Tip: haal je motorrijbewijs of E achter B. Heb de mijne in 1995 gehaald en E achter B lijkt me de volgende stap.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs dit jaar al 12 jaar. Je voelt je echt oud als je moet verlengen trouwens
.
Ik durf niet eens op een brommer te zitten, dus ik denk dat ik de motor maar oversla. En heb geen ambitie om met aanhangers of caravans te rijdenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Tip: haal je motorrijbewijs of E achter B.
Ik zou daar nog niet dood in gevonden willen wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie XM ook niet op een motor, eigenlijk. Die moet gewoon in een Smart rondcrossen.
[ afbeelding ]
Ohquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou daar nog niet dood in gevonden willen worden.
Ja, ik vind rijden ook tof! En heb in 1 keer m'n rijbewijs gehaald!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb al 8 jaar mijn rijbewijs, ben er zo blij mee ookvind autorijden echt leuk, vooral als er veel bochtjes zijn, rij echt liever in de stad dan op de snelweg. Heel jammer dat het zo slecht voor het milieu is.....
sjeesis mo, ga eens wat eten zeg! Succes met je tentamen, trouwens.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!Heb over 2 uur DE herkansing
![]()
ben lusteloos en heb hoofdpijn van de zenuwen...
Lijstje:
O: 2 zachtgekookte eitjes
T: 2 appeltjes
L: heb wat roggebrood bij me
T: ?
S: spinnen
D: ? of nachos con todo (troostvoer), of kipshoarma
T: wijntje en blokje kaas
en over 3 weken ga ik weer inlezen en minder egoistisch posten
Ik juist niet. Grote auto's = meer kreukelzonequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wel voor zo compact mogelijk = minder kans om ergens tegenaan te botsen.
Hear hear.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik juist niet. Grote auto's = meer kreukelzone.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef V1z0R het volgende:
XM in een Smart?!Is toch heul niet stijlvol genoeg voor haar, Mercedes B-klasse lijkt mij meer iets!
Close, but no cigar. Echt zo'n opa-mobiel vind ik datquote:
Pff... leven en laten leven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik word trouwens wel boos van mensen die in een Hummer rijden. Dan heb ik zin om er even met m'n sleutels langs te gaan.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik juist niet. Grote auto's = meer kreukelzone.
Is het ook een beetjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
[..]
Close, but no cigar. Echt zo'n opa-mobiel vind ik dat.
Ik vind een a3 best prima, om mee te beginnen dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef loveli het volgende:
Ik had vast al eens gezegd dat veel carrierevrouwen in een A3 rijden?
*duikt weg*
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef loveli het volgende:
*duikt weg*
I rest my case.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Laatst inderdaad een carričretypje, had een afspraak bij het bedrijf waar ik portier was; er was een meterslange parkeerplek voor de deur, maar ze kreeg m er écht niet in en is toen een straat verderop gaan staan!
Jajaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef loveli het volgende:
*duikt weg*
SPOILER: The AristocratsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Die is zooooooo cute! Echt een prima stadsautootje; overal parkeerplek. Niet echt iets om mee naar Zuid-Frankrijk te crossen, though!quote:
Daar hebben we dan de Passat voor hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Die is zooooooo cute! Echt een prima stadsautootje; overal parkeerplek. Niet echt iets om mee naar Zuid-Frankrijk te crossen, though!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:19 schreef V1z0R het volgende:
Waarom dan niet gewoon de remake LB?
Trouwens, in een tijd waar er kerels rijden in Mini's, 107's en Aygo's, vind ik een A3 geen vrouwenauto!
Ja die is ook leuk, maar niets zo leuk als de oudeSPOILER: The AristocratsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neen heeft niks te compenseren. Ik wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:23 schreef neen het volgende:
Ik rijd in een aygo. Wat maakt mij dat nou uit. Auto'sik heb er echt helemaal niets mee. En nog minder met de motor die erin zit.
Cakeblik op wielenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
alhoewel een iets ouder model ook mag.
Mijn moeder ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
M'n oom en tante rijden al jaren in een 240 estate, lijkt mij dan ook wel iets voor jou!
[ afbeelding ]
Heb ooit een proefrit gemaakt in een 240, Polar wit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
M'n oom en tante rijden al jaren in een 240 estate, lijkt mij dan ook wel iets voor jou!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het allerliefst wil ik deze:
[ afbeelding ]
In zwart
jaaa, maar dan in het rood.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Saab, de enige winterharde cabrio!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het allerliefst wil ik deze:
[ afbeelding ]
In zwart
Sparkly!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:37 schreef V1z0R het volgende:
ik draaf door...
Voor LB dan nog even, de Jaguar Bertone B99 concept:
[ afbeelding ]
Ik zag het net ook ineens! Maar het is alleen als je iets selecteert en er daarna op klikt. Ik selecteer ook altijd veel als ik leesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef Jagärtrut het volgende:
alright, enough about cars.
Ik vind de nieuwe 'feature' die het forum heeft irritant, dat pop-up venstertje elke keer dat je tekst selecteert...
ik selecteer altijd heel veel als ik wat lees...
Oh ja dat doe ik ook altijd. Mensen die meelezen vinden dat altijd echt fantastisch.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef Jagärtrut het volgende:
alright, enough about cars.
Ik vind de nieuwe 'feature' die het forum heeft irritant, dat pop-up venstertje elke keer dat je tekst selecteert...
ik selecteer altijd heel veel als ik wat lees...
misschien moet jij eerst eens proberen af te kicken van de cola. Gewoon geen cola in huis halen en het ook niet drinken... en een beetje een werk/vrijetijd/slaap ritme kweken, want volgens mij mist dat ook awt..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik net tegen vriendje: "In het slanktopic zijn er mensen vet veel afgevallen met 3 weekjes low carb etenI lack a ruggegraat
"
Hij: "Dan probeer je dat toch!Kan je best! Halen we gewoon geen cola meer in huis enzo..."
Ik: "Hmmm![]()
"
Kortom, ik denk er weer overZou best te doen moeten wezen nu ik toch thuis werk enzo. De afgelopen tijd is mijn eet-discipline vrij kont. Eet ik een paar dagen netjes, en dan tank ik de dag erna weer cola
Dus misschien is Duidelijkheid wel goed...
En als vriendje een beetje helpt door ook geen meukjes te eten enzo...
ryanair.comquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:37 schreef Probability het volgende:
Wat was die site met goedkope vluchten ook alweer?
Klopt als een zwerende vingerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
misschien moet jij eerst eens proberen af te kicken van de cola. Gewoon geen cola in huis halen en het ook niet drinken... en een beetje een werk/vrijetijd/slaap ritme kweken, want volgens mij mist dat ook awt..
O die is echt dubbel zo duur als rechtstreeks bij de maatschappijquote:
Duidelijkheid helpt sowieso enorm. Ben zelf de afgelopen weken weer normaal en netjes aan 't eten, regelmatig, met volkoren boterhammen, fruit en veeeeel groente en merk dat ik niet alleen de kilo's van de afgelopen maanden weer kwijt aan 't raken ben, maar vooral weer goed in mijn vel zit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik net tegen vriendje: "In het slanktopic zijn er mensen vet veel afgevallen met 3 weekjes low carb etenI lack a ruggegraat
"
Hij: "Dan probeer je dat toch!Kan je best! Halen we gewoon geen cola meer in huis enzo..."
Ik: "Hmmm![]()
"
Kortom, ik denk er weer overZou best te doen moeten wezen nu ik toch thuis werk enzo. De afgelopen tijd is mijn eet-discipline vrij kont. Eet ik een paar dagen netjes, en dan tank ik de dag erna weer cola
Dus misschien is Duidelijkheid wel goed...
En als vriendje een beetje helpt door ook geen meukjes te eten enzo...
Dan boek je direct bij de maatschappijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:43 schreef Probability het volgende:
[..]
O die is echt dubbel zo duur als rechtstreeks bij de maatschappij!!
ik zou kleine stapjes proberen te zetten als ik jou was, dan val je niet zo snel weer in de fout als je er mee ophoudt. Dus eerst de cola bannen, dan andere zaken...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klopt als een zwerende vinger![]()
Ruggegraat is dus een beetje at a low op het moment. Discipline enzulks. Ik neem dat alles me echter al een tijdje voor en iedere keer als ik weer op rare tijden aan het werk ben of met een glas cola in mn klauwen zit vraag ik me weer af waar het ook weer mis gingZwak.
Daarom dacht ik: rigoreuze maatregelen!Ban de suiker! Misschien is alleen suiker bannen ook wel prima...
Al klinkt 5 kilo in 3 weken ook zo aanlokkelijk![]()
![]()
Ligt eraan of je ook gas hebt, of je vaak weg bent, lampen vergeet uit te zetten ed...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:46 schreef Jagärtrut het volgende:
hoeveel electriciteit zou ik per maand ongeveer verbruiken in een klein appartementje?
Hmm enerzijds heb je gelijk, natuurlijk. Maar anderzijds merk ik dat ik die 'kleine stapjes' zo snel weer laat vallenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou kleine stapjes proberen te zetten als ik jou was, dan val je niet zo snel weer in de fout als je er mee ophoudt. Dus eerst de cola bannen, dan andere zaken...
Van lightproducten krijg ik koppijn, dat wordt hem helaas dus nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:51 schreef Probability het volgende:
@Indiaantje probeer anders cola light te drinken?
Lief dat je ernaar vraagt! Maar hij is nog niet begonnenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:12 schreef Viking84 het volgende:
Perruche, hoe vindt je vriendje het op z'n werk?.
Dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Lief dat je ernaar vraagt! Maar hij is nog niet begonnenvolgende week! Hij is wel al een paar keer daar geweest en hij vind de sfeer erg leuk en hij heeft er veel zin in
Dat werkt voor jou, maar misschien niet voor Maria...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij maakt het weinig uit of je cola of cola light drinkt, hoor, ook aspartaam stimuleert de zoetbehoefte, dacht ik. Bovendien is cola hoe dan ook superslecht voor je tanden. Ik ben ook cold turkey afgekickt en drink nu alleen maar thee en water en af en toe een glaasje jus.
Ja daarom moet je juist cola light drinken, dan ga je cola associëren koppijn en niet lekker..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmm enerzijds heb je gelijk, natuurlijk. Maar anderzijds merk ik dat ik die 'kleine stapjes' zo snel weer laat vallenIk heb een duidelijk plan nodig geloof ik. En discipline. Maar ik ga er nog even over nadenken. Zien of ik een plan kan fixen wat ik wel zie zitten... Hoe dan ook ga ik na morgen (dan ga ik een dagje weg met vriendje en uit eten enzo
) de cola maar even op een ban zetten.
[..]
Van lightproducten krijg ik koppijn, dat wordt hem helaas dus nietPlus ik vind het niet lekker
Bizar!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Btw: http://www.nu.nl/binnenla(...)-schoolexcursie.html
Wtf!!!!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja daarom moet je juist cola light drinken, dan ga je cola associëren koppijn en niet lekker..
Maar dat maakt toch niet uit als je niet aan die behoefte toegeeft?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij maakt het weinig uit of je cola of cola light drinkt, hoor, ook aspartaam stimuleert de zoetbehoefte, dacht ik.
Alleen in groningenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Btw: http://www.nu.nl/binnenla(...)-schoolexcursie.html
Wtf!!!!
via je WA verzekering of je iPhone verzekering?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar dat maakt toch niet uit als je niet aan die behoefte toegeeft?
M'n telefoon bleek trouwens verzekerd te zijn tegen trapstuiteren! Hij is net opgehaald en ik heb een vervangend exemplaar gekregen, duurt wel vier tot zes weken tot ik 'm terugheb en kost me ¤30 eigen risico, maar dan wordt ie dus wel gefixt
Heb net tijdens de lunch heel weinig gegeten, want in mijn blikveld zaten de 3 collega's met wie ik wel eens wat uitgespookt heb, 1 collega die me heeft uitgevraagd maar die ik heb afgewezen, en 1 van wie ik vermoed dat ie me veel leuker vindt dan hij aan z'n vriendin zou willen toegeven. Dus ik kreeg geen hap door m'n keel
En ik ben aan m'n 4e pakje zakdoeken van vandaag bezig!
Is ook zo!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:00 schreef Perruche het volgende:
lief hoor dat jullie er nog aan denken!
Maria, die cola, dat moet je gewoon doen en er niet bij nadenken. Het is een paar dagen *** maar dan ben je eraan gewend. Ik dronk een tijd terug ook veel frisdrank en nu eigenlijk liever neit. Heel af en toe bestel ik op een terras een tonic, dat vind ik wel echt lekker. En sinaasappelsap in het weekend, bij het ontbijt
Ja, hč? Ik kan wel dansen nu!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:05 schreef Rituals het volgende:
Wat heb jij toch een geweldige baan Co.
*doet dansje mee*quote:
Kan ook lage bloeddruk zijn bv. Dat hebben best veel mensen in de ochtend.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:06 schreef Probability het volgende:
Ik word 's ochtends altijd heel flauw en slap wakker, incl duizelingen etc. na een glas limo gaat het wel weer prima. Ben ik dan helemaal suiker verslaafd?
Kan ik daar iets aan doen? Ik moet echt een uur wakker liggen voor ik op sta, anders val ik om.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Kan ook lage bloeddruk zijn bv. Dat hebben best veel mensen in de ochtend.
Je kan 2 dingen doen: of echt Atkins aanhouden, dat is 2 weken streng en dan langzaam weer KH's toevoegen en dat dan vrij lang volhouden. Als Sigme klaar is het met boek, kan ze het misschien naar jou doorsturen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*doet dansje mee*
Hoe tof!![]()
Oh en Cootje: mķcht ik het willen proberen (hypothetische research ftw
), hoe lang zou ik het dan moeten doen? Ik moet ten slotte wel wat meer kwijt dat jij of GeeBeetje.
Quick fix, ik zou het niet doen. En aan je bloeddruk verandert het niets. Ander ritme aanmeten lijkt me handiger, hoewel slecht te combineren met leuk studentenleven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Kan ik daar iets aan doen? Ik moet echt een uur wakker liggen voor ik op sta, anders val ik om.
Dit is misschien nog wel fijner dan limo: http://www.isostar.nl/9-23265-Fiche-produit.php?id=18
Waarschijnlijk zit je eerder wat laag in je ijzer... Normaal zeg ik biefstukje, maar broccoli en sperzieboontjes doen dat ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Kan ik daar iets aan doen? Ik moet echt een uur wakker liggen voor ik op sta, anders val ik om.
Dit is misschien nog wel fijner dan limo: http://www.isostar.nl/9-23265-Fiche-produit.php?id=18
Of een 'creepy uncle' hebben en daar niet over durven praten...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het maar bizar.
Op je 12e met sex bezig zijn. Dan ook nog onbeschermd. Zwanger worden. Dat niet merken. En op een schoolreisje bevallen.
Wtf
Ik las 't ook net. Bizar about sums it up.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het maar bizar.
Op je 12e met sex bezig zijn. Dan ook nog onbeschermd. Zwanger worden. Dat niet merken. En op een schoolreisje bevallen.
Wtf
Ja maar, je merkt toch wel dat je zwanger bent?!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Of een 'creepy uncle' hebben en daar niet over durven praten...
Optie twee klinkt best wel goed! Vooral dat van de suikerverslaving af komen en terug kunnen naar mijn gewone dagmenu uiteindelijk zonder weer giga aan te komenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Je kan 2 dingen doen: of echt Atkins aanhouden, dat is 2 weken streng en dan langzaam weer KH's toevoegen en dat dan vrij lang volhouden. Als Sigme klaar is het met boek, kan ze het misschien naar jou doorsturen.
Of je doet zoals ik 3 weken streng en ik denk dat je dan minstens 5 kilo kwijt bent, (ik denk zelfs wel meer, omdat je jong bent en het voor het eerst doet). En dan ook langzaam je koolhydraten opvoeren, maar dan na een week of 2 weer op je gewone dagmenu zitten, MINUS de zoete meuk en snelle koolhydraten. De bedoeling is dat je zo van je suikerverslaving afkomt. Maar het sleutelwoord is wel streng. Dus ja, je zal je even een dag of 2 dagen slap voelen, waarschijnlijk, maar dan moet je gewoon doorzetten, komt echt weer goed en omdat je geen suiker eet voel je je zelfs beter op den duur.
Niet iedereen. Is ook ooit de dochter van een verloskundige overkomen en die hadden het beide niet ind egaten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja maar, je merkt toch wel dat je zwanger bent?!
Ben jij het ooit geweest dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet iedereen, as creepy as that is! Ik heb meerdere verhalen gehoord van mensen die gewoon niks merkten tot aan de bevallingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal nooit meer, maar in de 'opbouwfase" zeker nog niet en daarna bij uitzondering. Dus niet elke dag een stroopwafel, zoals ik zo'n beetje deed.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Optie twee klinkt best wel goed! Vooral dat van de suikerverslaving af komen en terug kunnen naar mijn gewone dagmenu uiteindelijk zonder weer giga aan te komen![]()
Ik begrijp dat ik dan pas weer zoetigheid zou mogen als ik op mn streefgewicht zou zitten ofzoiets?Of bij grote uitzondering? Helemaal nooit meer lijkt me namelijk onhaalbaar
Onze BMW-cabrio met stoelverwarming en "standheizung" is anders ook prima in de winter hoor. De bus (VW) en mijn dagelijkse auto (Ford) zijn ook oke, al heb ik een zwak voor hele grote mercedessen en audi"squote:
Oh okee! Dat klinkt best haalbaar (hm dacht ik dit de vorige keer niet ook?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal nooit meer, maar in de 'opbouwfase" zeker nog niet en daarna bij uitzondering. Dus niet elke dag een stroopwafel, zoals ik zo'n beetje deed.
Mij niet gezien anders!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co moet de nieuwe afvalgoeroe worden, ze weet het heel motiverend te brengen!
Kan nog steeds. Gewoon doen tijdens je aftrekbare vakantie.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:29 schreef conleche het volgende:
Nou ja, het grappige is dat Atkins het in de jaren '70 al propageerde en dat nu een dr. Frank er met een afgeleide rijk van wordt. Of Southbeach, of Heller. Of weet ik hoe al die dieten heten. Volgens mij werkt de simpele versie van Atkins het beste.
Ik had ook een boek moeten schrijven. Afvallen met Co! Only 29,95! Katching!
Vijf kilo in drie weken verkoopt zichzelf ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co moet de nieuwe afvalgoeroe worden, ze weet het heel motiverend te brengen!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Koolhydraatarm met Co!
Kolereslank met Co!
Alliteratie
Nee, dan wil ik reisboeken maken! Samen met A. Hij de foto's, ik de doodles en dan ook places to be, to do, to eat etc.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan nog steeds. Gewoon doen tijdens je aftrekbare vakantie.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Krijg de Kwabben een Kopje Kleiner met Co's Koolhydraatarme Knaagmenuus!
Kk!
En dan ook de recepten: kekke krekkers en kruimige knolraappuree
Krijg de Kwabben een Kopje Kleiner met Co's Koolhydraatarme Knaagmenu's!
Kk!
Krijg de Kwabben een Kopje Kleiner met Co's Koolhydraatarme Knaagmenu's!
Kk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |