Dat is wel jammerquote:Op maandag 28 maart 2011 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOAH!!!
Oh, en eerste afwijzing binnenNu al
Als ik hier een meet mag houden dan zie je het echtquote:Op maandag 28 maart 2011 16:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Beiden waar
[..]
![]()
Ik zie het zo voor me
In appelsap zit ook alcoholquote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah bah alcoholdoe mij maar appelsap...
Soms ben ik niet braafquote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, doe maar, want ik wil niet dat je niet braaf bent![]()
Hai lieverdquote:Op maandag 28 maart 2011 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Thuis![]()
Hoe is het hier?
Oh en Muck, verras ons maar qua eten
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari breezer aan Marijke geeft![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG giet er gauw een breezert in bij Marijke
Oeh spannendquote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JupEn als het goed is donderdag naar een presentatie en een test voor het werk waar ik in Amersfoort op gesolliciteerd had
Hoe is het met jou dan liefje?
Toevallig die van mijn autoverzekeringquote:Op maandag 28 maart 2011 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, die in Hoogeveen bij een verzekeraar
Ja, maar die leek me toch al te hoog gegrepenquote:
over twee jaar ga jij jezelf zo hard uitlachenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah bah alcoholdoe mij maar appelsap...
Apfelkornquote:
Ik ben al heel wat jaren verder maar : bah alcoholquote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
over twee jaar ga jij jezelf zo hard uitlachen
Sterk verfrissende appelcider...quote:
Hoopt tfmquote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
over twee jaar ga jij jezelf zo hard uitlachen
quote:
Hoi liefquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh spannend![]()
Ik moet hier eigenlijk niet zitten maar het is soms zo gezellig....
Nee, dit is er eentje die vrachtwagens verzekerd en een schaatsploeg heeftquote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Toevallig die van mijn autoverzekering?
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
[..]
Als ik hier een meet mag houden dan zie je het echt
maar toch, afwijzingen zijn kutquote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar die leek me toch al te hoog gegrepenDus is ok
![]()
TMIquote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik doe ook alles voor een breezer hoor.
Ja, daar is mijn autootje ook verzekerd hoor!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dit is er eentje die vrachtwagens verzekerd en een schaatsploeg heeft
ik ook nietquote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
Nouja, ik zit in ieder geval niet aan de drugs, en daar zal ik nooit om gaan lachen
Als mensen om je lachen dat je geen alcohol dringt is er wat mis met hen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
Nouja, ik zit in ieder geval niet aan de drugs, en daar zal ik nooit om gaan lachen
Lekker tochquote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef pgrferrari het volgende:
Paar klasgenoten hadden vanmiddag een dikke jonko bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |