ryanair.comquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:37 schreef Probability het volgende:
Wat was die site met goedkope vluchten ook alweer?
Klopt als een zwerende vingerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
misschien moet jij eerst eens proberen af te kicken van de cola. Gewoon geen cola in huis halen en het ook niet drinken... en een beetje een werk/vrijetijd/slaap ritme kweken, want volgens mij mist dat ook awt..
O die is echt dubbel zo duur als rechtstreeks bij de maatschappijquote:
Duidelijkheid helpt sowieso enorm. Ben zelf de afgelopen weken weer normaal en netjes aan 't eten, regelmatig, met volkoren boterhammen, fruit en veeeeel groente en merk dat ik niet alleen de kilo's van de afgelopen maanden weer kwijt aan 't raken ben, maar vooral weer goed in mijn vel zit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik net tegen vriendje: "In het slanktopic zijn er mensen vet veel afgevallen met 3 weekjes low carb etenI lack a ruggegraat
"
Hij: "Dan probeer je dat toch!Kan je best! Halen we gewoon geen cola meer in huis enzo..."
Ik: "Hmmm![]()
"
Kortom, ik denk er weer overZou best te doen moeten wezen nu ik toch thuis werk enzo. De afgelopen tijd is mijn eet-discipline vrij kont. Eet ik een paar dagen netjes, en dan tank ik de dag erna weer cola
Dus misschien is Duidelijkheid wel goed...
En als vriendje een beetje helpt door ook geen meukjes te eten enzo...
Dan boek je direct bij de maatschappijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:43 schreef Probability het volgende:
[..]
O die is echt dubbel zo duur als rechtstreeks bij de maatschappij!!
ik zou kleine stapjes proberen te zetten als ik jou was, dan val je niet zo snel weer in de fout als je er mee ophoudt. Dus eerst de cola bannen, dan andere zaken...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klopt als een zwerende vinger![]()
Ruggegraat is dus een beetje at a low op het moment. Discipline enzulks. Ik neem dat alles me echter al een tijdje voor en iedere keer als ik weer op rare tijden aan het werk ben of met een glas cola in mn klauwen zit vraag ik me weer af waar het ook weer mis gingZwak.
Daarom dacht ik: rigoreuze maatregelen!Ban de suiker! Misschien is alleen suiker bannen ook wel prima...
Al klinkt 5 kilo in 3 weken ook zo aanlokkelijk![]()
![]()
Ligt eraan of je ook gas hebt, of je vaak weg bent, lampen vergeet uit te zetten ed...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:46 schreef Jagärtrut het volgende:
hoeveel electriciteit zou ik per maand ongeveer verbruiken in een klein appartementje?
Hmm enerzijds heb je gelijk, natuurlijk. Maar anderzijds merk ik dat ik die 'kleine stapjes' zo snel weer laat vallenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou kleine stapjes proberen te zetten als ik jou was, dan val je niet zo snel weer in de fout als je er mee ophoudt. Dus eerst de cola bannen, dan andere zaken...
Van lightproducten krijg ik koppijn, dat wordt hem helaas dus nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:51 schreef Probability het volgende:
@Indiaantje probeer anders cola light te drinken?
Lief dat je ernaar vraagt! Maar hij is nog niet begonnenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:12 schreef Viking84 het volgende:
Perruche, hoe vindt je vriendje het op z'n werk?.
Dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Lief dat je ernaar vraagt! Maar hij is nog niet begonnenvolgende week! Hij is wel al een paar keer daar geweest en hij vind de sfeer erg leuk en hij heeft er veel zin in
Dat werkt voor jou, maar misschien niet voor Maria...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij maakt het weinig uit of je cola of cola light drinkt, hoor, ook aspartaam stimuleert de zoetbehoefte, dacht ik. Bovendien is cola hoe dan ook superslecht voor je tanden. Ik ben ook cold turkey afgekickt en drink nu alleen maar thee en water en af en toe een glaasje jus.
Ja daarom moet je juist cola light drinken, dan ga je cola associëren koppijn en niet lekker..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmm enerzijds heb je gelijk, natuurlijk. Maar anderzijds merk ik dat ik die 'kleine stapjes' zo snel weer laat vallenIk heb een duidelijk plan nodig geloof ik. En discipline. Maar ik ga er nog even over nadenken. Zien of ik een plan kan fixen wat ik wel zie zitten... Hoe dan ook ga ik na morgen (dan ga ik een dagje weg met vriendje en uit eten enzo
) de cola maar even op een ban zetten.
[..]
Van lightproducten krijg ik koppijn, dat wordt hem helaas dus nietPlus ik vind het niet lekker
Bizar!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Btw: http://www.nu.nl/binnenla(...)-schoolexcursie.html
Wtf!!!!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja daarom moet je juist cola light drinken, dan ga je cola associëren koppijn en niet lekker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |