Daarom moet je altijd anderen koffie voor jou laten halenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef Koen66 het volgende:
pfffffff ga je ff koffie halen, kom je weer allerlei mensen tegen met zo'n "nu ik jou hier toch zie-vraag"
Is mooi!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voornamelijk de schilderkunst![]()
maar ook dingen als dit:
[ afbeelding ]
Ik heb soms een paar woordjes die ik er van gebruik, maar dat is dan met bepaalde vrienden. Is voor mij hetzelfde alsdat ik sommige dingen die ik hier op FOK! zeg irl nooit zou zeggen.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hou het op gewoon nederlands. snel begrijpbaar. geen gezeik van wat is ....?
ik dacht laatst, OA komt hier ook nooit meer, die kan ook wel uit de OPquote:Op maandag 28 maart 2011 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou moe.
Ik dacht 10 minuten geleden nog aan jou![]()
hé, nu ik hier toch ben om je koffie te brengen...quote:Op maandag 28 maart 2011 15:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom moet je altijd anderen koffie voor jou laten halen
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou moe.
Ik dacht 10 minuten geleden nog aan jou![]()
randdebielquote:Op maandag 28 maart 2011 15:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht laatst, OA komt hier ook nooit meer, die kan ook wel uit de OP![]()
![]()
(onee, OP OP OP)
FOK is gevaarlijker voor andere chatopties, betrap me zelf dagelijks op gebruik van smilie afkortingen op onze bedrijfschatquote:Op maandag 28 maart 2011 15:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb soms een paar woordjes die ik er van gebruik, maar dat is dan met bepaalde vrienden. Is voor mij hetzelfde alsdat ik sommige dingen die ik hier op FOK! zeg irl nooit zou zeggen.
oehh 1chips!!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:51 schreef RockNijntje het volgende:
Even mijn zoutgehalte op peil brengen met chips
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht laatst, OA komt hier ook nooit meer, die kan ook wel uit de OP![]()
![]()
(onee, OP OP OP)
Nee begrijp ik. Ik heb nu al muziek van ze aanstaan om warm te lopenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja manzal aan je denken
(nee niet verkeerd bedoeld
)
De baas is hier heel de week afwezigquote:Op maandag 28 maart 2011 15:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oehh 1chips!!
wij hebben hier zo een mini borrel .. want de baas heeft een prijs gewonnen
Omdat ik n.a.v. het gepraat over tattoos weer ging denken over een uitbreiding van de mijne, en ik graag iets in jugendstil-stijl wil.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is mooi!Hoe kom je daar zo ineens bij dan?
DELENquote:
Ik vergeet soms nog wel eens dat sommige humor alleen maar voor FOK!kers begrijpbaar is.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
FOK is gevaarlijker voor andere chatopties, betrap me zelf dagelijks op gebruik van smilie afkortingen op onze bedrijfschat
en die begrijpt ze niet
Ah en al een keuze kunnen maken?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik n.a.v. het gepraat over tattoos weer ging denken over een uitbreiding van de mijne, en ik graag iets in jugendstil-stijl wil.
Nou zit ik al de hele middag plaatjes te kijken en wilde ik even kwijt dat ik het zo mooi vind
Maar voor even hoor. Drukdrukdruk op werk namelijkquote:
inderdaad jaquote:Op maandag 28 maart 2011 15:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vergeet soms nog wel eens dat sommige humor alleen maar voor FOK!kers begrijpbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |