Rust je arm dan wel ?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn arm moet weer rusten...
ga maar aardappels schillen en de vaatwasser uitruimen.. tot later lieffies
Dat dusquote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als mensen om je lachen dat je geen alcohol dringt is er wat mis met hen.
Lekker chill man!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef pgrferrari het volgende:
Paar klasgenoten hadden vanmiddag een dikke jonko bij
zoalng ik niet achter de laptop zit in de verkeerde houding wel jaquote:
Uhu, we weten het toch welquote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ook niet
Bah, allemaal vieze troep die je lichaam verpest
Daar had ik zo'n ongelofelijke hekel aan hequote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef pgrferrari het volgende:
Paar klasgenoten hadden vanmiddag een dikke jonko bij
Jazeker wel! Daar was je van de zomer nog zo verbaasd over!quote:
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat een nieuw soort neger die reclame maakt voor rijst?
Jij doet het thuis?quote:
quote:
Vertel ze dat maar eens dan...quote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als mensen om je lachen dat je geen alcohol dringt is er wat mis met hen.
Ik heb trouwens niet meer geblowed en gedronken sinds ik met m'nquote:
En dat ruik je ook zo fijn in de klasquote:Op maandag 28 maart 2011 16:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar had ik zo'n ongelofelijke hekel aan he
Wat je in je vrije tijd doet, moet je zelf weten, maar op school...
De rest van de dag heb je ook geen zak meer aan ze
Heel graagquote:Op maandag 28 maart 2011 16:17 schreef Muck het volgende:
Ik ben er ook nog steeds zooooo blij mee
Je moet echt ons huis eens komen bekijken
Je hebt een vriendin?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb trouwens niet meer geblowed en gedronken sinds ik met m'nheb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Deed, en nee, alleen bij vrienden, thuis zouden ze een beetje sippig van me wordenquote:
Slecht dat je dat sowieso wel ooit gedaan hebt.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb trouwens niet meer geblowed en gedronken sinds ik met m'nheb
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin?
ja hè? Het is vreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker wel! Daar was je van de zomer nog zo verbaasd over!
Moet dat? Je moet doen wat je zelf wilt. Als zij dat raar vinden dan is dat maar zo. Ik heb er ook elke keer opmerkingen over, kudt voor hen, niet voor mij. Ik weet wat alcohol met me doet.quote:
Omgquote:Op maandag 28 maart 2011 16:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Deed, en nee, alleen bij vrienden, thuis zouden ze een beetje sippig van me worden
blegh :tquote:Op maandag 28 maart 2011 16:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dat ruik je ook zo fijn in de klas
jouquote:Op maandag 28 maart 2011 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heel graag![]()
Wat wil je dan als housewarmingcadeautje?
Jouw hoofdquote:
Met een redenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Deed, en nee, alleen bij vrienden, thuis zouden ze een beetje sippig van me worden
Klopt, maar nooit te veel en nooit te vaak in een korte tijd, maar toch, het is niet goed te praten ofzo, want het is gewoon domquote:Op maandag 28 maart 2011 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Slecht dat je dat sowieso wel ooit gedaan hebt.
Klopt.quote:
laat lekker maar, ik weet het alquote:
Heb dus al wel eens mee gemaakt dat 1 klasgenoot het bij zich had en er een paar van de geur misselijk werden en koppijn kregen.quote:
Als ik er zo over een paar jaar nog over denk hebben ze wel altijd iemand die kan rijden, dus moeten ze nu maar vast beginnen met lief doenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet dat? Je moet doen wat je zelf wilt. Als zij dat raar vinden dan is dat maar zo. Ik heb er ook elke keer opmerkingen over, kudt voor hen, niet voor mij. Ik weet wat alcohol met me doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |