Ja, verschil was nog kleiner tussen Ajax en PSV tochquote:Op maandag 28 maart 2011 21:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Tussen Ajax en PSV zit een lichtjaar. Maar Twente hijgt in de nek van PSV?
beide 10% toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Tussen Ajax en PSV zit een lichtjaar. Maar Twente hijgt in de nek van PSV?
Echt héquote:
Jaquote:Op maandag 28 maart 2011 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, verschil was nog kleiner tussen Ajax en PSV toch?
gelijk die bril afdoen beetje verlegen meelachenquote:
Mwah, heb geen verstand van mannen, hang een andere geaardheid aan.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ze zijn allebei niet echt moeders mooiste trouwens
Hoe zou jij reageren op zo'n moment? Ik vind dat hij het wel goed deed.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
gelijk die bril afdoen beetje verlegen meelachen
vervolgens duidelijk onzeker of hij die bril weer op moet doen
Er werden net heldere feiten over gepresenteerdquote:Op maandag 28 maart 2011 21:55 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
De wedstrijd in ieder geval, successupporters weet ik niet, ik ga niet provoceren hier
Dat kun je idd rustig aan Dj-Day-V overlaten.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:55 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
De wedstrijd in ieder geval, successupporters weet ik niet, ik ga niet provoceren hier
Zegt de nr1quote:Op maandag 28 maart 2011 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kun je idd rustig aan Dj-Day-V overlaten.
Suarez was dan ook een stuk beter dan Toivonen isquote:Op maandag 28 maart 2011 21:56 schreef Geo3kant het volgende:
Tja zeiden we ook over Suarez na al zijn gedoe en bijt incident en werd ook gewoon gekocht.
gewoon bril ophouden natuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe zou jij reageren op zo'n moment? Ik vind dat hij het wel goed deed.
Ik wist dat je dit ging zeggen.. maar dat is het punt niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Suarez was dan ook een stuk beter dan Toivonen is
Weet ik, maar ik wou het gewoon graag even verhelderen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit ging zeggen.. maar dat is het punt niet.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Einthovuh het volgende:
Echt een topshow dit
Iemand dat plaatje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |