid dan om gewichtsverlies; ik ben momenteel 2 kilo zwaarder dan mijn streefgewicht dus dat is geen probleem. Maar ik hou de afgelopen jaren last van eetbuien met veel te veel zoetigheid, dat zou ik graag uitbannen.

[..]

Is sojamelk niet al zo zoet dat de suiker in havermout overbodig is? En waarom sojamelk?
Mooi lijstje hoor!
Nobel streven hoor, succes ermee! Jij lijkt me wel een type dat dit vol kan houden, net als co, :)

En ik heb ongezoete sojamelk, dus een beetje suiker was niet overbodig :@ maar ik ben een zoetekauw in de morgen! Wat dat betreft zou ik gewoon brood met kaas moeten eten maar dan heb ik zo snel weer honger :') lekker echt brood kopen moet ik, dan blij ik vol!

En sojamelk, vind ik lekker. Ik eet al zoveel dierlijke producten (vlees, kaas), dat ik probeer waar niet nodig ze niet te eten. Onzin misschien, maar ik voel me er lekker bij :P

En thanks!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:39:29 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94751155
Nou ik blijf voorlopig nog even hopen dat hardlopen straks flink zoden aan de dijk gaat zetten ;). Ik ga vanaf nu opbouwen naar 10 km. Steeds een paar minuten bij m'n looprondje.
Niet meer actief op Fok!
pi_94751178
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:37 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nobel streven hoor, succes ermee! Jij lijkt me wel een type dat dit vol kan houden, net als co, :)

En ik heb ongezoete sojamelk, dus een beetje suiker was niet overbodig :@ maar ik ben een zoetekauw in de morgen! Wat dat betreft zou ik gewoon brood met kaas moeten eten maar dan heb ik zo snel weer honger :') lekker echt brood kopen moet ik, dan blij ik vol!

En sojamelk, vind ik lekker. Ik eet al zoveel dierlijke producten (vlees, kaas), dat ik probeer waar niet nodig ze niet te eten. Onzin misschien, maar ik voel me er lekker bij :P

En thanks!
Oh, dus er is ook ongezoete sojamelk? Welke, waar? Ik heb wel eens een pak gehaald, dat zoete was precies wat me tegenstond. Verder vind ik je reden heel verdedigbaar hoor.
pi_94751194
mogge schatjes, ik heb een kei van een zomertijdjetlag!

Koffiedieet vandaag :')
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 09:41:56 #69
70532 loveli
N
pi_94751207
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:36 schreef Ml-etje het volgende:
:o watist?
Iets met last minute af laten weten.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 09:43:06 #70
70532 loveli
N
pi_94751234
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:35 schreef sigme het volgende:
Nee, ik geloof dat dat afhankt van je definitie van slank. Mijn definitie is de ouderwetse: Slank is nét niet mager. Ik ben gewoonlijk volslank, en momenteel mollig - dat is 1 kilo meer dan op die meet.

Tegenwoordig lijkt 'slank' te betekenen "niet dik", waarbij wél dik iets is met heel veel vetrollen.
Hear hear!
crap in = crap out
pi_94751263
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, dus er is ook ongezoete sojamelk? Welke, waar? Ik heb wel eens een pak gehaald, dat zoete was precies wat me tegenstond. Verder vind ik je reden heel verdedigbaar hoor.
Bij de natuurwinkel kan ik het kopen, die van mij is geloof ik van het merk "lima". In oosterse landen is ongezoete sojamelk heel normaal, je kan er ook erg lekkere maleisische drankjes mee maken :9
pi_94751285
/faal
Paneer poging twee... Afgegoten in plaats van door de zeef. Weg paneer! :')
pi_94751289
Oh en ik vind koemelk ook heel zoet... en volgens mij zit daar ook veel "suiker" in. Ik weet niet hoe de voedingswaarden verschillen, daar zal ik eens naar kijken.
pi_94751335
Mogguh!

Ahw XM, 't zit je ook niet mee :{

Vik, je sport wel veel, misschien eens meer eten om af te vallen? Werkt voor mij als ik een plateau bereikt heb, structureel minimaal 200kcal er bij en ik val weer af...
Snap m'n lichaam nog niet echt :?

Ik vind dat er niets af hoeft Sigme!
Maar ik ben weer van het ouderwetse idee dat ik vind dat een vrouw rondingen moet hebben, in jouw bewoording dus minimaal mollig...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:49:18 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94751373
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:48 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

Ahw XM, 't zit je ook niet mee :{

Vik, je sport wel veel, misschien eens meer eten om af te vallen? Werkt voor mij als ik een plateau bereikt heb, structureel minimaal 200kcal er bij en ik val weer af...
Snap m'n lichaam nog niet echt :?

Maar ik ben weer van het ouderwetse idee dat ik vind dat een vrouw rondingen moet hebben, in jouw bewoording dus minimaal mollig...
Eens met V1z0R wb sigme!

Nķg meer eten! :o. Ik vind het nu al zo lastig :').
Niet meer actief op Fok!
pi_94751450
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Eens met V1z0R wb sigme!

Nķg meer eten! :o. Ik vind het nu al zo lastig :').
Dat snap ik toch echt niet hoor, lastig om veel te eten. Weinig eten is lastig. Eten is zo lekker :9~
pi_94751542
Vik, met noten kom je een heel end, twee handjes en je hebt er zo wat kcals bij...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94751576
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:52 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat snap ik toch echt niet hoor, lastig om veel te eten. Weinig eten is lastig. Eten is zo lekker :9~
Wat een wijsheid! Ik begrijp dat ook niet. Alhoewel ik met Vizors hoeveelheden misschien wel moeite zou hebben :')
pi_94751722
Jullie eten gewoon belachelijk weinig! :6
Heb vrienden die bouwvakker zijn en die eten nog veel meer dan ik, die kauwen in hun eentje een vol brood op in 2 dagen en eten 's avonds 3 borden VAG...
pi_94751752
Een paneer-loze dagplanning dan maar
O: dubbele boterham pure vlokken
S: Evy
L: tosti ham/kaas
T: tomaten met balsamico
T: appel
Bah: afrijden
D: verse tagliatelle* met spekjes, courgette en chilipepertjes
T: mininepmagnum
T: griekse yoghurt met eetlepel jam

* Dat wordt gedroogde, heb geen eieren meer. Ik moet vandaag dus niet naar de supermarkt wil ik vreetbui-vrij blijven :')
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:06:56 #81
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94751821
Hoe laat moet je afrijden Puff? Dan ga ik voor je duimen! Dat helpt, want ik ben heel goed in duimen! :Y
pi_94751898
Succes Puff!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_94751899
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:06 schreef Rituals het volgende:
Hoe laat moet je afrijden Puff? Dan ga ik voor je duimen! Dat helpt, want ik ben heel goed in duimen! :Y
4 uur.
Zal ik echt een laag truitje doen? :')

Thx allemaal! Hoop zo dat ik het haal!
pi_94751926
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:03 schreef V1z0R het volgende:
Jullie eten gewoon belachelijk weinig! :6
Heb vrienden die bouwvakker zijn en die eten nog veel meer dan ik, die kauwen in hun eentje een vol brood op in 2 dagen en eten 's avonds 3 borden VAG...
Mijn manlief is geen bouwvakker en eet ook ongeveer zoveel en heeft geen grammetje vet. Niet eerlijk! }:|
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:10:25 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94751928
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:52 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Oh ik kan best veel eten, maar dan prop ik er dus ongezonde meuk bij en dat lijkt me niet helemaal de bedoeling ;). Overigens at ik op mijn werk wel 5 á 6 boterhammen bij de lunch, dus ik denk dat ik al weet wat de oplossing is: weer gaan werken :P.

Succes met afrijden, Puff! De duimen draaien alvast warm hier!

Ik ga zo eens twee sollibrieven schrijven, bleh.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:11:26 #86
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94751969
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:09 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

4 uur.

Oké, 4 uur, ik ga aan je denken!
Ik zou vooral iets aan doen waar jij je prettig in voelt en mocht dat nou net een laag truitje zijn... :9 oO<
pi_94752000
En het is weer een nieuwe dag! Fijn ook van wekkers die ik niet hoor!
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 10:12:37 #88
70532 loveli
N
pi_94752008
quote:
4 uur.

Als jij daar lekker in rijdt ;)
Bananen eten, voor de L-tryptofaan. En een betablocker :P
crap in = crap out
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:12:50 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94752015
Perruche, hoe vindt je vriendje het op z'n werk? :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:14:00 #90
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94752045
quote:
Op dinsdag 29 maart 2011 10:09 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

4 uur.

ja.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:14:08 #91
331 Merel
Be here now.
pi_94752050

:'(
pi_94752056
What happened Merel?
pi_94752059
* MarMar gaat ook duimen voor Puff vanmiddag!

XM :*
pi_94752063
Coole iPhone cover Merel! :P
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:14:41 #95
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94752065
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:14 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]

Neeeee! :o Wat is er gebeurd?
pi_94752083
oh "Oeps" Merel, whut happend?
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 10:15:28 #97
70532 loveli
N
pi_94752098
Met het verkeerde been uit bed gestapt op je iPhone?
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 10:16:05 #98
70532 loveli
N
pi_94752111
Bright side: een collega van me heeft er ook zoeen en die doet het nog.
crap in = crap out
pi_94752115
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:48 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

Ik hou ook meer van mooie mollige vrouwen! Voor mezelf vind ik volslank het mooist, ik heb niet een mooi weelderig figuur dat een egaal zachte romige speklaag opbouwt.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:16:54 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94752131
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:14 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]

:o. What happened?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:17:17 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94752147
Scherven brengen geluk! Ofzo..
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 10:17:48 #102
70532 loveli
N
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:18:16 #103
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_94752181
quote:

[..]

4 uur.

Succes! :*
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:18:50 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94752202
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:23 schreef sigme het volgende:

Wij eten ongeveer 2x per week iets van vlees. Dus precies andersom :).
Eieren eet ik amper, maar lust ik prima, dus dat zou ik kunnen ophogen.

quote:
Much. Maar het is nog niet helemaal voorbij. Zodra dat zo is, kom ik hier uitgebreid jubelen en juichen ;).
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 10:20:25 #105
70532 loveli
N
pi_94752261
crap in = crap out
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:20:51 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94752273
Als ik langs XM d'r werk loop, stel ik me allemaal blije en opgeluchte mensen voor :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:21:05 #107
331 Merel
Be here now.
pi_94752282
De 300e keer dat ik m'n telefoon van de trap liet stuiteren was net 1 keer te veel. Hij doet het nog wel hoor! Maar het leest zo lastig. Ach, er zijn ergere dingen op de wereld :)
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 10:21:35 #108
70532 loveli
N
pi_94752296
quote:
70 euro voor nieuw glas.
crap in = crap out
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:21:50 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94752305
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:21 schreef Merel het volgende:
De 300e keer dat ik m'n telefoon van de trap liet stuiteren was net 1 keer te veel. Hij doet het nog wel hoor! Maar het leest zo lastig. Ach, er zijn ergere dingen op de wereld :)
Ik word al panisch van een krasje, dus ik zou echt janken als mij dit zou overkomen! :o. Maar ik lees dat je het glas blijkbaar kunt vervangen, dus dat maakt het al weer wat minder erg ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_94752334
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:21 schreef loveli het volgende:

[..]

70 euro voor nieuw glas.
Dat is het waard lijkt me :Y
pi_94752340
Succes vanmiddag Puff!

En wat zul jij je ellendig voelen vandaag XM. :{ Ik zou maar wat extra chocolade eten ofzo. Dat helpt nog wel eens.

Wat zonde van je telefoon Merel! :o
Een beschermend hoesje helpt niet bij stuiterpartijen?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:23:04 #112
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94752354
:W

Puff, afrijden, spannend!! Wat betreft de kleren: dat waar jij je het prettigst in voelt :Y
Noem me naīef, maar ik ga er vanuit dat de examinator echt gewoon kijkt naar hoe je rijdt, en niet naar hoe je gekleed bent / wat er te zien is.

Succes!
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 10:23:58 #113
70532 loveli
N
pi_94752384
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:23 schreef LadyBlack het volgende:
:W

Puff, afrijden, spannend!! Wat betreft de kleren: dat waar jij je het prettigst in voelt :Y
Noem me naīef, maar ik ga er vanuit dat de examinator echt gewoon kijkt naar hoe je rijdt, en niet naar hoe je gekleed bent / wat er te zien is.

Succes!
Examinatoren blijven mannen. Behalve als het een vrouw is.
crap in = crap out
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:24:06 #114
331 Merel
Be here now.
pi_94752387
Oh Puff succes straks!

Vik, het is maar een telefoon! Ben allang blij dat ik niet zelf van de trap stuiterde. Ik vind het jammer hoor, zonde van het geld vooral, maar ach.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:24:20 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94752397
Ohja, XM, jeumig.... :{ da's echt niet leuk, en ook een suffe reactie van je huisarts.

Maar het was bij mij de eerste keer ook wat heftiger dan eerder hoor, het is hier weer bijgetrokken :Y
Succes dr mee :*
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:25:38 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94752440
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:20 schreef Viking84 het volgende:
Als ik langs XM d'r werk loop, stel ik me allemaal blije en opgeluchte mensen voor :P.
Dat beeld klopt volledig :).
pi_94752443
lijstje:

O: 2 matze, 1 20+kaas en 1 casselerrib
L: broodje zure haring, soepje, rauwkost
T: blokje kaas, plakje ham
D: spinazie, tomaat, feta, stukje koe
T: verse ananas met yoghurt

Ik eet ietsjes minder carbs dan ik gewend was, niet veel, maar ietsje, en het lijkt al te werken!
Vanmorgen 77 ik ben SO CLOSE!! *O* (op 1 na nu 40 kwijt!!!)
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:26:24 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94752474
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat beeld klopt volledig :).
^O^.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 10:26:32 #119
70532 loveli
N
pi_94752477
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:25 schreef MarMar het volgende:
Amai, da's een brugpieper!
crap in = crap out
pi_94752496
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Amai, da's een brugpieper!
lol klopt! mijn bijna brugpieper is zelfs nog een paar pakken suiker minder dan dat.
pi_94752559
Succes vanmiddag Puff ^O^

Hoewel ik het graag met LB eens zou willen zijn ben ik toch van mening dat het niet zo is...

:o wauw MarMar! Knap hoor! _O_
pi_94752575
quote:
Dat ligt er helemaal aan! Als je de dag dat je ermee ophoudt aan de appeltaart gaat om het te vieren dan kom je als een gek aan. Maar als je 2 crackers toevoegt en nog 8 gram kH extra uit je groenten haalt en zo in totaal 20 gram goede KH's erbij eet, dan val je nog eens 400 gram af, zoals ik vanochtend. :P
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:30:18 #123
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94752600
Voor de mensen die oud willen worden:
Het relatieve risico op overlijden is hoger voor dunne mensen die niet fit zijn, dan voor dikke mensen die wel fit zijn! Fitte mensen zijn beter beschermd tegen het krijgen van kanker en het overlijden aan kanker (m.n. voor darm- en borstkanker).

Sporten dus *O*.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:30:37 #124
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94752612
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:25 schreef MarMar het volgende:
*O*.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:31:05 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94752628
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, XM, jeumig.... :{ da's echt niet leuk, en ook een suffe reactie van je huisarts.

Maar het was bij mij de eerste keer ook wat heftiger dan eerder hoor, het is hier weer bijgetrokken :Y
Succes dr mee :*
Nah, ik vond haar reactie niet zo suf. Ze zei eerst: "Misschien ben je het ook niet meer gewend", maar toen heb ik wel ff duidelijk gemaakt dat dit écht niet normaal is. Nouja en ze gaf toen aan dat het kon voorkomen. Moet idd de komende cycli bijtrekken. We'll see.
pi_94752638
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Examinatoren blijven mannen. Behalve als het een vrouw is.
Ik had de eerste twee keer een vrouw, logisch dat ik gezakt ben :')!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:31:29 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94752646
40 kg MarMar! Respect _O_
pi_94752653
Succes puff!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:32:09 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94752673
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:31 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik had de eerste twee keer een vrouw, logisch dat ik gezakt ben :')!
Ik de eerste keer een man, waarvan bekend was dat hij vrouwen die voor het eerst gingen afrijden, standaard liet zakken.

Ik was geen uitzondering.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:33:17 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94752702
Ik had een vrouw. Maar ik reed ook gewoon goed, dus geen reden om me te laten zakken :).
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 10:33:36 #131
70532 loveli
N
pi_94752714
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik had een vrouw. Maar ik reed ook gewoon goed, dus geen reden om me te laten zakken :).
Jaja. Was ze cute?
crap in = crap out
pi_94752731
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:33 schreef Viking84 het volgende:
Maar jij reed in Friesland ;(
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 10:36:18 #133
70532 loveli
N
pi_94752792
Ik had de eerste keer een man, de tweede keer een vrouw die me terecht liet zakken wegens poging tot doodrijden van een oversteker op het zebrapad. De derde, vierde en vijfde keer weer een man, waarvan nummer 3 een ontiegelijke klootzak was die me z'n scheidingsverhaal vertelde tijdens het afrijden. Mijnheer Wttewaal. Ik snap wel dat mevrouw Wttewaal de benen heeft genomen na 19 jaar en 2 zonen.

De vijfde keer was ik al met m'n gedachten bij examen nummer 6 en was ik niet gespannen. Bleek ik gewoon normaal te hebben gereden.
crap in = crap out
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:36:41 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94752803
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:34 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Maar jij reed in Friesland ;(
Klopt! :D. Aan het einde van de ochtend op een industrieterrein. Gemakkelijker kon het niet _O-.

@ loveli: nee, het was geen vrouw die me wat deed, gelukkig ;).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:36:46 #135
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94752806
Ha, i beat you loveli, ik ben de vijfde keer wel gezakt :')

1 & 2 was ik er nog helemaal niet klaar voor en had een lambal van een instructeur
3, 4 en 5 was ik compleet onzeker, geswitcht van rijschool en toen eindelijk een goeie instructeur
6e examen zelfs nog een keer door rood gereden maar verder zo goed dat ik geslaagd was *O*
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:37:24 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94752821
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:36 schreef loveli het volgende:
Ik had de eerste keer een man, de tweede keer een vrouw die me terecht liet zakken wegens poging tot doodrijden van een oversteker op het zebrapad. De derde, vierde en vijfde keer weer een man, waarvan nummer 3 een ontiegelijke klootzak was die me z'n scheidingsverhaal vertelde tijdens het afrijden. Mijnheer Wttewaal. Ik snap wel dat mevrouw Wttewaal de benen heeft genomen na 19 jaar en 2 zonen.

De vijfde keer was ik al met m'n gedachten bij examen nummer 6 en was ik niet gespannen. Bleek ik gewoon normaal te hebben gereden.
:') :D.
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 10:37:31 #137
70532 loveli
N
pi_94752824
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ha, i beat you loveli, ik ben de vijfde keer wel gezakt :')
Daarna ben ik voor m'n motorrijbewijs gegaan :')
crap in = crap out
pi_94752829
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Klopt! :D. Aan het einde van de ochtend op een industrieterrein. Gemakkelijker kon het niet _O-.

@ loveli: nee, het was geen vrouw die me wat deed, gelukkig ;).
Je zou überhaupt eens in Laren moeten rijden, je overleeft het niet :D!
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 10:37:54 #139
70532 loveli
N
pi_94752832
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:37 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:') :D.
Ik ben geen ster in examenrijden.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 10:38:21 #140
70532 loveli
N
pi_94752848
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:37 schreef Probability het volgende:

[..]

Hmpf, ninja-edit.
crap in = crap out
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:38:25 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94752851
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:37 schreef Probability het volgende:

[..]

Al is de edit nog zo snel >:) .

Ik zou in DH rijden niet eens overleven, denk ik :').
Niet meer actief op Fok!
pi_94752861
:?!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:39:07 #143
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_94752875
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:36 schreef loveli het volgende:
De derde, vierde en vijfde keer weer een man, waarvan nummer 3 een ontiegelijke klootzak was die me z'n scheidingsverhaal vertelde tijdens het afrijden. Mijnheer Wttewaal. Ik snap wel dat mevrouw Wttewaal de benen heeft genomen na 19 jaar en 2 zonen.

Pas na 19 jaar?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:39:42 #144
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94752897
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik ben geen ster in examenrijden.
Ik ben een ster in examenrijden, maar heb daarna maximaal 5x alleen gereden en dat is nu alweer zeker 2,5 jaar geleden :').
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 10:40:20 #145
70532 loveli
N
pi_94752922
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:39 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Pas na 19 jaar?
Reactie van mijn instructeur vanaf de achterbank: "Dan heeft het ook lang geduurd om erachter te komen dat jullie niet bij elkaar pasten."
crap in = crap out
pi_94752952
Ik ben uiteindelijk de derde keer geslaagd bij de hoofdexaminator..
pi_94753010
Kuit voelt niet meer strak, dus weer evy doen :) Meteen wat zenuwen kwijt dan hoop ik :P
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:43:51 #148
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94753055
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kuit voelt niet meer strak, dus weer evy doen :) Meteen wat zenuwen kwijt dan hoop ik :P
En het is mooi weer dus je wordt er iig vrolijk van!

Succes alvast!
pi_94753079
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lekker!
Mijn kuit begint als pap aan te voelen. :D En ik zou niet weten wat ik er aan kan doen met dat gips er omheen!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:45:15 #150
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94753097
Ik heb al 8 jaar mijn rijbewijs, ben er zo blij mee ook O+ vind autorijden echt leuk, vooral als er veel bochtjes zijn, rij echt liever in de stad dan op de snelweg. Heel jammer dat het zo slecht voor het milieu is.....
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:48:39 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94753213
Hoei voor Puff! *O*. Hopelijk gaat het goed! ^O^.

Ik wil ook hardlopen, maar ik mag pas dodag weer ;(.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:49:05 #152
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94753229
Ik heb mijn rijbewijs dit jaar al 12 jaar :'). Je voelt je echt oud als je moet verlengen trouwens ;(.
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 10:49:31 #153
70532 loveli
N
pi_94753246
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs dit jaar al 12 jaar :'). Je voelt je echt oud als je moet verlengen trouwens ;(.
Tip: haal je motorrijbewijs of E achter B. Heb de mijne in 1995 gehaald en E achter B lijkt me de volgende stap.
crap in = crap out
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:50:34 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94753282
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Tip: haal je motorrijbewijs of E achter B.
Ik durf niet eens op een brommer te zitten, dus ik denk dat ik de motor maar oversla. En heb geen ambitie om met aanhangers of caravans te rijden ;).
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:52:57 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94753366
Ik zie XM ook niet op een motor, eigenlijk :P. Die moet gewoon in een Smart rondcrossen.

Niet meer actief op Fok!
pi_94753467
hoi!

:'( Heb over 2 uur DE herkansing ;( -O- ben lusteloos en heb hoofdpijn van de zenuwen...

Lijstje:

O: 2 zachtgekookte eitjes
T: 2 appeltjes
L: heb wat roggebrood bij me
T: ?
S: spinnen
D: ? of nachos con todo (troostvoer), of kipshoarma
T: wijntje en blokje kaas

en over 3 weken ga ik weer inlezen en minder egoistisch posten :)
Ja doei.
pi_94753577
XM in een Smart?! :{w Is toch heul niet stijlvol genoeg voor haar, Mercedes B-klasse lijkt mij meer iets!
Deze dus...

Ik heb E achter B, alleen geen trekhaak op m'n auto :')
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:01:27 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94753620
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie XM ook niet op een motor, eigenlijk :P. Die moet gewoon in een Smart rondcrossen.

[ afbeelding ]
Ik zou daar nog niet dood in gevonden willen worden :').
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 11:02:55 #159
70532 loveli
N
pi_94753677
Als we dan toch auto's gaan spammen, dan kijk ik liever naar deze:
crap in = crap out
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:03:10 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94753686
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik zou daar nog niet dood in gevonden willen worden :').
Oh :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:03:15 #161
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94753691
Mo, nog ff volhouden, en straks heb je het gehad!

Geniet van de nachos & wijn vanavond ^O^
pi_94753695
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb al 8 jaar mijn rijbewijs, ben er zo blij mee ook O+ vind autorijden echt leuk, vooral als er veel bochtjes zijn, rij echt liever in de stad dan op de snelweg. Heel jammer dat het zo slecht voor het milieu is.....
Ja, ik vind rijden ook tof! En heb in 1 keer m'n rijbewijs gehaald!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:03:31 #163
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94753702
Doe me dan maar zoiets:

dinsdag 29 maart 2011 @ 11:03:44 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94753710
Ik zag Co's fiets van de week ook staan (maar dan in lichtblauw). Echt een vet ding O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_94753723
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!

:'( Heb over 2 uur DE herkansing ;( -O- ben lusteloos en heb hoofdpijn van de zenuwen...

Lijstje:

O: 2 zachtgekookte eitjes
T: 2 appeltjes
L: heb wat roggebrood bij me
T: ?
S: spinnen
D: ? of nachos con todo (troostvoer), of kipshoarma
T: wijntje en blokje kaas

en over 3 weken ga ik weer inlezen en minder egoistisch posten :)
sjeesis mo, ga eens wat eten zeg! Succes met je tentamen, trouwens.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:04:11 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94753732
Ik ben wel voor zo compact mogelijk = minder kans om ergens tegenaan te botsen :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:04:39 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94753756
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wel voor zo compact mogelijk = minder kans om ergens tegenaan te botsen :').
Ik juist niet. Grote auto's = meer kreukelzone :').
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 11:05:03 #168
70532 loveli
N
pi_94753783
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hear hear.
crap in = crap out
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:06:53 #169
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94753839
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef V1z0R het volgende:
XM in een Smart?! :{w Is toch heul niet stijlvol genoeg voor haar, Mercedes B-klasse lijkt mij meer iets!
O+ :7

quote:
Deze dus...
[ afbeelding ]

Ik heb E achter B, alleen geen trekhaak op m'n auto :')
Close, but no cigar. Echt zo'n opa-mobiel vind ik dat :@.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:06:53 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94753840
Ik word trouwens wel boos van mensen die in een Hummer rijden :'). Dan heb ik zin om er even met m'n sleutels langs te gaan.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 11:10:04 #171
70532 loveli
N
pi_94753961
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik word trouwens wel boos van mensen die in een Hummer rijden :'). Dan heb ik zin om er even met m'n sleutels langs te gaan.
Pff... leven en laten leven.

Directeur van een bedrijfje in de buurt heeft een R8 (en een Maserati en een Porsche en nog wel meer leuks) waarmee hij naar z'n werk rijdt. De beste man heeft het goed voor elkaar, z'n bedrijf is heel sociaal bezig en hij werkt ook nog steeds in plaats van op z'n gat te zitten rentenieren. Die mag van mij best genieten van z'n auto's.
crap in = crap out
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:10:36 #172
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94753978
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

*) (ok gegoogled plaatje maar die van ons is wel dezelfde kleur hemelsblauw :') )

Staat momenteel helaas bij de schoonouders voor de deur omdat zij hun auto total loss hebben gereden 2 weken geleden :X (ook voor hun, lang leve de kreukelzone, schoonvader had er alsnog een liesbreuk aan overgehouden en mn schoonmoeder een gekneusd borstbeen door de gordel :X )
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:11:32 #173
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_94754005
Ik heb niet eens een rijbewijs. :')
pi_94754020

O+ 'I loves my car, loves my car!' O+
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

O+ :7

[..]

Close, but no cigar. Echt zo'n opa-mobiel vind ik dat :@.
Is het ook een beetje :D, maar wel hartstikke luxe met massagestoelen e.d.
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 11:12:38 #175
70532 loveli
N
pi_94754054
Ik had vast al eens gezegd dat veel carrierevrouwen in een A3 rijden?
*duikt weg*
crap in = crap out
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:13:13 #176
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94754076
Maar Faizor is sowieso in touch with his feminine side, want hij post hier O+.
pi_94754111
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef loveli het volgende:
*duikt weg*
Ik vind een a3 best prima, om mee te beginnen dan.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:14:32 #178
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94754125
quote:
*duikt weg*
_O-

Laatst inderdaad een carričretypje, had een afspraak bij het bedrijf waar ik portier was; er was een meterslange parkeerplek voor de deur, maar ze kreeg m er écht niet in en is toen een straat verderop gaan staan :')!
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 11:15:01 #179
70532 loveli
N
pi_94754149
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:14 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

_O-

Laatst inderdaad een carričretypje, had een afspraak bij het bedrijf waar ik portier was; er was een meterslange parkeerplek voor de deur, maar ze kreeg m er écht niet in en is toen een straat verderop gaan staan :')!
I rest my case.
crap in = crap out
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:15:31 #180
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94754167
Ik wil zoiets O+
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:15:39 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94754174
Faizor ziet ons gewoon als z'n harem.
Niet meer actief op Fok!
pi_94754175
quote:
*duikt weg*
Jaja :{w

Maar die rijden een suffe 1.9tdi zonder sportonderstel en zouden niet weten waarom je de Bose geluidsinstallatie erin zou willen...
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:15:51 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94754183
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil zoiets O+
[ afbeelding ]
Oh God, m'n ogen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_94754312
Waarom dan niet gewoon de remake LB?

Trouwens, in een tijd waar er kerels rijden in Mini's, 107's en Aygo's, vind ik een A3 geen vrouwenauto! }:|

SPOILER: The Aristocrats
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94754385
quote:
Ik wil zoiets O+
[ afbeelding ]
Die is zooooooo cute! Echt een prima stadsautootje; overal parkeerplek. Niet echt iets om mee naar Zuid-Frankrijk te crossen, though!
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 11:21:52 #186
70532 loveli
N
pi_94754401
Ik zie ook het nut niet van een Bose geluidsinstalatie in een auto.

Wel van een turbo :9
crap in = crap out
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:22:33 #187
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94754420
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Die is zooooooo cute! Echt een prima stadsautootje; overal parkeerplek. Niet echt iets om mee naar Zuid-Frankrijk te crossen, though!
Daar hebben we dan de Passat voor he 8-)

Dit is ook alleen maar om leuk mee te gaan picknicken ofzo, of alleen maar om gewoon te hebben O+
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 11:22:45 #188
70532 loveli
N
pi_94754434
Nieuwe Mini :r Die krengen wegen zowat gewoon meer dan mijn directeursbak.
crap in = crap out
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:23:00 #189
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94754444
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:19 schreef V1z0R het volgende:
Waarom dan niet gewoon de remake LB?

Trouwens, in een tijd waar er kerels rijden in Mini's, 107's en Aygo's, vind ik een A3 geen vrouwenauto! }:|

SPOILER: The Aristocrats
Ja die is ook leuk, maar niets zo leuk als de oude O+
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:23:05 #190
236335 neen
schone schijn
pi_94754449
Ik rijd in een aygo. Wat maakt mij dat nou uit. Auto's :') ik heb er echt helemaal niets mee. En nog minder met de motor die erin zit.
pi_94754454
Ik rij overigens in een Mercedes-combi met 3,5 ton op de teller. :D 10 jaar heb ik hem dit jaar! Hoewel hij eerst van de ex was. Toen had ik nog een Alfa 33 Imola. Die ging best hard. :P
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 11:26:01 #192
70532 loveli
N
pi_94754556
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:23 schreef neen het volgende:
Ik rijd in een aygo. Wat maakt mij dat nou uit. Auto's :') ik heb er echt helemaal niets mee. En nog minder met de motor die erin zit.
Neen heeft niks te compenseren. Ik wel.
crap in = crap out
pi_94754569
Ik wil deze:

pi_94754578
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik wil deze:

[ afbeelding ]
alhoewel een iets ouder model ook mag.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:27:14 #195
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94754600
quote:
Ik wil deze:

[ afbeelding ]
Cakeblik op wielen :P.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:27:14 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94754601
quote:
Ik wil deze:

[ afbeelding ]
Dat vind ik idd een goeie bak voor jou ja! :).
Niet meer actief op Fok!
pi_94754604
quote:
Ik wil zoiets O+
[ afbeelding ]
O+
pi_94754700
Dus ik heb de Magic Mouse op de galerie en die is echt rete-cool. Met een veeg van je vingers ga je pagina's vooruit of achteruit en scrollen doe je ook alsof het een touchpad is. O+

Zo, nu maar eens aan de slag. :P
pi_94754744
quote:

[..]

alhoewel een iets ouder model ook mag.
:D
M'n oom en tante rijden al jaren in een 240 estate, lijkt mij dan ook wel iets voor jou!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:31:22 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94754781
Dat autootje wat LB post! O+

Maarja, ik heb ook geen rijbewijs :+ Hoort bij mijn 'leef en laat leven'-credo :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:31:23 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94754782
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

M'n oom en tante rijden al jaren in een 240 estate, lijkt mij dan ook wel iets voor jou!
[ afbeelding ]
Mijn moeder ook :Y

Net of je een vrachtwagen rijdt als je optrekt :D
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 11:31:24 #202
70532 loveli
N
pi_94754784
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Heb ooit een proefrit gemaakt in een 240, Polar wit.
crap in = crap out
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:31:32 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94754792
Het allerliefst wil ik deze:

In zwart :9
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:31:48 #204
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94754802
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:

[ afbeelding ]

_O_
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:32:21 #205
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94754820
Ohja, als ik echt geld had wilde ik een mooie jaguar O+

Maakt niet eens uit welke, jaguars zijn altijd mooi.....
pi_94754832
quote:

[..]

[ afbeelding ]
jaaa, maar dan in het rood.
pi_94754872
Ik heb er geen verstand van, maar dan heb ik liever zo iets:

Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 11:35:00 #208
70532 loveli
N
pi_94754912
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:

[ afbeelding ]

Saab, de enige winterharde cabrio!
crap in = crap out
pi_94754940
900turbo cabrio :o XM die heeft smaak! :Y
pi_94754997
:@ ik draaf door...

Voor LB dan nog even, de Jaguar Bertone B99 concept:
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:40:37 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94755119
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:37 schreef V1z0R het volgende:
:@ ik draaf door...

Voor LB dan nog even, de Jaguar Bertone B99 concept:
[ afbeelding ]
Sparkly!

pi_94755200
alright, enough about cars.

Ik vind de nieuwe 'feature' die het forum heeft irritant, dat pop-up venstertje elke keer dat je tekst selecteert...

ik selecteer altijd heel veel als ik wat lees...
pi_94755226
Lijstje van gisteren nog even
O: gekookt eitje, gerookte kip
L: 2 crackers met mayo, sambal badjak, tomaat, ui en sla
T: knabbelbacon met eiersalade van 1 ei
T: wodka, amandelen
D: 2 kleine ribkarbonades, spinazie a la crčme

Planning vandaag:

O: gekookt eitje, gerookte kip
L: 2 crackers met bakje rivierkreeftjes met mayo
T: 3 augurken met 3 plakjes ham
S: klein rondje rennen, 3 km. of zo.
T: wodka, amandelen
D: wokgroenten, met vleesjes en gebakken ei.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:44:36 #214
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94755263
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef Jagärtrut het volgende:

Ik vind de nieuwe 'feature' die het forum heeft irritant, dat pop-up venstertje elke keer dat je tekst selecteert...

Ik zag het net ook ineens! Maar het is alleen als je iets selecteert en er daarna op klikt. Ik selecteer ook altijd veel als ik lees :P.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:45:21 #215
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94755298
Mijn ontbijt is volgens mij verkeerd gevallen, ben ineens enorm misselijk ;(. Hopelijk gaat het zo weer over.
pi_94755333
Ja nu weet ik als ik goed snel gescrolld heb nog niet waar XM in rijdt ;)
pi_94755373
Zo, terug van Evy 20, 4x 8 met 4 min wandelen, niet bijgehouden wanneer de les af was :P
Ik wil zo een
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:49:02 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94755428
Ik ga vanavond naar Sonata Arctica! >:O
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:49:24 #219
236335 neen
schone schijn
pi_94755435
quote:
Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef Jagärtrut het volgende:

Oh ja dat doe ik ook altijd. Mensen die meelezen vinden dat altijd echt fantastisch.
pi_94755657
Waarom zou je tekst selecteren als je leest? :@

Ha! Ik had aan mijn accountant gevraagd of ik mijn reizen mocht aftrekken, zegt hij dat het moeilijk ligt om het 100% te doen, maar dat de helft wel kan. Ik heb er nog even een mailtje aan gewaagd of ik niet 75% kan proberen, maar in principe ben ik al heel blij met de helft. *O*
pi_94756819
tosti-tijd!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:34:15 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94756943
Ik net tegen vriendje: "In het slanktopic zijn er mensen vet veel afgevallen met 3 weekjes low carb eten :o I lack a ruggegraat ;( "
Hij: "Dan probeer je dat toch! :) Kan je best! Halen we gewoon geen cola meer in huis enzo..."
Ik: "Hmmm :o oO< "

Kortom, ik denk er weer over :') Zou best te doen moeten wezen nu ik toch thuis werk enzo. De afgelopen tijd is mijn eet-discipline vrij kont. Eet ik een paar dagen netjes, en dan tank ik de dag erna weer cola :') Dus misschien is Duidelijkheid wel goed...

En als vriendje een beetje helpt door ook geen meukjes te eten enzo... *;
pi_94757000
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik net tegen vriendje: "In het slanktopic zijn er mensen vet veel afgevallen met 3 weekjes low carb eten :o I lack a ruggegraat ;( "
Hij: "Dan probeer je dat toch! :) Kan je best! Halen we gewoon geen cola meer in huis enzo..."

Kortom, ik denk er weer over :') Zou best te doen moeten wezen nu ik toch thuis werk enzo. De afgelopen tijd is mijn eet-discipline vrij kont. Eet ik een paar dagen netjes, en dan tank ik de dag erna weer cola :') Dus misschien is Duidelijkheid wel goed...

misschien moet jij eerst eens proberen af te kicken van de cola. Gewoon geen cola in huis halen en het ook niet drinken... en een beetje een werk/vrijetijd/slaap ritme kweken, want volgens mij mist dat ook awt..
pi_94757039
Wat was die site met goedkope vluchten ook alweer?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:38:01 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94757050
Haaaai.
Ik wil een 2\peugeot 206cc roland garros... Kan hem ook zo halen want hier bij de garage staat zoeen maar doe het lekker niet :D

Heb alle ramen al gewassen, van binnen en buiten... Heerlijk weer ervoor.

Lijst:
O: boterham sandwichspread, beschuit kaas, plakje suikerbrood
S: ramen wassen
L: 450 gr. kwark met rabarber
T's: appel, sinaasappel, 2 boterhammen rookvlees
D: spaghetti
T: wat paprika met knoflooksaus
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_94757056
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:37 schreef Probability het volgende:
Wat was die site met goedkope vluchten ook alweer?
ryanair.com

Nee, ik geloof qfly.com
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 12:39:22 #228
70532 loveli
N
pi_94757091
crap in = crap out
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:40:32 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94757130
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
tosti-tijd!
Nee hoor, eitjestijd! :9.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:41:05 #230
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94757149
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:36 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

misschien moet jij eerst eens proberen af te kicken van de cola. Gewoon geen cola in huis halen en het ook niet drinken... en een beetje een werk/vrijetijd/slaap ritme kweken, want volgens mij mist dat ook awt..
Klopt als een zwerende vinger oO<

Ruggegraat is dus een beetje at a low op het moment. Discipline enzulks. Ik neem dat alles me echter al een tijdje voor en iedere keer als ik weer op rare tijden aan het werk ben of met een glas cola in mn klauwen zit vraag ik me weer af waar het ook weer mis ging :') Zwak.
Daarom dacht ik: rigoreuze maatregelen! oO< Ban de suiker! Misschien is alleen suiker bannen ook wel prima...
Al klinkt 5 kilo in 3 weken ook zo aanlokkelijk :@ :')

>:O
pi_94757227
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:39 schreef loveli het volgende:
yup, http://www.qfly.com/
O die is echt dubbel zo duur als rechtstreeks bij de maatschappij :?!!
pi_94757234
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

Duidelijkheid helpt sowieso enorm. Ben zelf de afgelopen weken weer normaal en netjes aan 't eten, regelmatig, met volkoren boterhammen, fruit en veeeeel groente en merk dat ik niet alleen de kilo's van de afgelopen maanden weer kwijt aan 't raken ben, maar vooral weer goed in mijn vel zit.

Zo. En nu eens even echt bijlezen.
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 12:44:43 #233
70532 loveli
N
pi_94757255
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:43 schreef Probability het volgende:

[..]

O die is echt dubbel zo duur als rechtstreeks bij de maatschappij :?!!
Dan boek je direct bij de maatschappij :+

Ken 'em alleen van m'n bookmarks, omdat iemand van hier 'em had aangeraden.
crap in = crap out
pi_94757342
hoeveel electriciteit zou ik per maand ongeveer verbruiken in een klein appartementje?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:47:20 #235
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94757365
2 muurtjes wit *O*
pi_94757404
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Klopt als een zwerende vinger oO<

Ruggegraat is dus een beetje at a low op het moment. Discipline enzulks. Ik neem dat alles me echter al een tijdje voor en iedere keer als ik weer op rare tijden aan het werk ben of met een glas cola in mn klauwen zit vraag ik me weer af waar het ook weer mis ging :') Zwak.
Daarom dacht ik: rigoreuze maatregelen! oO< Ban de suiker! Misschien is alleen suiker bannen ook wel prima...
Al klinkt 5 kilo in 3 weken ook zo aanlokkelijk :@ :')

>:O
ik zou kleine stapjes proberen te zetten als ik jou was, dan val je niet zo snel weer in de fout als je er mee ophoudt. Dus eerst de cola bannen, dan andere zaken...
pi_94757478
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:46 schreef Jagärtrut het volgende:
hoeveel electriciteit zou ik per maand ongeveer verbruiken in een klein appartementje?
Ligt eraan of je ook gas hebt, of je vaak weg bent, lampen vergeet uit te zetten ed...
Ik zit op 50 gwl geloof ik.
pi_94757538
@Indiaantje probeer anders cola light te drinken?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:53:47 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94757622
Volgens mij maakt het weinig uit of je cola of cola light drinkt, hoor, ook aspartaam stimuleert de zoetbehoefte, dacht ik. Bovendien is cola hoe dan ook superslecht voor je tanden. Ik ben ook cold turkey afgekickt en drink nu alleen maar thee en water en af en toe een glaasje jus.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:55:49 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94757677
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik zou kleine stapjes proberen te zetten als ik jou was, dan val je niet zo snel weer in de fout als je er mee ophoudt. Dus eerst de cola bannen, dan andere zaken...
Hmm enerzijds heb je gelijk, natuurlijk. Maar anderzijds merk ik dat ik die 'kleine stapjes' zo snel weer laat vallen :@ Ik heb een duidelijk plan nodig geloof ik. En discipline. Maar ik ga er nog even over nadenken. Zien of ik een plan kan fixen wat ik wel zie zitten... Hoe dan ook ga ik na morgen (dan ga ik een dagje weg met vriendje en uit eten enzo :P) de cola maar even op een ban zetten.

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:51 schreef Probability het volgende:
@Indiaantje probeer anders cola light te drinken?
Van lightproducten krijg ik koppijn, dat wordt hem helaas dus niet :P Plus ik vind het niet lekker :+
pi_94757684
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:12 schreef Viking84 het volgende:
Perruche, hoe vindt je vriendje het op z'n werk? :).
Lief dat je ernaar vraagt! Maar hij is nog niet begonnen ;) volgende week! Hij is wel al een paar keer daar geweest en hij vind de sfeer erg leuk en hij heeft er veel zin in :)
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:56:34 #242
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94757696
Verder ben ik volstrekt geen eigenwijs mormel ^O^ :')
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:56:51 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94757708
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:56 schreef Perruche het volgende:

[..]

Lief dat je ernaar vraagt! Maar hij is nog niet begonnen ;) volgende week! Hij is wel al een paar keer daar geweest en hij vind de sfeer erg leuk en hij heeft er veel zin in :)
Dat klinkt goed! *O*
pi_94757833
:D lief hoor dat jullie er nog aan denken!

Maria, die cola, dat moet je gewoon doen en er niet bij nadenken. Het is een paar dagen *** maar dan ben je eraan gewend. Ik dronk een tijd terug ook veel frisdrank en nu eigenlijk liever neit. Heel af en toe bestel ik op een terras een tonic, dat vind ik wel echt lekker. En sinaasappelsap in het weekend, bij het ontbijt :9
pi_94757845
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij maakt het weinig uit of je cola of cola light drinkt, hoor, ook aspartaam stimuleert de zoetbehoefte, dacht ik. Bovendien is cola hoe dan ook superslecht voor je tanden. Ik ben ook cold turkey afgekickt en drink nu alleen maar thee en water en af en toe een glaasje jus.
Dat werkt voor jou, maar misschien niet voor Maria...
pi_94757864
Heb zelf nergens last van door 't drinken van cola light. Maar goed drink verder vooral veel (groene) thee en (niet veel) wijn. Behoefte aan zoet heb ik sowieso nooit echt.

Las dat 't pakje (al!) bij jagar is aangekomen. O+
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:01:16 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94757876
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:35 schreef V1z0R het volgende:
900turbo cabrio :o XM die heeft smaak! :Y
*)

Btw: http://www.nu.nl/binnenla(...)-schoolexcursie.html

Wtf!!!!
pi_94757891
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hmm enerzijds heb je gelijk, natuurlijk. Maar anderzijds merk ik dat ik die 'kleine stapjes' zo snel weer laat vallen :@ Ik heb een duidelijk plan nodig geloof ik. En discipline. Maar ik ga er nog even over nadenken. Zien of ik een plan kan fixen wat ik wel zie zitten... Hoe dan ook ga ik na morgen (dan ga ik een dagje weg met vriendje en uit eten enzo :P) de cola maar even op een ban zetten.

[..]

Van lightproducten krijg ik koppijn, dat wordt hem helaas dus niet :P Plus ik vind het niet lekker :+
Ja daarom moet je juist cola light drinken, dan ga je cola associëren koppijn en niet lekker..
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:02:29 #249
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94757918
quote:
Bizar!
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 13:02:31 #250
70532 loveli
N
pi_94757921
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:01 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja daarom moet je juist cola light drinken, dan ga je cola associëren koppijn en niet lekker..
_O- ^O^
crap in = crap out
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:02:35 #251
331 Merel
Be here now.
pi_94757924
quote:
Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij maakt het weinig uit of je cola of cola light drinkt, hoor, ook aspartaam stimuleert de zoetbehoefte, dacht ik.
Maar dat maakt toch niet uit als je niet aan die behoefte toegeeft?

M'n telefoon bleek trouwens verzekerd te zijn tegen trapstuiteren! Hij is net opgehaald en ik heb een vervangend exemplaar gekregen, duurt wel vier tot zes weken tot ik 'm terugheb en kost me ¤30 eigen risico, maar dan wordt ie dus wel gefixt *O*

Heb net tijdens de lunch heel weinig gegeten, want in mijn blikveld zaten de 3 collega's met wie ik wel eens wat uitgespookt heb, 1 collega die me heeft uitgevraagd maar die ik heb afgewezen, en 1 van wie ik vermoed dat ie me veel leuker vindt dan hij aan z'n vriendin zou willen toegeven. Dus ik kreeg geen hap door m'n keel :')

En ik ben aan m'n 4e pakje zakdoeken van vandaag bezig!
pi_94757945
quote:
Alleen in groningen :N

Drink ook alleen water en koffie/thee de laatste tijd, zelden koop ik een pak sap of drink ik ranja.
Sloeberen FTW :')
pi_94757967
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:02 schreef Merel het volgende:

[..]

Maar dat maakt toch niet uit als je niet aan die behoefte toegeeft?

M'n telefoon bleek trouwens verzekerd te zijn tegen trapstuiteren! Hij is net opgehaald en ik heb een vervangend exemplaar gekregen, duurt wel vier tot zes weken tot ik 'm terugheb en kost me ¤30 eigen risico, maar dan wordt ie dus wel gefixt *O*

Heb net tijdens de lunch heel weinig gegeten, want in mijn blikveld zaten de 3 collega's met wie ik wel eens wat uitgespookt heb, 1 collega die me heeft uitgevraagd maar die ik heb afgewezen, en 1 van wie ik vermoed dat ie me veel leuker vindt dan hij aan z'n vriendin zou willen toegeven. Dus ik kreeg geen hap door m'n keel :')

En ik ben aan m'n 4e pakje zakdoeken van vandaag bezig!
via je WA verzekering of je iPhone verzekering?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:04:19 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94757988
@ Merel: waarom zou je jezelf onnodig kwellen? :).
Niet meer actief op Fok!
pi_94757990
Ik dronk juist tijdens het low carb af en toe een glas cola light. Maar ik reageer dan ook helemaal niet op aspartaam, geen last van. Voor alle misschien beginnende low carbers: doe het streng! Dan ben je er echt in 2 of 3 weken van af. Ik ben benieuwd hoe het nu met GB is!

Wat een daadkracht vandaag. *veer in eigen achterste steekt* 75% pleidooi heeft gewerkt. *O* Goddamn, ik ga echt alleen nog maar reizen nu. :+

Ook een incassobureau op een rekening gezet. Nu nog even een schilderij verkopen en m'n dag is goed.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:04:38 #256
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94757997
Ik drink vooral water, maar vind een glaasje Cristal Clear (uit pak, zonder bubbels) ook lekker :9.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:05:19 #257
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94758019
Wat heb jij toch een geweldige baan Co *O*.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:05:32 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94758028
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:00 schreef Perruche het volgende:
:D lief hoor dat jullie er nog aan denken!

Maria, die cola, dat moet je gewoon doen en er niet bij nadenken. Het is een paar dagen *** maar dan ben je eraan gewend. Ik dronk een tijd terug ook veel frisdrank en nu eigenlijk liever neit. Heel af en toe bestel ik op een terras een tonic, dat vind ik wel echt lekker. En sinaasappelsap in het weekend, bij het ontbijt :9
Is ook zo!

Al heb ik het idee dat als ik er niet bij nadenk ik ineens op onverklaarbare wijze met een fles in mn pootjes sta :') Drinken moet voor mij zoet, zoeter, zoetst :9 Niet zo handig! Al drink ik wel graag thee (zonder suiker :P).

Probs: cola en cola light zijn in mijn optiek twee heuuuul verschillende dingen :+
pi_94758030
Later, als ik groot ben, word ik Co!
pi_94758039
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:05 schreef Rituals het volgende:
Wat heb jij toch een geweldige baan Co *O*.
Ja, hč? Ik kan wel dansen nu!! :D
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:06:25 #261
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94758065
Ik drink nooit water. Alleen tijdens het sporten. Altijd light sapjes. Ik wéét dat het slecht is, maar als ik dat niet drink, drink ik helemaal niks meer en dat is ook niet gezond :').
pi_94758073
Ik word 's ochtends altijd heel flauw en slap wakker, incl duizelingen etc. na een glas limo gaat het wel weer prima. Ben ik dan helemaal suiker verslaafd?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:07:45 #263
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94758110
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, hč? Ik kan wel dansen nu!! :D
*doet dansje mee*

Hoe tof! :D

Oh en Cootje: mķcht ik het willen proberen ( :') hypothetische research ftw :+ ), hoe lang zou ik het dan moeten doen? Ik moet ten slotte wel wat meer kwijt dat jij of GeeBeetje.
pi_94758119
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:06 schreef Probability het volgende:
Ik word 's ochtends altijd heel flauw en slap wakker, incl duizelingen etc. na een glas limo gaat het wel weer prima. Ben ik dan helemaal suiker verslaafd?
Kan ook lage bloeddruk zijn bv. Dat hebben best veel mensen in de ochtend.
pi_94758246
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:08 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Kan ook lage bloeddruk zijn bv. Dat hebben best veel mensen in de ochtend.
Kan ik daar iets aan doen? Ik moet echt een uur wakker liggen voor ik op sta, anders val ik om.

Dit is misschien nog wel fijner dan limo: http://www.isostar.nl/9-23265-Fiche-produit.php?id=18
pi_94758382
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*doet dansje mee*

Hoe tof! :D

Oh en Cootje: mķcht ik het willen proberen ( :') hypothetische research ftw :+ ), hoe lang zou ik het dan moeten doen? Ik moet ten slotte wel wat meer kwijt dat jij of GeeBeetje.
Je kan 2 dingen doen: of echt Atkins aanhouden, dat is 2 weken streng en dan langzaam weer KH's toevoegen en dat dan vrij lang volhouden. Als Sigme klaar is het met boek, kan ze het misschien naar jou doorsturen.

Of je doet zoals ik 3 weken streng en ik denk dat je dan minstens 5 kilo kwijt bent, (ik denk zelfs wel meer, omdat je jong bent en het voor het eerst doet). En dan ook langzaam je koolhydraten opvoeren, maar dan na een week of 2 weer op je gewone dagmenu zitten, MINUS de zoete meuk en snelle koolhydraten. De bedoeling is dat je zo van je suikerverslaving afkomt. Maar het sleutelwoord is wel streng. Dus ja, je zal je even een dag of 2 dagen slap voelen, waarschijnlijk, maar dan moet je gewoon doorzetten, komt echt weer goed en omdat je geen suiker eet voel je je zelfs beter op den duur.
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 13:16:06 #267
70532 loveli
N
pi_94758459
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:11 schreef Probability het volgende:

[..]

Kan ik daar iets aan doen? Ik moet echt een uur wakker liggen voor ik op sta, anders val ik om.

Dit is misschien nog wel fijner dan limo: http://www.isostar.nl/9-23265-Fiche-produit.php?id=18
Quick fix, ik zou het niet doen. En aan je bloeddruk verandert het niets. Ander ritme aanmeten lijkt me handiger, hoewel slecht te combineren met leuk studentenleven.
crap in = crap out
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:16:54 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94758503
Ik vind het maar bizar.

Op je 12e met sex bezig zijn. Dan ook nog onbeschermd. Zwanger worden. Dat niet merken. En op een schoolreisje bevallen.

Wtf 8)7
pi_94758533
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:11 schreef Probability het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zit je eerder wat laag in je ijzer... Normaal zeg ik biefstukje, maar broccoli en sperzieboontjes doen dat ook :P
pi_94758571
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het maar bizar.

Op je 12e met sex bezig zijn. Dan ook nog onbeschermd. Zwanger worden. Dat niet merken. En op een schoolreisje bevallen.

Wtf 8)7
Of een 'creepy uncle' hebben en daar niet over durven praten...
pi_94758581
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het maar bizar.

Wtf 8)7
Ik las 't ook net. Bizar about sums it up. :N
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:18:29 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94758589
Wtf en ze zit nog op de basisschool ook :{. Omg.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:19:00 #273
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94758617
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Of een 'creepy uncle' hebben en daar niet over durven praten...
Ja maar, je merkt toch wel dat je zwanger bent?!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:20:05 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94758659
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Je kan 2 dingen doen: of echt Atkins aanhouden, dat is 2 weken streng en dan langzaam weer KH's toevoegen en dat dan vrij lang volhouden. Als Sigme klaar is het met boek, kan ze het misschien naar jou doorsturen.

Of je doet zoals ik 3 weken streng en ik denk dat je dan minstens 5 kilo kwijt bent, (ik denk zelfs wel meer, omdat je jong bent en het voor het eerst doet). En dan ook langzaam je koolhydraten opvoeren, maar dan na een week of 2 weer op je gewone dagmenu zitten, MINUS de zoete meuk en snelle koolhydraten. De bedoeling is dat je zo van je suikerverslaving afkomt. Maar het sleutelwoord is wel streng. Dus ja, je zal je even een dag of 2 dagen slap voelen, waarschijnlijk, maar dan moet je gewoon doorzetten, komt echt weer goed en omdat je geen suiker eet voel je je zelfs beter op den duur.
Optie twee klinkt best wel goed! Vooral dat van de suikerverslaving af komen en terug kunnen naar mijn gewone dagmenu uiteindelijk zonder weer giga aan te komen :+

Ik begrijp dat ik dan pas weer zoetigheid zou mogen als ik op mn streefgewicht zou zitten ofzoiets? :o Of bij grote uitzondering na de eerste 3 weken? Helemaal nooit meer lijkt me namelijk onhaalbaar :+
pi_94758671
Jonge meisjes kunnen heel onregelmatige menstruatie hebben...
Ik denk dat ik heel opgelucht zou zijn geweest als het na de eerste keer maandenlang wegbleef, maar bij haar is het inderdaad een ander verhaal.
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 13:20:17 #276
70532 loveli
N
pi_94758672
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Niet iedereen. Is ook ooit de dochter van een verloskundige overkomen en die hadden het beide niet ind egaten.
crap in = crap out
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:20:21 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94758676
quote:

[..]

Ben jij het ooit geweest dan? :+.

Ik hoor het wel vaker. Bovendien verwacht je het niet op die leeftijd, dus dan denk je al gauw aan andere dingen. Maar wel raar: ze heeft dan maar een klein buikje gehad.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:21:28 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94758716
quote:

[..]

Niet iedereen, as creepy as that is! Ik heb meerdere verhalen gehoord van mensen die gewoon niks merkten tot aan de bevalling :o Kind ligt dan 'diep' oids, en geen rare klachten...

Moet je toch niet aan denken :')

En ja, ik moest ook aan de mogelijkheid van een creepy uncle denken oids... :{
pi_94758736
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Optie twee klinkt best wel goed! Vooral dat van de suikerverslaving af komen en terug kunnen naar mijn gewone dagmenu uiteindelijk zonder weer giga aan te komen :+

Ik begrijp dat ik dan pas weer zoetigheid zou mogen als ik op mn streefgewicht zou zitten ofzoiets? :o Of bij grote uitzondering? Helemaal nooit meer lijkt me namelijk onhaalbaar :+
Nee, niet helemaal nooit meer, maar in de 'opbouwfase" zeker nog niet en daarna bij uitzondering. Dus niet elke dag een stroopwafel, zoals ik zo'n beetje deed. :+
pi_94758762
Als je hele sterke buikspieren hebt, hoef je niet eens een buikje te zien..
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:23:50 #281
236335 neen
schone schijn
pi_94758811
"Oh ja, ik ben je rapport van fase 1&2 kwijt. Kun je die dan nog een keer uitprinten? Met het rapport van fase 3&4 ook natuurlijk."

Een heele goede leraar. Wat een topper.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:24:04 #282
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94758825
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Saab, de enige winterharde cabrio!
Onze BMW-cabrio met stoelverwarming en "standheizung" is anders ook prima in de winter hoor. De bus (VW) en mijn dagelijkse auto (Ford) zijn ook oke, al heb ik een zwak voor hele grote mercedessen en audi"s :@
pi_94758830
Goeiemiddag!
Ik wou eerst goeiemorgen typen maar dat is het allang niet meer. :@ Gisteravond een beetje lang doorgestudeerd dus ik was nogal laat op.

Dat low-carben klinkt toch wel interessant, eens kijken of vriendje dat ook zou willen.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:24:18 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94758834
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, niet helemaal nooit meer, maar in de 'opbouwfase" zeker nog niet en daarna bij uitzondering. Dus niet elke dag een stroopwafel, zoals ik zo'n beetje deed. :+
Oh okee! Dat klinkt best haalbaar (hm dacht ik dit de vorige keer niet ook? _O- ). Wel een goeie test om discipline te kweken, 3 weken megastreng :P Maar als dat ook helpt met het vormen van een beter ritme ná die drie weken is het misschien het wel waard...
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:25:23 #285
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94758876
Co moet de nieuwe afvalgoeroe worden, ze weet het heel motiverend te brengen! :+
pi_94758906
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co moet de nieuwe afvalgoeroe worden, ze weet het heel motiverend te brengen! :+
Mij niet gezien anders!

}:| Géén contract in de bus.
pi_94759016
Nou ja, het grappige is dat Atkins het in de jaren '70 al propageerde en dat nu een dr. Frank er met een afgeleide rijk van wordt. Of Southbeach, of Heller. Of weet ik hoe al die dieten heten. Volgens mij werkt de simpele versie van Atkins het beste.

Ik had ook een boek moeten schrijven. Afvallen met Co! Only 29,95! Katching!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:29:49 #288
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94759046
Het kan nog steeds co. Voeg het glaasje wodka toe en je hebt je eigen versie van het dieet.
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2011 @ 13:29:55 #289
70532 loveli
N
pi_94759047
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:29 schreef conleche het volgende:
Nou ja, het grappige is dat Atkins het in de jaren '70 al propageerde en dat nu een dr. Frank er met een afgeleide rijk van wordt. Of Southbeach, of Heller. Of weet ik hoe al die dieten heten. Volgens mij werkt de simpele versie van Atkins het beste.

Ik had ook een boek moeten schrijven. Afvallen met Co! Only 29,95! Katching!
Kan nog steeds. Gewoon doen tijdens je aftrekbare vakantie.
crap in = crap out
pi_94759099
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vijf kilo in drie weken verkoopt zichzelf ook wel een beetje. :P Maar Co is wel de expert op het gebied van dingen die je kunt eten!

Hmm, mijn vader heeft dat boek van Dr. Frank nog liggen... Op zich vind ik het altijd wel goed werken als je precies van tevoren weet wat je gaat eten.Dat was natuurlijk ook de kracht van Sonja Bakker, maar eigenlijk kun je het net zo goed zelf samenstellen.

Trouwens, over cola light, sommige mensen krijgen daardoor zin in zoet (anderen niet) maar zolang je daar niet aan toegeeft is het echt wel beter dan gewone cola hoor. Voor de lijn dan tenminste.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:31:38 #291
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94759119

Koolhydraatarm met Co!

Kolereslank met Co!

Alliteratie O+
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:32:02 #292
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94759133
Colereslank :+
pi_94759142
gatverdarrie, collega die de hele dag op zuurtjes zit te kauwen en sabbelen. bah.

En het sneeuwt...maar jah. nog maar 5 jaar in Zweden..

Uit wraak zit ik de zak kaneelhompen uit m'n slankie pakket op te eten. Die kregne zijn grooot!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:32:14 #294
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94759144
Co cuts the carbz!
pi_94759163
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

Koolhydraatarm met Co!

Kolereslank met Co!

Alliteratie O+
En dan een mooie Co op de kaft... Gegarandeerde hit!
pi_94759253
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Kan nog steeds. Gewoon doen tijdens je aftrekbare vakantie.
Nee, dan wil ik reisboeken maken! Samen met A. Hij de foto's, ik de doodles en dan ook places to be, to do, to eat etc. O+
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:36:15 #297
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94759315
Krijg de Kwabben een Kopje Kleiner met Co's Koolhydraatarme Knaagmenu's!

Kk!

En dan ook de recepten: kekke krekkers en kruimige knolraappuree O+
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:36:52 #298
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94759342
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Krijg de Kwabben een Kopje Kleiner met Co's Koolhydraatarme Knaagmenuus!

Kk!

:D _O-
pi_94759360
quote:

Kk!

dinsdag 29 maart 2011 @ 13:37:23 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94759370
Oh en even *O* ende jubel: ik ga drie dagen naar Helsinki! *O*
pi_94759372
quote:

Kk!

O+ _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')