Precies de reden dat ik mn bank uiteindelijk weggedaan heb. Je kan er niet op liggen, en ik zag het nut van er zitten ook niet want er stond geen tvquote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef Merel het volgende:
Zou die bank wel lekker liggen Jagar? Die leuningen zien er zo hard uit. Maar ik ben zo iemand die alleen ligt op een bank, zitten vind ik onzin
Echtquote:
Ik had het nog geeditquote:Op maandag 28 maart 2011 22:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Echt? Daar heb ik overheen gelezen!!
"Ik zit op mn foon en kan geen nieuwe openen zou iemand alstjeblieft dat voor me willen doen, bij voorkeur Probability? Ja? Please? Alvast bedankt."quote:Op maandag 28 maart 2011 22:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Echt? Daar heb ik overheen gelezen!!
-edit- wel gelezen, niet begrepen
Ja, ik ook. Maar met een kussentje ertegenaan....Ik vind banken met een ronde leuning zo lelijk. Ach, dit weekend maar eens rondshoppen. Ik ben eigenlijk verliefd op deze bank (geen ikea), maar die is wat te duur:quote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef Merel het volgende:
Zou die bank wel lekker liggen Jagar? Die leuningen zien er zo hard uit. Maar ik ben zo iemand die alleen ligt op een bank, zitten vind ik onzin
Echt, kivik!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar met een kussentje ertegenaan....Ik vind banken met een ronde leuning zo lelijk. Ach, dit weekend maar eens rondshoppen. Ik ben eigenlijk verliefd op deze bank (geen ikea), maar die is wat te duur:
[ afbeelding ]
Ik hoop iets tweedehands op de kop te kunnen tikken..
Een stadsgenoot om trots op te zijn!quote:
Mooi! Vooral ook met dat groen erbij, hou ik wel vanquote:Op maandag 28 maart 2011 22:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar met een kussentje ertegenaan....Ik vind banken met een ronde leuning zo lelijk. Ach, dit weekend maar eens rondshoppen. Ik ben eigenlijk verliefd op deze bank (geen ikea), maar die is wat te duur:
[ afbeelding ]
Ik hoop iets tweedehands op de kop te kunnen tikken..
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik lig al in bed...Weltrusten lieve slanke, nog een keertje bedankt voor jullie lieve pakje..
Die rare mensen van het internet zijn stiekem heel lief!
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:36 schreef neen het volgende:
Verder is het er ietsvoor loveli? Eet ik pizzas die ik op voorraad koop altijd op op de dagen na aankoop. Gaat er woensdag nog niet gevoetbald worden denk ik. Ben ik afgevallen ondanks dat mijn enkel dus nog steeds 4kg weegt. Is snacken misschien wel minder erg na het sporten. Hoop ik dat het lekker gaat met iedereen. Zag ik dat xm lekker een weekendje weg was geweest. Wens ik Phaidra achteraf veel plezier. En rituals alvast veel plezier. Weet ik niet want alineas zijn. Gaat Viking maar lekker lopen met een band, bij voorkeur met runkeeper pro. Zag ik dat Jager wat leuks had gehad, hulde. Eigenlijk gaat het gewoon door.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik lig al in bed...Weltrusten lieve slanke, nog een keertje bedankt voor jullie lieve pakje..
Die rare mensen van het internet zijn stiekem heel lief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik. Dat is namelijk precies de reden waarom ik sport: om fit te blijven en om rommel te kunnen eten.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb inmiddels al gegeten hoor.
Nou, volgens de h.a. is het 'normaal' dat je de 1e keer zo'n bloedbad hebt. Wil niet zeggen dat je dat altijd krijgt, maar 't kan.
Zalfje voor mn oog en nu bloedprikken. Feescht.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb inmiddels al gegeten hoor.
Nou, volgens de h.a. is het 'normaal' dat je de 1e keer zo'n bloedbad hebt. Wil niet zeggen dat je dat altijd krijgt, maar 't kan.
Zalfje voor mn oog en nu bloedprikken. Feescht.
Waar zijn de andere keren gestrand?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:00 schreef sigme het volgende:
Ik heb besloten toch nog eenmaal een koolhydraatarm-poging te gaan doen, dus ik ben me nu aan het inlezen in het boek van Conleche. Uiterlijk vrijdag boodschappen doen en vanaf dan gaat 't in.
Gebrek aan voorbereiding / te weinig consistent volgehouden. Dus deze keer beter nadenken over alle maaltijden van de dag en bijbehorende voorraden inslaan.quote:
Ah ik snap hemquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Gebrek aan voorbereiding / te weinig consistent volgehouden. Dus deze keer beter nadenken over alle maaltijden van de dag en bijbehorende voorraden inslaan.
Het gaat me meer om gezondheid dan om gewichtsverlies; ik ben momenteel 2 kilo zwaarder dan mijn streefgewicht dus dat is geen probleem. Maar ik hou de afgelopen jaren last van eetbuien met veel te veel zoetigheid, dat zou ik graag uitbannen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:08 schreef Perruche het volgende:
oeh sigme, spannend! Waarom wil je dat proberen eigenlijk? Slanktechnisch of gezondheidstechnisch?
Is sojamelk niet al zo zoet dat de suiker in havermout overbodig is? En waarom sojamelk?quote:Planning:
O: 350 ml havermout (met sojamelk gemaakt) met 1 banaan, snufje kaneel en klein beetje suiker
T: 6 cherrytomaatjes
L: en taco met mexicaans gehakt en salade
T: appel,mandarijn, druiven
B: 40 minuten fietsen
D: salade (veldsla met gekookte aardappel & ei, tomaat)
Qua groenten kan het beter, maar vriendje kookt dus vang de vitaminen op met tomaat & fruit
Gelukkig heb je nu een echte HEMA thermo onderbroekquote:
Dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik vraag me wel af (en hoe lang) die verloren kilo's eraf blijven als je weer normaal gaat eten. Ik sta ook een beetje stil en daar ben ik ook wel klaar mee.
Twee kilo eraf is beter, en er kan wel 5 kilo af voordat ik slank ben.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar sigme, dat heb jij toch niet nodig? Je bent haske slank! Zelfde geldt voor co.
Ik zal proberen wat bruikbaar te rapporteren. Ik hou ook niet erg van kaas - alleen smakeloze witte kaas als mozzarella en van die witte smeerkwark.quote:Ik twijfel nog steeds over nieuwe lowcarbpoging, maar het is echt lastig als je niet zo van kaas, vlees en vis houdt. Maar stiekem wil ik wel eigenlijk die paar kilootjes teveel wel kwijt. Hmpz.
Is het werk al weer wat beter te doen?quote:En Tink, ik ben ook nog niet zo enthousiast over deze dag nee. Mag nu nog staan in de trein ook.
Tenzij je enorm gegroeid bent sinds de laatste meet is het echt onzin dat je 5 kg eraf moet voor je Slank bent!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Twee kilo eraf is beter, en er kan wel 5 kilo af voordat ik slank ben.
[..]
Ik zal proberen wat bruikbaar te rapporteren. Ik hou ook niet erg van kaas - alleen smakeloze witte kaas als mozzarella en van die witte smeerkwark.
Grote porties vis en vlees eet ik ook nooit - ik eet denk ik gemiddeld 1 plakje ham bij het brood en 80 gram vlees bij het avondeten (misschien nog wel iets minder, 80 gram wanneer ik vlees eet, ongeveer eenmaal per week eten we iets zonder vlees of vis).
Eieren, boter, mayonaise en slagroom lust ik wel erg graag.
[..]
Is het werk al weer wat beter te doen?
Ja, die ligt thuis...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nu een echte HEMA thermo onderbroek.
Zoals alle vormen van dieet gaat het niet om een kuurtje, maar om een uiteindelijke balans in je leefwijze. Voor mij zou een leefwijze zonder verkeerde koolhydraten (suiker, witmeel) heel goed aansluiten bij mijn nu al normale patroon. Maar het lukt me blijkbaar niet om 'vanzelf' die rommel los te laten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik vraag me wel af (en hoe lang) die verloren kilo's eraf blijven als je weer normaal gaat eten. Ik sta ook een beetje stil en daar ben ik ook wel klaar mee.
Nee, ik geloof dat dat afhankt van je definitie van slank. Mijn definitie is de ouderwetse: Slank is nét niet mager. Ik ben gewoonlijk volslank, en momenteel mollig - dat is 1 kilo meer dan op die meet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tenzij je enorm gegroeid bent sinds de laatste meet is het echt onzin dat je 5 kg eraf moet voor je Slank bent!
quote:
Zou het wel erg knap vinden als je helemaal geen zoetigheid enz eet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Zoals alle vormen van dieet gaat het niet om een kuurtje, maar om een uiteindelijke balans in je leefwijze. Voor mij zou een leefwijze zonder verkeerde koolhydraten (suiker, witmeel) heel goed aansluiten bij mijn nu al normale patroon. Maar het lukt me blijkbaar niet om 'vanzelf' die rommel los te laten.
Nobel streven hoor, succes ermee! Jij lijkt me wel een type dat dit vol kan houden, net als co,quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Het gaat me meer om gezondheid dan om gewichtsverlies; ik ben momenteel 2 kilo zwaarder dan mijn streefgewicht dus dat is geen probleem. Maar ik hou de afgelopen jaren last van eetbuien met veel te veel zoetigheid, dat zou ik graag uitbannen.
[..]
Is sojamelk niet al zo zoet dat de suiker in havermout overbodig is? En waarom sojamelk?
Mooi lijstje hoor!
Oh, dus er is ook ongezoete sojamelk? Welke, waar? Ik heb wel eens een pak gehaald, dat zoete was precies wat me tegenstond. Verder vind ik je reden heel verdedigbaar hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nobel streven hoor, succes ermee! Jij lijkt me wel een type dat dit vol kan houden, net als co,
En ik heb ongezoete sojamelk, dus een beetje suiker was niet overbodigmaar ik ben een zoetekauw in de morgen! Wat dat betreft zou ik gewoon brood met kaas moeten eten maar dan heb ik zo snel weer honger
lekker echt brood kopen moet ik, dan blij ik vol!
En sojamelk, vind ik lekker. Ik eet al zoveel dierlijke producten (vlees, kaas), dat ik probeer waar niet nodig ze niet te eten. Onzin misschien, maar ik voel me er lekker bij
En thanks!
Hear hear!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:35 schreef sigme het volgende:
Nee, ik geloof dat dat afhankt van je definitie van slank. Mijn definitie is de ouderwetse: Slank is nét niet mager. Ik ben gewoonlijk volslank, en momenteel mollig - dat is 1 kilo meer dan op die meet.
Tegenwoordig lijkt 'slank' te betekenen "niet dik", waarbij wél dik iets is met heel veel vetrollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |