Klopt. Johan kan voetbalinhoudelijk zijn en is minder saai dan alle 5 de mensen aan de tafel van SV.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:03 schreef Einthovuh het volgende:
Is weer eens wat anders dan studio voetbal dit
Heerlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Johan kan voetbalinhoudelijk zijn en is minder saai dan alle 5 de mensen aan de tafel van SV.
Hoezo heb je geen Calimero avatar?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:04 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Ik heb Chocolade melkkoekjes van LU !!
Echt??????quote:
Zal het meteen ff voor je doen ben zo terug.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:05 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Hoezo heb je geen Calimero avatar?
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:05 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Zal het meteen ff voor je doen ben zo terug.
Op je huidige UI klikken.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:07 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Hoe moet ik dat doen dan zon plaatje ? :$
Dat hoopt elke ajacied bij frank de boer. Behalve Bansheeboy, die wil gewoon een Marokkaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:06 schreef Geo3kant het volgende:
Dat gun/hoop ik voor Ajax ook, keer trainer laten zitten..
Laat gaan joh...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:06 schreef Gwunnik het volgende:
Damn, moet kakken... maar de reclame komt maar niet
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:06 schreef Gwunnik het volgende:
Damn, moet kakken... maar de reclame komt maar niet
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat hoopt elke ajacied bij frank de boer. Behalve Bansheeboy, die wil gewoon een Marokkaan.
Johan derksen met een monoloog
Ga wel een stukje naar links zitten... ruim t morgen wel opquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
De discipelen van Johan Cruijff:
Frits Barend
Johan Derksen
Jack van Gelder
Ze nemen het altijd voor hem op....²
Moet je 'm resizenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:08 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Doe het later wel ken geen kleine vinden
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:08 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Doe het later wel ken geen kleine vinden
Mwah, hij roept altijd veilige standaard zooi.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
sowieso van Marwijk is geniaal. Beter dan Michels durf ik me niet aan te wagen, maar hij is geniaal.
Michels had meer charisma, maar Van Marwijk is misschien wel beter.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
sowieso van Marwijk is geniaal. Beter dan Michels durf ik me niet aan te wagen, maar hij is geniaal.
Het gaat er niet om wat hij zegt, maar wat hij het team laat doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mwah, hij roept altijd veilige standaard zooi.²
Ik vind hem zelfs in interviews ook leuk, naast dat hij zijn werk op het veld echt super doet. "Ga je nou alweer naar de opstelling vragen?"quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat hij zegt, maar wat hij het team laat doen.
Michelsquote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Michels had meer charisma, maar Van Marwijk is misschien wel beter.
We hadden het dan ook over bondscoachesquote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef Cara het volgende:
Van Marwijk is misschien wel eens van de beste toernooi-coaches die ik ooit heb meegemaakt, maar ik weet ook nog wel hoe erg ik hem weg wilde zien gaan in zn laatste jaar bij Feyenoord.
Je zegt het goed, maar veel mensen die normaal ook al niet naar voetbal kijken liepen te klagen het is niet aantrekkelijk.. maar dat kan ook niet als je tegenstander met 11 man in de 16 staatquote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef Cara het volgende:
Van Marwijk is misschien wel eens van de beste toernooi-coaches die ik ooit heb meegemaakt, maar ik weet ook nog wel hoe erg ik hem weg wilde zien gaan in zn laatste jaar bij Feyenoord.
Bondscoaches spelen toernooien.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
We hadden het dan ook over bondscoaches
Hoeveel trainingen heb jij bijgewoond dat jij tot dit waardeoordeel kunt komen?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat hij zegt, maar wat hij het team laat doen.
Die smiley linksonder geeft me echt neigingen tot een Hate-Crime.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoeveel trainingen heb jij bijgewoond dat jij tot dit waardeoordeel kunt komen?²
Ja dat weet ik, daarom verduidelijkte ik het nog even dat we het alleen maar hadden over van Marwijk als "toernooi coach". En niet als coach van een club.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:13 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Bondscoaches spelen toernooien.
Ooooh okequote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, daarom verduidelijkte ik het nog even dat we het alleen maar hadden over van Marwijk als "toernooi coach". En niet als coach van een club.
Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoeveel trainingen heb jij bijgewoond dat jij tot dit waardeoordeel kunt komen?²
Beide.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?
van Marwijk moeten ze gewoon loonsverhoging geven, zodat hij blijft na het EK. Dan maar wereldkampioen worden in Brazilië.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Michels had meer charisma, maar Van Marwijk is misschien wel beter.
Ik ken geen goede Marokkaanse coaches, bovendien selecteer ik op pure quality, niet op ras of etniciteit.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat hoopt elke ajacied bij frank de boer. Behalve Bansheeboy, die wil gewoon een Marokkaan.
Weet ik, ik wou er gewoon een legendarische uitspraak van een voetbalpersonage tegenaan gooienquote:
Marokkanen zijn een ras?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ken geen goede Marokkaanse coaches, bovendien selecteer ik op pure quality, niet op ras.²
Als je mijn vraag beantwoord zullen we het weten me dunkt.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?
Een Louitje !quote:Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Weet ik, ik wou er gewoon een legendarische uitspraak van een voetbalpersonage tegenaan gooien
Ja, net als bij el hamdoui zekerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ken geen goede Marokkaanse coaches, bovendien selecteer ik op pure quality, niet op ras.²
Dat sowieso! EK en WK winnen!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
van Marwijk moeten ze gewoon loonsverhoging geven, zodat hij blijft na het EK. Dan maar wereldkampioen worden in Brazilië.![]()
Ja, maar ik durf zijn naam niet meer te noemen in deze roerige cruijff tijden.quote:
Het gaat er om hoe ze presteren tijdens de wedstrijd en tot nu toe heb ik alle wedstrijden gezien.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je mijn vraag beantwoord zullen we het weten me dunkt.²
die spelen ook niet in NL, die zijn al lang weggekocht en krijgen les bij topclubs. ik zie het wat dat aangaat wel positief inquote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Ik maak me zorgen over het WK in Brazilie, ik zie niet veel jeugd nu rondlopen Nederlanders waarvan'k zeg 'ja die !'
Bruma Van Aanholt moeten we het van hebben dat soort jongens, maar Strootman etc gaan het niet maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
die spelen ook niet in NL, die zijn al lang weggekocht en krijgen les bij topclubs. ik zie het wat dat aangaat wel positief in
Sowieso hebben we Afellay, Bruma, Krul waarvan ik wel vermoed dat ze echt goed gaan worden.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
die spelen ook niet in NL, die zijn al lang weggekocht en krijgen les bij topclubs. ik zie het wat dat aangaat wel positief in
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een groot fan van Oranje, maar laten we die Oranje bril afdoen, Oranje was qua spel niet groots tijdens het WK en had op het juiste moment veel geluk. Het goede voetbal lijkt nu pas te komen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het gaat er om hoe ze presteren tijdens de wedstrijd en tot nu toe heb ik alle wedstrijden gezien.
Deze schaar ik onder de categorie uitzonderingen.quote:Jij had het trouwens over veilige uitspraken, maar hij zei laatst nog "ik ben pas tevreden als we het EK winnen" of iets in die trend. Dat vind ik nou niet echt een veilige uitspraak.
Ja in vorige VI dingetje volgens mijquote:Op maandag 28 maart 2011 21:21 schreef Evertjan het volgende:
hebben we deze al gepost
[ afbeelding ]
Groot talent iddquote:Op maandag 28 maart 2011 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie Afellay nog wel aanvoerder worden van Oranje.²
Je kan veel zeggen, maar geluk was er alleen tegen Brazilië dat ze ineens goed begonnen te spelen. Daarbuiten hebben we de meeste wedstrijden gewoon overtuigend gewonnen. De kwalificatie wedstrijden laten ze al helemaal hun klasse zien.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een groot fan van Oranje, maar laten we die Oranje bril afdoen, Oranje was qua spel niet groots tijdens het WK en had op het juiste moment veel geluk. Het goede voetbal lijkt nu pas te komen.
[..]
Deze schaar ik onder de categorie uitzonderingen.²
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie Afellay nog wel aanvoerder worden van Oranje.²
Oranje was qua spel in '98 en 2000 veel beter.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar geluk was er alleen tegen Brazilië dat ze ineens goed begonnen te spelen. Daarbuiten hebben we de meeste wedstrijden gewoon overtuigend gewonnen. De kwalificatie wedstrijden laten ze al helemaal hun klasse zien.
Nee, ze speelde mooier voetbal, dat is niet hetzelfde.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oranje was qua spel in '98 en 2000 veel beter.²
Hij heeft het wel gemaakt.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef Type-R het volgende:
Je zal als ouderrs maar zo'n simpele ziel adopteren![]()
Het was zeker mooier. Dat is het voetbal dat Oranje traditioneel hoort te spelen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee, ze speelde mooier voetbal, dat is niet hetzelfde.
Ze zijn nu wel rijkquote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef Type-R het volgende:
Ach, hij brengt wel zoveel centjes binnen dat jij niet meer hoeft te werken.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef Type-R het volgende:
Die jongen spoort niet, net zo gek als Zlatan.quote:
Ach financieel hoef je je iig geen zorgen te maken. Voor de rest gewoon ontkennen dat het je zoon isquote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef Type-R het volgende:
Dat komt nog, dat zie je in die kwalificatie wedstrijden.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het was zeker mooier. Dat is het voetbal dat Oranje traditioneel hoort te spelen.²
Die blonde gaf hem eerst een schopjequote:Op maandag 28 maart 2011 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach financieel hoef je je iig geen zorgen te maken. Voor de rest gewoon ontkennen dat het je zoon is
Oh en dit Ibrahimovic filmpje is overtrokken.
Op basis van wat ik zie geboren crimineel met te weinig inzicht.. 'goed' terecht gekomen in het voetbal.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Wie weet is die Balotelli wel een hele aardige jongen weten wij toch niet.
Hij schijnt zijn vis inderdaad heel goed te verzorgen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Een held is iequote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
En Ibrahimovic...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:25 schreef JaneDoe het volgende:
balotelli binnenkort ook in de op met een gifje
Hahaquote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij schijnt zijn vis inderdaad heel goed te verzorgen.
niet die bal joh, die broek !quote:
Alsof hij in Engeland elke wedstrijd zulke overtredingen maakt...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Geo3kant het volgende:
de Jong zat de laatste wedstrijd aan verdovende middelen, maar het was goed
Veel gemener in ieder geval.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
Van Bommel is misschien nog wel een ergere schopper dan De Jong.
iddquote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
Idd, grootste etter van Europa. Typische mof.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
Nee.. van Bommel is een smerig vervelend mannetje.. en een slimme ook, bewerkt de scheidsrechter.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
Mario is gewoon een halfmongool....quote:
Daar moest ik ook al aan denkenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Je naam is Moeffit Attelay en je gaat andere uitlachen ?
Hij reed wel een vrouwengevangenis zo maar binnen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mario is gewoon een halfmongool....
Denk aan een straatjochie dat een 104-jarige vrouw overvalt en alsnog opgepakt wordt...
Vinnie Jones was een lieverdje vergeleken met Van Bommel.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, grootste etter van Europa. Typische mof.
Met de wagen van Samuel Eto'o...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:31 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hij reed wel een vrouwengevangenis zo maar binnen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik vind Sneijder en Vd Vaar niet eens echt slechter. Iniesta en Xavi zijn gewoon veel meer aan dat systeem aangepast door barca.
Vdv begint nu juist los te komen!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:31 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Sneijder scheelt niet veel van Xavi en Iniesta V.d Vaart zit er een niveau onder.
Sneijder en Huntelaar naar de spursquote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik vind Sneijder en Vd Vaar niet eens echt slechter. Iniesta en Xavi zijn gewoon veel meer aan dat systeem aangepast door barca.
Hij moest poepen, daarom heeft hij ook die broek aanquote:
Hoop het jongenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Vdv begint nu juist los te komen!
Haha ja of de hele kern van het Nederlands elftal naar Ado sturen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sneijder en Huntelaar naar de spurs
meeste wedstrijden gespeeld van iedereen toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef Geo3kant het volgende:
van der Vaart heeft het probleem dat hij uit de zelfde generatie als Sneijder is, die is gewoon beter en daardoor krijgt hij weinig minuten.
Sneijder > Chelsea zie ik wel gebeuren.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha ja of de hele kern van het Nederlands elftal naar Ado sturen.
Dat wel, maar als ze zo gaan spelen als tegen uruguay (en dat gaat v marwijk doen denk ik) staan ze wel perfect samen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef Geo3kant het volgende:
van der Vaart heeft het probleem dat hij uit de zelfde generatie als Sneijder is, die is gewoon beter en daardoor krijgt hij weinig minuten.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, grootste etter van Europa. Typische mof.
Laten we het hopenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat wel, maar als ze zo gaan spelen als tegen uruguay (en dat gaat v marwijk doen denk ik) staan ze wel perfect samen.
The Spurs en van der vaart zijn beide stijgende lijnen. Dus dat past wel momenteel. Sowieso, spurs!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Hoop het jongenGun het hem echt. Geweldige speler, maar ik vind dat ie een betere club als Tottenham verdiend, Chelsea bijvoorbeeld, Arsenal ken die voor Tottenham fans niet maken
Ik blijf 1 van de weinige die gek wordt van Van Gelder zijn commentaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
DIT IS DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP, WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
Ik denk dat hij Mourinho achterna gaat.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Sneijder > Chelsea zie ik wel gebeuren.
Lex > Wesleyquote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha ja of de hele kern van het Nederlands elftal naar Ado sturen.
FRANK DE BOER DIE SCHIET HEM NAAR DENNIS BERGKAMP, EN DIE SCHIET HEM ER GEWOON D'RIN. WE SPELEN NOG 90 SECONDEN DENNIS BERGKAAAAMP 2-1.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
DIT IS DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP, WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef Type-R het volgende:
[..]
FRANK DE BOER DIE SCHIET HEM NAAR DENNIS BERGKAMP, EN DIE SCHIET HEM ER GEWOON D'RIN. WE SPELEN NOG 90 SECONDEN DENNIS BERGKAAAAMP 2-1.
Gelukkig gaat Mourinho binnenkort ook weg bij Real, kunnen ze samen naar een nieuwe club. Liefst met VdV er bij.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Mourinho achterna gaat.
Alsjeblieft niet, Chelsea is echt de meest vervelende club die er is. Koopt alles wat er te kopen is. Echt nog grotere hekel aan dan Arsenalquote:Op maandag 28 maart 2011 21:38 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Mourinho terug naar Chelsea en dan Wesley die ook gaat
Niets mis met Arsenal, wel met Barcaquote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, Chelsea is echt de meest vervelende club die er is. Koopt alles wat er te kopen is. Echt nog grotere hekel aan dan Arsenal
En morgen moet je er weer afscheid van nemenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo, pizza is 1 geworden met mijn maag.²
Ik krijg plaatsvervangende schaamte man.quote:
Zou me niets verbazen.quote:
Doet veel te veel moeite om proberen te laten zien dat hij iets weet (bijv. heel snel de tegenstander van België en Duitsland roepen door Gijp heen) en natuurlijk erg grappigquote:
Ze lezen hier mee.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:49 schreef DrDentz het volgende:
Italiaanse boy.. ik hoor BansheeBoy invloeden in Johan
Wij zijn Nederlanders.. die doen dat nogal snelquote:Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zeiken mensen altijd zo vaak in dit topic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |