Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
die was laatst nog in CSISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kutventje
Same shit, different day
SC hopper present
Mopjequote:
Ik hoop het, want zoveel energie als ik gisteren had, zo moe ben ik nuquote:
Alles is gewoon kut aan hem.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mopje
Maar ik snap niet echt waarom zoveel mensen haten op hem. Ik bedoel, hij kan best goed zingen, het is alleen mijn muziek niet. Hij doet misschien wel iets te populair en vind zichzelf heel wat, maar welke beroemdheid doet dat niet?
je moet er zelf achter staan, 100% zoi ik zeggenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zolang ik er niet uit ben komt ie er ook niet.. kan ik er ook geen spijt van hebben achteraf
Zolang het maar niet overdreven is. Een paar tatoos is best sexy en wat piercings op bepaalde plaatsen ook.quote:
Ohja kind uit bed plukken goed ideeeeeeequote:Op maandag 28 maart 2011 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, dan ga ik nu maar echt even een kind uit bed plukken en dan gaan we even bij de konijntjes kijken
Want je kent hem persoonlijk en kan zo een eerlijk oordeel over hem geven?quote:
Wel he?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja kind uit bed plukken goed ideeeeeee
Moet ik ze echt allemaal op gaan noemen?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mopje
Maar ik snap niet echt waarom zoveel mensen haten op hem. Ik bedoel, hij kan best goed zingen, het is alleen mijn muziek niet. Hij doet misschien wel iets te populair en vind zichzelf heel wat, maar welke beroemdheid doet dat niet?
Ik las over die scene: 'Justin Bieber dood'. op telegraaf. Ik dacht dat hij overleden was. dus ik wou bijna dansen. maar ik ging eerst het artikel bekijken, bleek het om CSI te gaanquote:
goed planquote:Op maandag 28 maart 2011 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan wel een keer bij de Jumbo in Zwolle kijken hoor
Sja wat is overdrevenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zolang het maar niet overdreven is. Een paar tatoos is best sexy en wat piercings op bepaalde plaatsen ook.
geef de konijntjes worteltjes.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, dan ga ik nu maar echt even een kind uit bed plukken en dan gaan we even bij de konijntjes kijken
Hoi treflandquote:Op maandag 28 maart 2011 16:03 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Zo net ook al even lekker gedoucht
'op bepaalde plaatsen'quote:Op maandag 28 maart 2011 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zolang het maar niet overdreven is. Een paar tatoos is best sexy en wat piercings op bepaalde plaatsen ook.
Konijntjesquote:Op maandag 28 maart 2011 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
Bloemetjesgordijnen kunnen best mooi zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
Bloemetjesgordijn
Maar tattoos en piercings
Oh ik dacht al, wat ruik ikquote:Op maandag 28 maart 2011 16:03 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Zo net ook al even lekker gedoucht
Vind je zijn kut ook kut?quote:
Hmm mja ... ik hou wel van naalden krassend in mijn huidjequote:Op maandag 28 maart 2011 16:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Konijntjes
[..]
Bloemetjesgordijnen kunnen best mooi zijn
Ik heb zelf ook een piercing gehad, maar ben niet zo kapot van tattoos
jaquote:
Bloemetjesgordijnen doen mij aan vakantie denkenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
Bloemetjesgordijn
Maar tattoos en piercings
of aan carnavalquote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Bloemetjesgordijnen doen mij aan vakantie denken
Ik kraste alleen bij anderenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm mja ... ik hou wel van naalden krassend in mijn huidje![]()
Jep zo zie je maar weer, er zijn altijd uitzonderingenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kraste alleen bij anderen
En mijn vogelkussentjes vond je wel leuk toch? Ook gemaakt van bloemetjesgordijn
Mij eerder aan carnavalquote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mij nu ook...quote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je begint Brabants te wordenquote:
Jaquote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey
Het is met een v
[..]
Hey Koen
[..]
Hey Muck![]()
Kan er toch maar 1tje zijn
Het gordijn hang inmiddels ook netjes voor de gardarobekast waar ie hoortquote:Op maandag 28 maart 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep zo zie je maar weer, er zijn altijd uitzonderingen
vogelkussentjes
De boodschappen zijn binnen hoorquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's ook de plek waar ik aan carnaval doe he
Nee klopt. Maar hele armen en ruggen vol. Of het hele gezicht vol piercings. Nee dat vind ik erg lelijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sja wat is overdrevendat is voor ieder ander ook weer anders
Niet zo'n groot bloemetjesgordijn? Of een groot hoofd?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Bloemetjesgordijn?
Die zit al de hele dag in m'n kop
zo'n Ben Saunders gevalquote:Op maandag 28 maart 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar hele armen en ruggen vol. Of het hele gezicht vol piercings. Nee dat vind ik erg lelijk.
Ik was fijn om 3 uur al klaar dus meteen ook maar gedouchtquote:Op maandag 28 maart 2011 16:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
[..]
Het gordijn hang inmiddels ook netjes voor de gardarobekast waar ie hoort
[..]
De boodschappen zijn binnen hoor
Hey RNquote:
Ik had hem links onder mijn lipquote:Op maandag 28 maart 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar hele armen en ruggen vol. Of het hele gezicht vol piercings. Nee dat vind ik erg lelijk.
hahahaha ik zag het voor mequote:Op maandag 28 maart 2011 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had hem links onder mijn lip
Maar toen ik ontdekte dat je er voor geen meter trompet mee kunt spelen, issie er rap weer uitgegaan
Ja, niet door de lip ofzo, dat vind ik al niet meer zo mooi. Maar gewoon door de oren of door de wenkbrauw of navel. En een knopje door de neus en ring vind ik al wat minder eigenlijk.quote:
Vogelkussentjes?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kraste alleen bij anderen
En mijn vogelkussentjes vond je wel leuk toch? Ook gemaakt van bloemetjesgordijn
Lekker zegquote:Op maandag 28 maart 2011 16:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik was fijn om 3 uur al klaar dus meteen ook maar gedoucht
[..]
Hey RN![]()
Ja, daar had ik foto's van gezienquote:Op maandag 28 maart 2011 16:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Mij nu ook...
In Schotland hadden we een huisje waarvan de slaapkamers eh, bijzonder waren
Rozenprint op de vloerbedekking, lakens, kussentjes, lampenkapjes, gordijnen en weet ik veel waar nog meer, maar wel allemaal verschillende rozenprintjes
Zo te zien kom ik dus op tijd onder de douche vandaanquote:Op maandag 28 maart 2011 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker zeg
Ik heb de weekboodschappen gedaan en de was gedaan, dus douchen komt vanavond wel
Jaquote:
bedoel eerder de hoeveelheid tattoo's dan het geslachtquote:
jawel. Leer nou eens te luisteren naar Toekquote:
Brrrrquote:
joah, dan kun je vanavond met mij nog een keertjequote:Op maandag 28 maart 2011 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te zien kom ik dus op tijd onder de douche vandaan
heb jij die gehaald dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
jawel. Leer nou eens te luisteren naar Toek
Handigquote:Kut T-mobile. Ligt eruit en ik krijg niks meer werkend op die f*ckfoon
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
gemaakt van een fleecedeken en een restje gordijnstof
Die zien er goed uitquote:Op maandag 28 maart 2011 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
gemaakt van een fleecedeken en een restje gordijnstof
Ik hoef er zelf ook geen een, een tatoe daar in tegen denk ik nog wel eens een keerquote:Op maandag 28 maart 2011 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
Mwoah, ik ben niet van de piercings
Dat wil trouwens niet zeggen dat ik het niet mooi vind staan bij anderen
Kan soms niet vaak genoegquote:Op maandag 28 maart 2011 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Brrrr
[..]
joah, dan kun je vanavond met mij nog een keertje
Dames met een tongpiercingquote:
Tatoequote:Op maandag 28 maart 2011 16:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoef er zelf ook geen een, een tatoe daar in tegen denk ik nog wel eens een keer
Je kan ook overdrijvenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tatoe
Woohoo Trev als een of andere Hells Angel
Het zal wel komen omdat wij in een vage uithoek zitten waar die storing niet naar toe wil gaanquote:
Daar gaat je geld...quote:Op maandag 28 maart 2011 16:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijvenik denk meer aan eentje rond en op mijn rechterschouder
Ik ben er ook nog steeds zooooo blij meequote:
Thanks!quote:
's zomers douche ik regelmatig twee keer per dagquote:Kan soms niet vaak genoeg
die zal ik zo ook eens gaan zetten als ik de boodschappen opgeruimd hebquote:
afgrijselijke dingen vind ik datquote:
Of gewoon omdat in Limburg wel alles fatsoenlijk werktquote:Op maandag 28 maart 2011 16:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het zal wel komen omdat wij in een vage uithoek zitten waar die storing niet naar toe wil gaan
Omdat jij niet inquote:
ik zit er vlakbij... maar geen lastquote:
Mijn t-mobile doet het ook niet in amsterdam en thuis (maar dat is normaal)quote:
Alleen ST?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog steeds zooooo blij mee
Je moet echt ons huis eens komen bekijken
Ik ook en de rest van de dag lig ik dan in het zwembadquote:[..]
's zomers douche ik regelmatig twee keer per dag
Kom je koffie halen dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik zit er vlakbij... maar geen last
Bij bepaalde activiteiten is het onzettend handigquote:Op maandag 28 maart 2011 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
Tongpiercing? is dat niet ontzettend onhandig bij bepaalde activiteiten?![]()
![]()
Nee joh, jij ookquote:
Ik bij mijn ouders voor de deur in de rivierquote:Ik ook en de rest van de dag lig ik dan in het zwembad
Maar ik woon niet in limbolandquote:Op maandag 28 maart 2011 16:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Of gewoon omdat in Limburg wel alles fatsoenlijk werkt
Hey Marijkequote:Op maandag 28 maart 2011 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Thuis![]()
Hoe is het hier?
Oh en Muck, verras ons maar qua eten
Integendeelquote:Op maandag 28 maart 2011 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Hoi meisjequote:Op maandag 28 maart 2011 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Thuis![]()
Hoe is het hier?
Ik heb de mijne inmiddels nu bijna 10 jaar.. maar nooit last van gehadquote:Op maandag 28 maart 2011 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Primaquote:Op maandag 28 maart 2011 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Thuis![]()
Hoe is het hier?
extra stimulatie johquote:Op maandag 28 maart 2011 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Jaaaaaaaa!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee joh, jij ook
Maar ging meer om vogelkussentjes en dingen in huis
[..]
Ik bij mijn ouders voor de deur in de rivier
Lijkt mij dus ook ja, maar het schijnt juist iets xtra's te geven. Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 28 maart 2011 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Tja, de vraag is of jij dan die bepaalde activiteiten doetquote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi meisje
[..]
Ik heb de mijne inmiddels nu bijna 10 jaar.. maar nooit last van gehad
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef MaleDuck het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)tox-for-pageant.html
Dit is toch te ziek voor woorden![]()
Gelukkig maarquote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee joh, jij ook
Maar ging meer om vogelkussentjes en dingen in huis
Nee gewoon hier in het zwembadje liggen met drinken er bij en dan lekker naar de TV kijkenquote:[..]
Ik bij mijn ouders voor de deur in de rivier
1tje weet ik, de rest nog nietquote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bij bepaalde activiteiten is het onzettend handig
Bij jouw viel ie niet eens zo erg op, maar sommigen hebben hun lap met dat ding erin zo vaak buiten hangen.... yuckquote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb de mijne inmiddels nu bijna 10 jaar.. maar nooit last van gehad
Gewoon de hele dag zwemmen, naar huis lopen voor kofie, weer verder zwemmen, dobberen op een zwemband...quote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa!
Dat mis ik soms wel een beetje...
Als ze doelt op pijpbeurten ik heb nooit klachten gehadquote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, de vraag is of jij dan die bepaalde activiteiten doet
Ontploffietaartquote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Prima
Vrijdag wel bannoffee maken
[..]
extra stimulatie joh
geen BANAAAAAAAAAANquote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Prima
[..]
extra stimulatie joh
Ook lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
Nee gewoon hier in het zwembadje liggen met drinken er bij en dan lekker naar de TV kijken.
[..]
bleghquote:Op maandag 28 maart 2011 16:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij jouw viel ie niet eens zo erg op, maar sommigen hebben hun lap met dat ding erin zo vaak buiten hangen.... yuck
Denk het niet... aangezien ze 14 isquote:Op maandag 28 maart 2011 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ze doelt op pijpbeurten ik heb nooit klachten gehad
Wat is datquote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Prima
[..]
extra stimulatie joh
onderschat 14 jarigen niet hequote:Op maandag 28 maart 2011 16:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Denk het niet... aangezien ze 14 is
bananentoffetaartquote:Op maandag 28 maart 2011 16:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is dat![]()
Behalve vreselijk lekker?
Dat is vreselijk lekker, en levensgevaarlijk om te makenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is dat![]()
Behalve vreselijk lekker?
Dat is het zeker, zo dus ook een aantal WK wedstrijden en F1 races gezienquote:
Bepaalde activiteiten = alles inbegrepenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af.. wat voor activiteiten ze dan bedoeldquote:Op maandag 28 maart 2011 16:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
voor een breezer doen 14-jarigen allesquote:Op maandag 28 maart 2011 16:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
WOAH!!!quote:
je hebt gelijk:quote:Op maandag 28 maart 2011 16:23 schreef Muck het volgende:
[..]
voor een breezer doen 14-jarigen alles
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bepaalde activiteiten = alles inbegrepen
Nou inderdaadquote:
29-jarigen ookquote:Op maandag 28 maart 2011 16:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Beiden waarquote:Op maandag 28 maart 2011 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is vreselijk lekker, en levensgevaarlijk om te maken...
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker, zo dus ook een aantal WK wedstrijden en F1 races gezienen later op de middag/avond lekker de BBQ aan
Jammer maar je hebt er nog 4 lopen toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOAH!!!
Oh, en eerste afwijzing binnenNu al
Oh datquote:Op maandag 28 maart 2011 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is vreselijk lekker, en levensgevaarlijk om te maken...
Ja, doe maar, want ik wil niet dat je niet braaf bentquote:Op maandag 28 maart 2011 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou inderdaad
Al ben ik best braaf...
Balenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOAH!!!
Ah bah alcoholquote:Op maandag 28 maart 2011 16:23 schreef Muck het volgende:
[..]
oh das kutquote:Op maandag 28 maart 2011 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOAH!!!
quote:
ja!quote:
* MPG giet er gauw een breezert in bij Marijkequote:
Jupquote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jammer maar je hebt er nog 4 lopen toch?
Nee, die in Hoogeveen bij een verzekeraarquote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Balen! Toch niet die ene die ik gelezen had he?
Dat is wel jammerquote:Op maandag 28 maart 2011 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOAH!!!
Als ik hier een meet mag houden dan zie je het echtquote:Op maandag 28 maart 2011 16:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Beiden waar
[..]
![]()
Ik zie het zo voor me
In appelsap zit ook alcoholquote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah bah alcoholdoe mij maar appelsap...
Soms ben ik niet braafquote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, doe maar, want ik wil niet dat je niet braaf bent![]()
Hai lieverdquote:Op maandag 28 maart 2011 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Thuis![]()
Hoe is het hier?
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari breezer aan Marijke geeft![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG giet er gauw een breezert in bij Marijke
Oeh spannendquote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JupEn als het goed is donderdag naar een presentatie en een test voor het werk waar ik in Amersfoort op gesolliciteerd had
Hoe is het met jou dan liefje?
Toevallig die van mijn autoverzekeringquote:Op maandag 28 maart 2011 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, die in Hoogeveen bij een verzekeraar
Ja, maar die leek me toch al te hoog gegrepenquote:
over twee jaar ga jij jezelf zo hard uitlachenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah bah alcoholdoe mij maar appelsap...
Apfelkornquote:
Ik ben al heel wat jaren verder maar : bah alcoholquote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
over twee jaar ga jij jezelf zo hard uitlachen
Sterk verfrissende appelcider...quote:
Hoopt tfmquote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
over twee jaar ga jij jezelf zo hard uitlachen
quote:
Hoi liefquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh spannend![]()
Ik moet hier eigenlijk niet zitten maar het is soms zo gezellig....
Nee, dit is er eentje die vrachtwagens verzekerd en een schaatsploeg heeftquote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Toevallig die van mijn autoverzekering?
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
[..]
Als ik hier een meet mag houden dan zie je het echt
maar toch, afwijzingen zijn kutquote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar die leek me toch al te hoog gegrepenDus is ok
![]()
TMIquote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik doe ook alles voor een breezer hoor.
Ja, daar is mijn autootje ook verzekerd hoor!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dit is er eentje die vrachtwagens verzekerd en een schaatsploeg heeft
ik ook nietquote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
Nouja, ik zit in ieder geval niet aan de drugs, en daar zal ik nooit om gaan lachen
Als mensen om je lachen dat je geen alcohol dringt is er wat mis met hen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
Nouja, ik zit in ieder geval niet aan de drugs, en daar zal ik nooit om gaan lachen
Lekker tochquote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef pgrferrari het volgende:
Paar klasgenoten hadden vanmiddag een dikke jonko bij
Bis Later LLquote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn arm moet weer rusten...
ga maar aardappels schillen en de vaatwasser uitruimen.. tot later lieffies
Bij TVM?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, daar is mijn autootje ook verzekerd hoor!
Is dat een nieuw soort neger die reclame maakt voor rijst?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef pgrferrari het volgende:
blowen op schoolquote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef pgrferrari het volgende:
Rust je arm dan wel ?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn arm moet weer rusten...
ga maar aardappels schillen en de vaatwasser uitruimen.. tot later lieffies
Dat dusquote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als mensen om je lachen dat je geen alcohol dringt is er wat mis met hen.
Lekker chill man!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef pgrferrari het volgende:
zoalng ik niet achter de laptop zit in de verkeerde houding wel jaquote:
Uhu, we weten het toch welquote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ook niet
Bah, allemaal vieze troep die je lichaam verpest
Daar had ik zo'n ongelofelijke hekel aan hequote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef pgrferrari het volgende:
Jazeker wel! Daar was je van de zomer nog zo verbaasd over!quote:
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat een nieuw soort neger die reclame maakt voor rijst?
Jij doet het thuis?quote:
quote:
Vertel ze dat maar eens dan...quote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als mensen om je lachen dat je geen alcohol dringt is er wat mis met hen.
Ik heb trouwens niet meer geblowed en gedronken sinds ik met m'nquote:
En dat ruik je ook zo fijn in de klasquote:Op maandag 28 maart 2011 16:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar had ik zo'n ongelofelijke hekel aan he
Wat je in je vrije tijd doet, moet je zelf weten, maar op school...
De rest van de dag heb je ook geen zak meer aan ze
Heel graagquote:Op maandag 28 maart 2011 16:17 schreef Muck het volgende:
Ik ben er ook nog steeds zooooo blij mee
Je moet echt ons huis eens komen bekijken
Je hebt een vriendin?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb trouwens niet meer geblowed en gedronken sinds ik met m'nheb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Deed, en nee, alleen bij vrienden, thuis zouden ze een beetje sippig van me wordenquote:
Slecht dat je dat sowieso wel ooit gedaan hebt.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb trouwens niet meer geblowed en gedronken sinds ik met m'nheb
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin?
ja hè? Het is vreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker wel! Daar was je van de zomer nog zo verbaasd over!
Moet dat? Je moet doen wat je zelf wilt. Als zij dat raar vinden dan is dat maar zo. Ik heb er ook elke keer opmerkingen over, kudt voor hen, niet voor mij. Ik weet wat alcohol met me doet.quote:
Omgquote:Op maandag 28 maart 2011 16:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Deed, en nee, alleen bij vrienden, thuis zouden ze een beetje sippig van me worden
blegh :tquote:Op maandag 28 maart 2011 16:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dat ruik je ook zo fijn in de klas
jouquote:Op maandag 28 maart 2011 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heel graag![]()
Wat wil je dan als housewarmingcadeautje?
Jouw hoofdquote:
Met een redenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Deed, en nee, alleen bij vrienden, thuis zouden ze een beetje sippig van me worden
Klopt, maar nooit te veel en nooit te vaak in een korte tijd, maar toch, het is niet goed te praten ofzo, want het is gewoon domquote:Op maandag 28 maart 2011 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Slecht dat je dat sowieso wel ooit gedaan hebt.
Klopt.quote:
laat lekker maar, ik weet het alquote:
Heb dus al wel eens mee gemaakt dat 1 klasgenoot het bij zich had en er een paar van de geur misselijk werden en koppijn kregen.quote:
Als ik er zo over een paar jaar nog over denk hebben ze wel altijd iemand die kan rijden, dus moeten ze nu maar vast beginnen met lief doenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet dat? Je moet doen wat je zelf wilt. Als zij dat raar vinden dan is dat maar zo. Ik heb er ook elke keer opmerkingen over, kudt voor hen, niet voor mij. Ik weet wat alcohol met me doet.
quote:
* Trevland bied zijn brede schouder aanquote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Op het moment is dat niet zo jovel hoor... Moe en sippig geweest dus het is wel klaar voor vandaag
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Op het moment is dat niet zo jovel hoor... Moe en sippig geweest dus het is wel klaar voor vandaag
Dat niet alleen, jij zorgt voor geen hersenschade, doet geen domme dingen door drank, hoeft je niet helemaal lens te kotsen en kunt de mensen die die achterlijke dingen doen heel hard uitlachenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik er zo over een paar jaar nog over denk hebben ze wel altijd iemand die kan rijden, dus moeten ze nu maar vast beginnen met lief doen
Hoe laat begint het concert?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:35 schreef Bos81 het volgende:
Zit nu lekker Sonata Arctica te Youtuben. Begin al in de sfeer te raken
Lief, maar mijn collega's waren ook zo liefquote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland bied zijn brede schouder aan
quote:
'neeee *naam*, dat meisje heb je net al gehad'quote:Op maandag 28 maart 2011 16:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat niet alleen, jij zorgt voor geen hersenschade, doet geen domme dingen door drank, hoeft je niet helemaal lens te kotsen en kunt de mensen die die achterlijke dingen doen heel hard uitlachen
Preciesquote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'neeee *naam*, dat meisje heb je net al gehad'
"NEEM HAAR MEE UIT ETEN!!!!!!!!"quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'neeee *naam*, dat meisje heb je net al gehad'
Soms heb je gewoon van die dagen dat je het nodig hebt en dan mag het ook zekerquote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief, maar mijn collega's waren ook zo lief![]()
Ik ben gewoon een beetje grieperig en het zat me allemaal een beetje hoog, dus toen moest ik even huilen
[..]Ik hou van jou
de zaal gaat om 19.00 uur open. Verwacht dat het voorprogramma rond 19.45 begint. Op het kaartje staat 19.30, maar ja ervaring heeft me geleerd dat dit meestal niet het geval is.quote:
Whehequote:Op maandag 28 maart 2011 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PreciesOf "Ik wist niet dat je zo'n harige kont had dingetje"
![]()
Precies.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik er zo over een paar jaar nog over denk hebben ze wel altijd iemand die kan rijden, dus moeten ze nu maar vast beginnen met lief doen
Jij welquote:
Ik heb dus een maat die niet drinktquote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weer zo'n meetgrapje dat ik niet begrijpquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb dus een maat die niet drinkt
quote:
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weer zo'n meetgrapje dat ik niet begrijp
Vraag maar aan Joysaquote:
Volgens mij is dit zelfs een lokaal minimeetgrapjequote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weer zo'n meetgrapje dat ik niet begrijp
je was naar de wc.quote:
Dus je hebt die panty maar van je hoofd getrokken?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar ben ik weer
't was een rustige winkel
JONGE! UIT EEEEEEEEEEETEEEEEEEEEEEN!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK ZEG HET JE! NEEEEEM HAAR MEE UIT EEEEEETEEEEEEN!
Ik was bezig met iemand, hij deed beetje vaag enzo, een vriend had iets te veel op, en riep de hele avond 'Neem haar mee uit eten!'quote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraag maar aan Joysa.....
Gék werden we ervan...
Oh, nee, is dat iets met carnaval?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraag maar aan Joysa.....
Gék werden we ervan...
Wat bedoel je?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je hebt die panty maar van je hoofd getrokken?
Ehm nee, het staat gewoon los van de meetsquote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef Pheno het volgende:
Zo, proberen nog een review er uit te krijgen.
[..]
je was naar de wc.
Met een panty je hoofd aftrekkenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je hebt die panty maar van je hoofd getrokken?
Nee, niet afgelopen weekend, maar het weekend ervoorquote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, nee, is dat iets met carnaval?
Dan weet ik het gewoon liever niet
Woaah breezersletquote:Op maandag 28 maart 2011 16:41 schreef pgrferrari het volgende:
Ik drink hoogstens 1 biertje per week, maar dat mag ook niet meer met de mijn medicijnen![]()
De breezers bij Mart gingen er wel aardig in samen met het bier![]()
Ik denk dat ik blij ben dat ik daar niet bij was.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef Joysa het volgende:
Ik was bezig met iemand, hij deed beetje vaag enzo, een vriend had iets te veel op, en riep de hele avond 'Neem haar mee uit eten!'
Je moest er bij zijn
En dat T dat niet mee had gekregenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik was bezig met iemand, hij deed beetje vaag enzo, een vriend had iets te veel op, en riep de hele avond 'Neem haar mee uit eten!'
Je moest er bij zijn
Dan nogquote:Op maandag 28 maart 2011 16:41 schreef MPG het volgende:
Nee, niet afgelopen weekend, maar het weekend ervoor
Dat ben je ookquote:Op maandag 28 maart 2011 16:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik blij ben dat ik daar niet bij was.
Dat "denk" was ook puur om iets aardiger te lijkenquote:
later MaDuquote:
Wel thuis MDquote:
Dat verbaasde me eigenlijk vrij weinig :xquote:Op maandag 28 maart 2011 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat T dat niet mee had gekregen![]()
...
Ik wéét dat er veel langs hem heen gaat... Maar dát...
Moet je maar van die breezers afblijvenquote:
Okequote:Op maandag 28 maart 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je maar van die breezers afblijven
Ik ben voorquote:Op maandag 28 maart 2011 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
Seks en shoppen tegen voorjaarsmoeheid? Wat staat er nu weer voor programma op
Niet even in het pas hokje?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben voorMaar liever niet tegelijkertijd
Mannen zijn geen projectjes jongedame!quote:
Wat denk je zelf?quote:
Ik doe alleen dat tweede danquote:Op maandag 28 maart 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben voorMaar liever niet tegelijkertijd
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mannen zijn geen projectjes jongedame!
Een paars bloemetjes krokodijnquote:
ja, doe dat maarquote:
Ik ookquote:
Ehm, nee dusquote:
Woot?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mannen zijn geen projectjes jongedame!
met roze stippenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Een paars bloemetjes krokodijn
en een goud randjequote:
en een zilveren tandquote:
In de winkels waar ik mijn kleding koop pas ik gemakkelijk 4 keer in een pashokjequote:Op maandag 28 maart 2011 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja, doe dat maar
[..]
Ik ook![]()
[..]
Ehm, nee dusWeet je hoe krap en benauwd....
De winkel is helemaal verbouwdquote:
Nu ben ik heel nieuwsgierigquote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
laat lekker maar, ik weet het al![]()
is klein, heul betaalbaar, maar ooooo zoooooooo fijn om te hebben (en te geven)
Zo te lezen kan je dus nog wel wat vinden daarquote:Op maandag 28 maart 2011 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De winkel is helemaal verbouwd![]()
Ken niks meer vinden![]()
Wel veel nieuw assortiment, waaronder Hefe-Weizen, in 3 merken meteen
En een knalroze ballenknijper met glittersquote:
Winkelverbouwingenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel veel nieuw assortiment, waaronder Hefe-Weizen, in 3 merken meteen
Ik haat datquote:Op maandag 28 maart 2011 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan noemen we hem Dries Jolingquote:Op maandag 28 maart 2011 16:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En een knalroze ballenknijper met glitters
Ik ook!quote:
Duh, told ya in june.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |