Niet iedereen. Is ook ooit de dochter van een verloskundige overkomen en die hadden het beide niet ind egaten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja maar, je merkt toch wel dat je zwanger bent?!
Ben jij het ooit geweest dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet iedereen, as creepy as that is! Ik heb meerdere verhalen gehoord van mensen die gewoon niks merkten tot aan de bevallingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal nooit meer, maar in de 'opbouwfase" zeker nog niet en daarna bij uitzondering. Dus niet elke dag een stroopwafel, zoals ik zo'n beetje deed.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Optie twee klinkt best wel goed! Vooral dat van de suikerverslaving af komen en terug kunnen naar mijn gewone dagmenu uiteindelijk zonder weer giga aan te komen![]()
Ik begrijp dat ik dan pas weer zoetigheid zou mogen als ik op mn streefgewicht zou zitten ofzoiets?Of bij grote uitzondering? Helemaal nooit meer lijkt me namelijk onhaalbaar
Onze BMW-cabrio met stoelverwarming en "standheizung" is anders ook prima in de winter hoor. De bus (VW) en mijn dagelijkse auto (Ford) zijn ook oke, al heb ik een zwak voor hele grote mercedessen en audi"squote:
Oh okee! Dat klinkt best haalbaar (hm dacht ik dit de vorige keer niet ook?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal nooit meer, maar in de 'opbouwfase" zeker nog niet en daarna bij uitzondering. Dus niet elke dag een stroopwafel, zoals ik zo'n beetje deed.
Mij niet gezien anders!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co moet de nieuwe afvalgoeroe worden, ze weet het heel motiverend te brengen!
Kan nog steeds. Gewoon doen tijdens je aftrekbare vakantie.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:29 schreef conleche het volgende:
Nou ja, het grappige is dat Atkins het in de jaren '70 al propageerde en dat nu een dr. Frank er met een afgeleide rijk van wordt. Of Southbeach, of Heller. Of weet ik hoe al die dieten heten. Volgens mij werkt de simpele versie van Atkins het beste.
Ik had ook een boek moeten schrijven. Afvallen met Co! Only 29,95! Katching!
Vijf kilo in drie weken verkoopt zichzelf ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co moet de nieuwe afvalgoeroe worden, ze weet het heel motiverend te brengen!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Koolhydraatarm met Co!
Kolereslank met Co!
Alliteratie
Nee, dan wil ik reisboeken maken! Samen met A. Hij de foto's, ik de doodles en dan ook places to be, to do, to eat etc.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan nog steeds. Gewoon doen tijdens je aftrekbare vakantie.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Krijg de Kwabben een Kopje Kleiner met Co's Koolhydraatarme Knaagmenuus!
Kk!
En dan ook de recepten: kekke krekkers en kruimige knolraappuree
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Krijg de Kwabben een Kopje Kleiner met Co's Koolhydraatarme Knaagmenu's!
Kk!
En dan ook de recepten: kekke krekkers en kruimige knolraappuree
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |