Nee klopt. Maar hele armen en ruggen vol. Of het hele gezicht vol piercings. Nee dat vind ik erg lelijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sja wat is overdrevendat is voor ieder ander ook weer anders
Niet zo'n groot bloemetjesgordijn? Of een groot hoofd?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Bloemetjesgordijn?
Die zit al de hele dag in m'n kop
zo'n Ben Saunders gevalquote:Op maandag 28 maart 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar hele armen en ruggen vol. Of het hele gezicht vol piercings. Nee dat vind ik erg lelijk.
Ik was fijn om 3 uur al klaar dus meteen ook maar gedouchtquote:Op maandag 28 maart 2011 16:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
[..]
Het gordijn hang inmiddels ook netjes voor de gardarobekast waar ie hoort
[..]
De boodschappen zijn binnen hoor
Hey RNquote:
Ik had hem links onder mijn lipquote:Op maandag 28 maart 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar hele armen en ruggen vol. Of het hele gezicht vol piercings. Nee dat vind ik erg lelijk.
hahahaha ik zag het voor mequote:Op maandag 28 maart 2011 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had hem links onder mijn lip
Maar toen ik ontdekte dat je er voor geen meter trompet mee kunt spelen, issie er rap weer uitgegaan
Ja, niet door de lip ofzo, dat vind ik al niet meer zo mooi. Maar gewoon door de oren of door de wenkbrauw of navel. En een knopje door de neus en ring vind ik al wat minder eigenlijk.quote:
Vogelkussentjes?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kraste alleen bij anderen
En mijn vogelkussentjes vond je wel leuk toch? Ook gemaakt van bloemetjesgordijn
Lekker zegquote:Op maandag 28 maart 2011 16:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik was fijn om 3 uur al klaar dus meteen ook maar gedoucht
[..]
Hey RN![]()
Ja, daar had ik foto's van gezienquote:Op maandag 28 maart 2011 16:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Mij nu ook...
In Schotland hadden we een huisje waarvan de slaapkamers eh, bijzonder waren
Rozenprint op de vloerbedekking, lakens, kussentjes, lampenkapjes, gordijnen en weet ik veel waar nog meer, maar wel allemaal verschillende rozenprintjes
Zo te zien kom ik dus op tijd onder de douche vandaanquote:Op maandag 28 maart 2011 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker zeg
Ik heb de weekboodschappen gedaan en de was gedaan, dus douchen komt vanavond wel
Jaquote:
bedoel eerder de hoeveelheid tattoo's dan het geslachtquote:
jawel. Leer nou eens te luisteren naar Toekquote:
Brrrrquote:
joah, dan kun je vanavond met mij nog een keertjequote:Op maandag 28 maart 2011 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te zien kom ik dus op tijd onder de douche vandaan
heb jij die gehaald dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
jawel. Leer nou eens te luisteren naar Toek
Handigquote:Kut T-mobile. Ligt eruit en ik krijg niks meer werkend op die f*ckfoon
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
gemaakt van een fleecedeken en een restje gordijnstof
Die zien er goed uitquote:Op maandag 28 maart 2011 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
gemaakt van een fleecedeken en een restje gordijnstof
Ik hoef er zelf ook geen een, een tatoe daar in tegen denk ik nog wel eens een keerquote:Op maandag 28 maart 2011 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
Mwoah, ik ben niet van de piercings
Dat wil trouwens niet zeggen dat ik het niet mooi vind staan bij anderen
Kan soms niet vaak genoegquote:Op maandag 28 maart 2011 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Brrrr
[..]
joah, dan kun je vanavond met mij nog een keertje
Dames met een tongpiercingquote:
Tatoequote:Op maandag 28 maart 2011 16:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoef er zelf ook geen een, een tatoe daar in tegen denk ik nog wel eens een keer
Je kan ook overdrijvenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tatoe
Woohoo Trev als een of andere Hells Angel
Het zal wel komen omdat wij in een vage uithoek zitten waar die storing niet naar toe wil gaanquote:
Daar gaat je geld...quote:Op maandag 28 maart 2011 16:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijvenik denk meer aan eentje rond en op mijn rechterschouder
Ik ben er ook nog steeds zooooo blij meequote:
Thanks!quote:
's zomers douche ik regelmatig twee keer per dagquote:Kan soms niet vaak genoeg
die zal ik zo ook eens gaan zetten als ik de boodschappen opgeruimd hebquote:
afgrijselijke dingen vind ik datquote:
Of gewoon omdat in Limburg wel alles fatsoenlijk werktquote:Op maandag 28 maart 2011 16:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het zal wel komen omdat wij in een vage uithoek zitten waar die storing niet naar toe wil gaan
Omdat jij niet inquote:
ik zit er vlakbij... maar geen lastquote:
Mijn t-mobile doet het ook niet in amsterdam en thuis (maar dat is normaal)quote:
Alleen ST?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog steeds zooooo blij mee
Je moet echt ons huis eens komen bekijken
Ik ook en de rest van de dag lig ik dan in het zwembadquote:[..]
's zomers douche ik regelmatig twee keer per dag
Kom je koffie halen dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik zit er vlakbij... maar geen last
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |