Oh ik dacht al, wat ruik ikquote:Op maandag 28 maart 2011 16:03 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Zo net ook al even lekker gedoucht
Vind je zijn kut ook kut?quote:
Hmm mja ... ik hou wel van naalden krassend in mijn huidjequote:Op maandag 28 maart 2011 16:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Konijntjes
[..]
Bloemetjesgordijnen kunnen best mooi zijn
Ik heb zelf ook een piercing gehad, maar ben niet zo kapot van tattoos
jaquote:
Bloemetjesgordijnen doen mij aan vakantie denkenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
Bloemetjesgordijn
Maar tattoos en piercings
of aan carnavalquote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Bloemetjesgordijnen doen mij aan vakantie denken
Ik kraste alleen bij anderenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm mja ... ik hou wel van naalden krassend in mijn huidje![]()
Jep zo zie je maar weer, er zijn altijd uitzonderingenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kraste alleen bij anderen
En mijn vogelkussentjes vond je wel leuk toch? Ook gemaakt van bloemetjesgordijn
Mij eerder aan carnavalquote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mij nu ook...quote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je begint Brabants te wordenquote:
Jaquote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey
Het is met een v
[..]
Hey Koen
[..]
Hey Muck![]()
Kan er toch maar 1tje zijn
Het gordijn hang inmiddels ook netjes voor de gardarobekast waar ie hoortquote:Op maandag 28 maart 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep zo zie je maar weer, er zijn altijd uitzonderingen
vogelkussentjes
De boodschappen zijn binnen hoorquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's ook de plek waar ik aan carnaval doe he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |