Ja, verschil was nog kleiner tussen Ajax en PSV tochquote:Op maandag 28 maart 2011 21:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Tussen Ajax en PSV zit een lichtjaar. Maar Twente hijgt in de nek van PSV?
beide 10% toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Tussen Ajax en PSV zit een lichtjaar. Maar Twente hijgt in de nek van PSV?
Echt héquote:
Jaquote:Op maandag 28 maart 2011 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, verschil was nog kleiner tussen Ajax en PSV toch?
gelijk die bril afdoen beetje verlegen meelachenquote:
Mwah, heb geen verstand van mannen, hang een andere geaardheid aan.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ze zijn allebei niet echt moeders mooiste trouwens
Hoe zou jij reageren op zo'n moment? Ik vind dat hij het wel goed deed.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
gelijk die bril afdoen beetje verlegen meelachen
vervolgens duidelijk onzeker of hij die bril weer op moet doen
Er werden net heldere feiten over gepresenteerdquote:Op maandag 28 maart 2011 21:55 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
De wedstrijd in ieder geval, successupporters weet ik niet, ik ga niet provoceren hier
Dat kun je idd rustig aan Dj-Day-V overlaten.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:55 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
De wedstrijd in ieder geval, successupporters weet ik niet, ik ga niet provoceren hier
Zegt de nr1quote:Op maandag 28 maart 2011 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kun je idd rustig aan Dj-Day-V overlaten.
Suarez was dan ook een stuk beter dan Toivonen isquote:Op maandag 28 maart 2011 21:56 schreef Geo3kant het volgende:
Tja zeiden we ook over Suarez na al zijn gedoe en bijt incident en werd ook gewoon gekocht.
gewoon bril ophouden natuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe zou jij reageren op zo'n moment? Ik vind dat hij het wel goed deed.
Ik wist dat je dit ging zeggen.. maar dat is het punt niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Suarez was dan ook een stuk beter dan Toivonen is
Weet ik, maar ik wou het gewoon graag even verhelderen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit ging zeggen.. maar dat is het punt niet.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Einthovuh het volgende:
Echt een topshow dit
Iemand dat plaatje?
Ik ben het ook met je eens hoor, daar niet van. Had hem graag bij PSV gezien (toen), was hij wel een keer kampioen gewordenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wou het gewoon graag even verhelderen.
Dat was écht een top moment. Gijp begon gewoon meteen te lachen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat bril moment was het hoogtepunt, dat stukje moet ik effe terug zien
Klopt. Fantastisch programma. Of het nou overdreven over the top is, zonder voetbalinhoudelijk te zijn, of zoals vandaag, gewoon voetbalinhoudelijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef marcodej het volgende:
Ik durf wel te stellen dat dit een van de beste uitzendingen van dit seizoen was.
quote:
Beetje laat.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef boegies het volgende:
in before het kansloze gepost over MP4s.
Boerin Berdien.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:03 schreef ZuidGrens het volgende:
Waar is die Berdien trouwens gebleven? Die vond ik beter dan de huidige!
Mwah vaak al gewoon met een half uurtje na de uitzending. Hij staat nu ook zelfs niet bij "verwacht"quote:Op maandag 28 maart 2011 23:41 schreef Micson het volgende:
Normaal is hij er rond middernacht altijd al op de RTL, ik blijf er iig no matter what op wachten
Huh, inderdaad. No way dat ik ga betalen. Die show heeft al genoeg reclame sletterigheidquote:Op maandag 28 maart 2011 23:48 schreef laucas het volgende:
Heb ik wat gemist ofzo?! Alles staat er al op behalve VI op RTL gemist. Voor oudere afleveringen moet je nu 0,99 euro lappen?!
Zou schraal zijn. Dan liever een lullo met een chart die vertelt hoe de begroting van de clubs in elkaar steekt, en een 'Durex supporter van de week award'.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:55 schreef Micson het volgende:
Wie gaat er nu lappen voor iets dat gratis op TV is geweest?
Maar de kans is dus groot dat de nieuwe aflevering er door deze koerswijziging ook niet opstaat, en dus morgen ofzo ook voor 1 euro te koop is ?
Ze hebben ook wel in de gaten dat een groot percentage het via internet terug kijkt. Maar ik weet wel zeker dat niemand daar voor gaat lappenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:54 schreef King_of_cubes het volgende:
Dat kunnen ze wel willen maar ik vraag me af hoeveel mensen daarvoor willen betalen? Doe er dan een reclame extra tussen ofzo.
Een euro vind ik niet teveel nee, het gedoe met Ideal en die betaalshit des te vervelender.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:05 schreef DrDentz het volgende:
Alsof een euro teveel is voor zo'n topshow.. wel anderhalf uur vermaak voor je geld.
Hoi, ik ben Nederlander, aangenaamquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:05 schreef DrDentz het volgende:
Alsof een euro teveel is voor zo'n topshow.. wel anderhalf uur vermaak voor je geld.
Ja, dat staat het al de hele dag.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:04 schreef tjoptjop het volgende:
Het staat nu wel als "verwacht" op rtlgemist
Het gaat natuurlijk om het principe. Op Uitzendinggemist en Gemist (SBS) blijft alles tot in lengte van dagen gratis.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:05 schreef DrDentz het volgende:
Same here, had een avondsnack gemaakt, dacht lekker kijken...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:10 schreef Micson het volgende:
Buhh ik verveel me. Mijn hele late-night programmering was afgestemd op het kijken van VI
Commerciële zenders he. Uitzendinggemist blijft gewoon altijd gratis omdat dat betaalt is van ons belastinggeld. SBS is ook best wel beperkt. Die halen sommige filmpjes na 30 dagen offline dus die kun je maar tot een bepaalde tijd terugkijken. Daarnaast is de kwaliteit van SBS gemist echt om te janken, je kunt elke pixel tellen in tegenstelling tot de highQ versie van RTL gemist.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:08 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om het principe. Op Uitzendinggemist en Gemist (SBS) blijft alles tot in lengte van dagen gratis.
Verder moeten we het ook niet overschatten. Het is vooral als naslagwerk dat het nuttig is. Ik ga oude uitzendingen echt niet meermaals terugkijken. Maar om soms iets op te zoeken is het wel handig. Maar wanneer je dan een Euro per uitzending moet vragen.... En het heeft niets te maken met de populariteit van VI, aangezien het bij ieder programma in principe zo is. De laatste uitzending is gewoon gratis, en alles daarvoor een euro. En series betaal je altijd voor.
Ik vraag me trouwens af of de reclame er dan wel uit verwijderd is, en of de streaming ook gewoon perfect gaat.
De mensen die in het stadion zitten, maar die kunnen het dus niet zien, want het is al bijna afgelopen als de meesten thuis komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:13 schreef laucas het volgende:
Wie kijkt er dan ook JL![]()
Nee zonder dollen, ik neem het voortaan wel op als ik verhinderd ben. Voor zoiets ga ik toch echt niet betalen.
Kan je mooi je eigen bier in mee smokkelen ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zo eentje die z'n jas aanhoudt omdat 1 euro voor de garderobe teveel is.
Je pic doet het niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:25 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
De webmaster bij RTL trok het niet meer
Nee, omdat jas aanhouden gang$tah isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zo eentje die z'n jas aanhoudt omdat 1 euro voor de garderobe teveel is.
We will not surrender! We kunnen om beurten een avondwake houden en een telefoonboom opzetten om elkaar te waarschuwen.quote:
Volgende keer gewoon live kijken. Doe ik ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik geef het op voor vanavond. De eikels.
Editie NL, 0.99 centquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:01 schreef laucas het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel in de gaten dat een groot percentage het via internet terug kijkt. Maar ik weet wel zeker dat niemand daar voor gaat lappen
Slaap moet je verdienen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:56 schreef julian6 het volgende:
Liggen die gasten niet allang te maffen?
Het is toch van de ratten besnuffeld!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:57 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Editie NL, 0.99 centVoor een beetje nieuws.
Voor een verkapte RTL-versie van Hart van Nederland.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:57 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Helaas heb ik een sociaal leven en ben ik dan zelf aan het voetballen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon live kijken. Doe ik ook.²
Daar is niks helaas aan, dat kan ook leuk zijn, gewoon kwestie van prioriteiten stellen, kunnen jullie niet samen op de club kijken?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:00 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Helaas heb ik een sociaal leven en ben ik dan zelf aan het voetballen.
Wie voetbalt er nu op maandagavond? Dat is spierpijn-avond van de dag ervoor man! Laat gaan joh...lekker op het bankie met een biertje. Heerlijk man!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar is niks helaas aan, dat kan ook leuk zijn, gewoon kwestie van prioriteiten stellen, kunnen jullie niet samen op de club kijken?²
Training is van 20:00 tot 22:00.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar is niks helaas aan, dat kan ook leuk zijn, gewoon kwestie van prioriteiten stellen, kunnen jullie niet samen op de club kijken?²
We spelen op zaterdag.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie voetbalt er nu op maandagavond? Dat is spierpijn-avond van de dag ervoor man! Laat gaan joh...lekker op het bankie met een biertje. Heerlijk man!
Helaas niet, normaal wel lekker na de tijd kijken.quote:Laat gaan joh...lekker op het bankie met een biertje. Heerlijk man!
RTL Boulevard ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:57 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Maar als je weet wat Kwalbert Verlinde per jaar verdient dan snap je waarom ze die 0,99 vragen.quote:
Dat is nu juist waarom ik nog steeds wakker ben. Plus het feit dat ik me niet wens te conformeren aan de strapatsen van een of andere luie webmaster/ICT-er.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar wat nou als hij online is, nét als je niet meer kijkt?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is nu juist waarom ik nog steeds wakker ben. Plus het feit dat ik me niet wens te conformeren aan de strapatsen van een of andere luie webmaster/ICT-er.
quote:
Nee joh, dat doen ze alleen met de programma's wanneer ze niet meer 'de nieuwste' zijn. Dus je moet hem voor vrijdag terugkijken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:24 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Fragmentje: "Iwan en z'n broer staat erop."
http://www.rtl.nl/xl/#/u/01574d20-24ca-4c7a-b75b-c2b155cdeacf/
Volledige uitzending (nog) niet, zou wel weer 0,99 gaan kosten
Bedankt!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef zeebeschuit het volgende:
Download link http://wtrns.fr/vRpvaG5ob45IfD
Thxquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef zeebeschuit het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef zeebeschuit het volgende:
Idd, duurt zeker een uur... Maarja, beter iets dan niets he. Iig sneller dan dat t op rtlgemist staat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:18 schreef heiden6 het volgende:
Bedankt voor de link, helaas schiet het downloaden niet echt op.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef Darkzell het volgende:
Had hem nog voorbij zien komen. En anders is het sowieso een repost waard.
[ afbeelding ]
Check die enorme kutkop rond 53 seconden als hij dat apparaat weer opzet.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef Darkzell het volgende:
Had hem nog voorbij zien komen. En anders is het sowieso een repost waard.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef zeebeschuit het volgende:
En ook nog een zwart overhemdje aan. Heerlijk.quote:
Wat slecht.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:30 schreef Evertjan het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)ffiemax-29.html#more
Genee op bezoek bij KoffieMax
Ik sluit niet uit dat Myrna Goossen 10-15 jaar geleden een mooie vrouw was.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:30 schreef Evertjan het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)ffiemax-29.html#more
Genee op bezoek bij KoffieMax
'maar wie zegt dat cruijff organisatorisch ook zo goed is?'quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)een-luxeprobleem.htm Ze zijn wat aan het inhalen na maanden geen Beste Johan. Straks wordt het nog een dagelijks item
IK vind die lach van Derksen altijd zo grappig in dit soort situatiesquote:
Die lach in de achtergrond.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:13 schreef Morendo het volgende:
http://www.eredivisie.nl/video/autoplay/34989/dd_21-03:_en#039;ajax_gaat_ten_onder_aan_persoonlijke_foutenen#039;.html
Vanaf 17:40 over Wieke, de grimeuse.
Hahaha ja ik vond het ook koning.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:24 schreef Friesz het volgende:
Vanavond Johan bij de Moraalridders over uitslag kwestie Cruijff. Heerlijk trouwens hoe Johan zich altijd bemoeit met alle andere onderwerpen aan tafel, zoals over dat programma van MTV over prostitutie en het Libië-debat
Niks mis meequote:Op woensdag 30 maart 2011 13:15 schreef bascross het volgende:
Dat meisje had wel een erg grote mond tegen Johan.
Ik heb het nog niet gezien, dus ik weet niet hoe bloot Tess iedere keer in beeld is. Ik kan er dus nog weinig over zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:20 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Derksen had natuurlijk wel gewoon gelijk, dat programma gaat nergens over
Oh shit, ik oordeelde het programma op compleet verkeerde criteria. Je hebt gelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:21 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien, dus ik weet niet hoe bloot Tess iedere keer in beeld is. Ik kan er dus nog weinig over zeggen.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:22 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Oh shit, ik oordeelde het programma op compleet verkeerde criteria. Je hebt gelijk
Is toch heerlijk man, lekker genieten van het leven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:16 schreef pberends het volgende:
Van der Gijp weigert tafelheer te worden
"Heel vaak word ik gevraagd als gast in andere talkshows, maar daar voel ik niks voor. Dan moet ik zeker als een Jan Mulder dwars door het betoog van een of andere deskundige gaan roepen: 'Schande!' Dat vind ik zo klein. Als je iemand aanvalt, moet op zijn minst over dezelfde kennis beschikken", zegt Van der Gijp in de TROS Kompas.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man, lekker genieten van het leven.
Wat is smakeloos?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:01 schreef DrDentz het volgende:
Smakeloos... Frans Bauer in het kwadraat.
Ze hebben hem niet aangekondigd, dus ga ervan uit dat hij niet meer aan zal schuiven. En ik denk eerder dat hij hen heeft afgebeld vanwege P&W of zoquote:
Alweer? Zit net gisteren terug te kijken. Onze lieve heer heeft weer eens een stel grote talenten in Nederland gedropt en Arjen Robben heeft van Louis een toptrainer gemaakt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef bascross het volgende:
Johan dus wel bij P&W, straks kijken dus.
Fantastisch!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef bascross het volgende:
Johan dus wel bij P&W, straks kijken dus.
ja hijquote:
Emile Schelvis.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:45 schreef Symer het volgende:
Zeg, stelletje rekels, ga hier eens naartoe:
Johan Derksen #19 Baas der bazen
Hier weer over VI![]()
Wie is vrijdag te gast?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:38 schreef pberends het volgende:
Gijp wordt 4 april 50 jaar... en dat is op een maandag.
Welke mafketel stelt deze vraag nu op het forum?quote:
Dan ga ik kapot.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maandag Gijpie jarig
Strippers in de studio
Donderdag is neukdag hé in huize Derksen. Behalve als hij bij RTL zit op een Europacup-avond.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:17 schreef Heufd het volgende:
Komt Derksen vandaag nog ergens op tv, of slaat hij een dagje over?
De hele uitzending zal wel niet, maar zo vreemd zou ik het ook niet vinden als ze daar een half uurtje ofzo aan besteden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef tjoptjop het volgende:
Als het morgen maar niet de héle uitzending over Ajax gaat
Hij heeft gelukkig al 2 avonden bij P&W gezeten, dus misschien is hij het zelf ook een beetje beu aan het wordenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef heiden6 het volgende:
Hangt er vanaf of Johan weer aan de pep zit morgen.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:04 schreef Evertjan het volgende:
http://twitter.com/#!/wgenee Genee op twitter
nog 20 1/2 uur voor een nieuwe aflevering heb de bitterballen en bier klaar staan![]()
De provinciaal in hem komt weer eens naar boven.quote:Bedankt voor alle derksen movies! Nu docu kijken over MKZ in Kootwijkerbroek. Erg ingrijpend.
Lijkt me gevalletje fake?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:04 schreef Evertjan het volgende:
nog 20 1/2 uur voor een nieuwe aflevering heb de bitterballen en bier klaar staan![]()
Nu Johan de laatste tijd zo close met Yo is kan hij misschien regelen dat ze uit een taart komt springen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maandag Gijpie jarig
Strippers in de studio
En Hans Kraaijquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maandag Gijpie jarig
Strippers in de studio
Die Twitter is fake, is niet echt van Genee, is van een triest figuur die aandacht nodig heeft blijkbaar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:04 schreef Evertjan het volgende:
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die Twitter is fake, is niet echt van Genee, is van een triest figuur die aandacht nodig heeft blijkbaar.
Genee haat twitter.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:04 schreef Evertjan het volgende:
quote:Henk Spaan: Hans Kraay kan me gestolen worden
Geplaatst op Fri 01 Apr 2011 om 15:12
Sportpresentator Henk Spaan is fan van de RTL 7-talkshow Voetbal International. Alleen zou hij er zelf niet voor gekozen hebben om Hans Kraay Jr. uit te nodi- gen als vaste gast. De aanwezigheid van Hans Kraay Jr., een aardige gast hoor, kan me gestolen worden, zegt hij in Veronica Magazine. Spaan is geen fan van de 51-jarige Kraay Jr. Hij voegt niets toe aan Wilfred Genee, Derksen en Van der Gijp, die een op elkaar ingespeelde eenheid vormen. Zeker nu hij speelt dat hij boos is.
Het is volgens Spaan niet gek dat Voetbal International beter scoort dan concurrent Holland Sport op Nederland 3. De urgentie die Holland Sport mist, heeft Voetbal International wel. De eerste tien minuten op maandag als Johan Derksen met zijn nieuwtjes komt, wil ik zien. Voetbal International is een amusementsshow met nieuws. Ik ben ook altijd erg geïnteresseerd in de mening van René van der Gijp.
Met zijn nieuwe sportprogramma Heilig Gras bij Omroep PowNed gaat Spaan vanaf volgende week de concurrent aan met de vrijdaguitzending van Voetbal International. We zijn vrijdag om 20.30 uur te zien, net als Voetbal International en nog een paar andere populaire programmas. Tja, zo is er altijd wel wat. Je kan ook zeggen dat we op Nederland 3 na De Wereld Draait Door zitten. Maar kijkcijfers hebben me nooit beziggehouden, ik ben alleen met de inhoud bezig.
Ben wel ongelofelijk benieuwd wat voor mening Johan & co hebben over Ajax. Er is zoveel onduidelijkheid nu rondom Ajax en na zijn optreden bij P&W is er weer zoveel gebeurd;quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef tjoptjop het volgende:
Als het morgen maar niet de héle uitzending over Ajax gaat
"& co" ja. Mensen lijken wel eens te vergeten dat VI ook diverse journalisten heeft die werk verrichten, het blijft immers ook een blad, en die wel eens hun verhaaltje zelf vertellen op tv en niet alleen maar Johan, Wilfred, René en Hansieeeee.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:57 schreef tjoptjop het volgende:
"& co"?
Johan houdt altijd monologen en Gijp zit er altijd maar wat bij
Aanvankelijk wilde ik "(professionele) opinie" zettenquote:
Ik kan best begrijpen wanneer men het ridicuul vindt als het alwéér over de kampioenskansen van Ajax gaat maar dit gaat toch ietjes verder. Maar er zijn inderdaad meer onderwerpen om over te praten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:06 schreef Morendo het volgende:
Van mij mag het de hele uitzending over Ajax gaan. Oke, vijf minuten uittrekken voor Twente-PSV moet kunnen.
Ik mis die dagelijkse filmpjesquote:
Leedvermaak om Ajax is de nummer 1-sport in Nederlandquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:06 schreef Morendo het volgende:
Van mij mag het de hele uitzending over Ajax gaan. Oke, vijf minuten uittrekken voor Twente-PSV moet kunnen.
Die krijgen een minuutje spreektijd en dan gaat de microfoon weer naar Derksenquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:31 schreef msnk het volgende:
[..]
"& co" ja. Mensen lijken wel eens te vergeten dat VI ook diverse journalisten heeft die werk verrichten, het blijft immers ook een blad, en die wel eens hun verhaaltje zelf vertellen op tv en niet alleen maar Johan, Wilfred, René en Hansieeeee.
Ik kan het mij eigenlijk maar moeilijk voorstellen dat zij geen informatie hebben gezocht bij diverse hoofdrolspelers, en ook niet hoofdrolspelers, over wat er nou precies aan de hand is. Als AT5 het kan, dan zij zeker.
Ik heb ook serieus lopen zoeken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:01 schreef Morendo het volgende:
Ah kut. Volgens de RTL website gaat de uitzending vanwege 'persoonlijke omstandigheden' bij een van onze vrienden niet door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |