Mijn moeder ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
M'n oom en tante rijden al jaren in een 240 estate, lijkt mij dan ook wel iets voor jou!
[ afbeelding ]
Heb ooit een proefrit gemaakt in een 240, Polar wit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
M'n oom en tante rijden al jaren in een 240 estate, lijkt mij dan ook wel iets voor jou!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het allerliefst wil ik deze:
[ afbeelding ]
In zwart
jaaa, maar dan in het rood.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Saab, de enige winterharde cabrio!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het allerliefst wil ik deze:
[ afbeelding ]
In zwart
Sparkly!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:37 schreef V1z0R het volgende:
ik draaf door...
Voor LB dan nog even, de Jaguar Bertone B99 concept:
[ afbeelding ]
Ik zag het net ook ineens! Maar het is alleen als je iets selecteert en er daarna op klikt. Ik selecteer ook altijd veel als ik leesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef Jagärtrut het volgende:
alright, enough about cars.
Ik vind de nieuwe 'feature' die het forum heeft irritant, dat pop-up venstertje elke keer dat je tekst selecteert...
ik selecteer altijd heel veel als ik wat lees...
Oh ja dat doe ik ook altijd. Mensen die meelezen vinden dat altijd echt fantastisch.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef Jagärtrut het volgende:
alright, enough about cars.
Ik vind de nieuwe 'feature' die het forum heeft irritant, dat pop-up venstertje elke keer dat je tekst selecteert...
ik selecteer altijd heel veel als ik wat lees...
misschien moet jij eerst eens proberen af te kicken van de cola. Gewoon geen cola in huis halen en het ook niet drinken... en een beetje een werk/vrijetijd/slaap ritme kweken, want volgens mij mist dat ook awt..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik net tegen vriendje: "In het slanktopic zijn er mensen vet veel afgevallen met 3 weekjes low carb etenI lack a ruggegraat
"
Hij: "Dan probeer je dat toch!Kan je best! Halen we gewoon geen cola meer in huis enzo..."
Ik: "Hmmm![]()
"
Kortom, ik denk er weer overZou best te doen moeten wezen nu ik toch thuis werk enzo. De afgelopen tijd is mijn eet-discipline vrij kont. Eet ik een paar dagen netjes, en dan tank ik de dag erna weer cola
Dus misschien is Duidelijkheid wel goed...
En als vriendje een beetje helpt door ook geen meukjes te eten enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |