Ik had de eerste twee keer een vrouw, logisch dat ik gezakt benquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Examinatoren blijven mannen. Behalve als het een vrouw is.
Ik de eerste keer een man, waarvan bekend was dat hij vrouwen die voor het eerst gingen afrijden, standaard liet zakken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:31 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik had de eerste twee keer een vrouw, logisch dat ik gezakt ben!
Jaja. Was ze cute?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik had een vrouw. Maar ik reed ook gewoon goed, dus geen reden om me te laten zakken.
Maar jij reed in Frieslandquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik had een vrouw. Maar ik reed ook gewoon goed, dus geen reden om me te laten zakken.
Klopt!quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:36 schreef loveli het volgende:
Ik had de eerste keer een man, de tweede keer een vrouw die me terecht liet zakken wegens poging tot doodrijden van een oversteker op het zebrapad. De derde, vierde en vijfde keer weer een man, waarvan nummer 3 een ontiegelijke klootzak was die me z'n scheidingsverhaal vertelde tijdens het afrijden. Mijnheer Wttewaal. Ik snap wel dat mevrouw Wttewaal de benen heeft genomen na 19 jaar en 2 zonen.
De vijfde keer was ik al met m'n gedachten bij examen nummer 6 en was ik niet gespannen. Bleek ik gewoon normaal te hebben gereden.
Daarna ben ik voor m'n motorrijbewijs gegaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ha, i beat you loveli, ik ben de vijfde keer wel gezakt
Je zou überhaupt eens in Laren moeten rijden, je overleeft het nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt!. Aan het einde van de ochtend op een industrieterrein. Gemakkelijker kon het niet
.
@ loveli: nee, het was geen vrouw die me wat deed, gelukkig.
Hmpf, ninja-edit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:37 schreef Probability het volgende:
[..]
Je zou überhaupt eens in Laren moeten rijden, je overleeft het niet!
Al is de edit nog zo snelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:37 schreef Probability het volgende:
[..]
Je zou überhaupt eens in Laren moeten rijden, je overleeft het niet!
Pas na 19 jaar?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:36 schreef loveli het volgende:
De derde, vierde en vijfde keer weer een man, waarvan nummer 3 een ontiegelijke klootzak was die me z'n scheidingsverhaal vertelde tijdens het afrijden. Mijnheer Wttewaal. Ik snap wel dat mevrouw Wttewaal de benen heeft genomen na 19 jaar en 2 zonen.
Ik ben een ster in examenrijden, maar heb daarna maximaal 5x alleen gereden en dat is nu alweer zeker 2,5 jaar geledenquote:
Reactie van mijn instructeur vanaf de achterbank: "Dan heeft het ook lang geduurd om erachter te komen dat jullie niet bij elkaar pasten."quote:
En het is mooi weer dus je wordt er iig vrolijk van!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kuit voelt niet meer strak, dus weer evy doenMeteen wat zenuwen kwijt dan hoop ik
Lekker!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kuit voelt niet meer strak, dus weer evy doenMeteen wat zenuwen kwijt dan hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |