Tip: haal je motorrijbewijs of E achter B. Heb de mijne in 1995 gehaald en E achter B lijkt me de volgende stap.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs dit jaar al 12 jaar. Je voelt je echt oud als je moet verlengen trouwens
.
Ik durf niet eens op een brommer te zitten, dus ik denk dat ik de motor maar oversla. En heb geen ambitie om met aanhangers of caravans te rijdenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Tip: haal je motorrijbewijs of E achter B.
Ik zou daar nog niet dood in gevonden willen wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie XM ook niet op een motor, eigenlijk. Die moet gewoon in een Smart rondcrossen.
[ afbeelding ]
Ohquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou daar nog niet dood in gevonden willen worden.
Ja, ik vind rijden ook tof! En heb in 1 keer m'n rijbewijs gehaald!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb al 8 jaar mijn rijbewijs, ben er zo blij mee ookvind autorijden echt leuk, vooral als er veel bochtjes zijn, rij echt liever in de stad dan op de snelweg. Heel jammer dat het zo slecht voor het milieu is.....
sjeesis mo, ga eens wat eten zeg! Succes met je tentamen, trouwens.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!Heb over 2 uur DE herkansing
![]()
ben lusteloos en heb hoofdpijn van de zenuwen...
Lijstje:
O: 2 zachtgekookte eitjes
T: 2 appeltjes
L: heb wat roggebrood bij me
T: ?
S: spinnen
D: ? of nachos con todo (troostvoer), of kipshoarma
T: wijntje en blokje kaas
en over 3 weken ga ik weer inlezen en minder egoistisch posten
Ik juist niet. Grote auto's = meer kreukelzonequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wel voor zo compact mogelijk = minder kans om ergens tegenaan te botsen.
Hear hear.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik juist niet. Grote auto's = meer kreukelzone.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef V1z0R het volgende:
XM in een Smart?!Is toch heul niet stijlvol genoeg voor haar, Mercedes B-klasse lijkt mij meer iets!
Close, but no cigar. Echt zo'n opa-mobiel vind ik datquote:
Pff... leven en laten leven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik word trouwens wel boos van mensen die in een Hummer rijden. Dan heb ik zin om er even met m'n sleutels langs te gaan.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik juist niet. Grote auto's = meer kreukelzone.
Is het ook een beetjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
[..]
Close, but no cigar. Echt zo'n opa-mobiel vind ik dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |