Bloemetjesgordijnen doen mij aan vakantie denkenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
Bloemetjesgordijn
Maar tattoos en piercings
of aan carnavalquote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Bloemetjesgordijnen doen mij aan vakantie denken
Ik kraste alleen bij anderenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm mja ... ik hou wel van naalden krassend in mijn huidje![]()
Jep zo zie je maar weer, er zijn altijd uitzonderingenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kraste alleen bij anderen
En mijn vogelkussentjes vond je wel leuk toch? Ook gemaakt van bloemetjesgordijn
Mij eerder aan carnavalquote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mij nu ook...quote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je begint Brabants te wordenquote:
Jaquote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey
Het is met een v
[..]
Hey Koen
[..]
Hey Muck![]()
Kan er toch maar 1tje zijn
Het gordijn hang inmiddels ook netjes voor de gardarobekast waar ie hoortquote:Op maandag 28 maart 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep zo zie je maar weer, er zijn altijd uitzonderingen
vogelkussentjes
De boodschappen zijn binnen hoorquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's ook de plek waar ik aan carnaval doe he
Nee klopt. Maar hele armen en ruggen vol. Of het hele gezicht vol piercings. Nee dat vind ik erg lelijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sja wat is overdrevendat is voor ieder ander ook weer anders
Niet zo'n groot bloemetjesgordijn? Of een groot hoofd?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Bloemetjesgordijn?
Die zit al de hele dag in m'n kop
zo'n Ben Saunders gevalquote:Op maandag 28 maart 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar hele armen en ruggen vol. Of het hele gezicht vol piercings. Nee dat vind ik erg lelijk.
Ik was fijn om 3 uur al klaar dus meteen ook maar gedouchtquote:Op maandag 28 maart 2011 16:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
[..]
Het gordijn hang inmiddels ook netjes voor de gardarobekast waar ie hoort
[..]
De boodschappen zijn binnen hoor
Hey RNquote:
Ik had hem links onder mijn lipquote:Op maandag 28 maart 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar hele armen en ruggen vol. Of het hele gezicht vol piercings. Nee dat vind ik erg lelijk.
hahahaha ik zag het voor mequote:Op maandag 28 maart 2011 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had hem links onder mijn lip
Maar toen ik ontdekte dat je er voor geen meter trompet mee kunt spelen, issie er rap weer uitgegaan
Ja, niet door de lip ofzo, dat vind ik al niet meer zo mooi. Maar gewoon door de oren of door de wenkbrauw of navel. En een knopje door de neus en ring vind ik al wat minder eigenlijk.quote:
Vogelkussentjes?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kraste alleen bij anderen
En mijn vogelkussentjes vond je wel leuk toch? Ook gemaakt van bloemetjesgordijn
Lekker zegquote:Op maandag 28 maart 2011 16:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik was fijn om 3 uur al klaar dus meteen ook maar gedoucht
[..]
Hey RN![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |