Vandaag nog geen jas aangehadquote:Op maandag 28 maart 2011 15:27 schreef DaMart het volgende:
... maar vergeet niet je jas, voordat je merkt dat het zonder toch te koud was!
Ja, moet maar danquote:Op maandag 28 maart 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm..nou, dan inderdaad maar even afwachten tot je met vriendje kan overleggen over de dierenarts
Ja, dan is het wel gewoon je eigen stomme schuld hequote:Op maandag 28 maart 2011 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende keer maar goed aandacht aan besteden, Sommige vakken zijn echt onnodig vind ik
Oh.quote:
Muziek, LO, tekenen, informatica, Latijns, Grieks, techniek zijn onnodig.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende keer maar goed aandacht aan besteden, Sommige vakken zijn echt onnodig vind ik
Ik weet, gelukkig telt muziek maar 1x mee op je rappoquote:Op maandag 28 maart 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel gewoon je eigen stomme schuld he
Ja, dat ga ik zo ook maar 'ns doen.quote:
Fixed.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Muziek, LO, tekenen, informatica, Latijns, Grieks, techniek zijn onnodig.
Mnah, wat zou je moeten met enorme schuiten?quote:
Stomquote:
Ah, vandaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je haalt me de woorden uit de mond.
[..]
13.
Ik heb juist een hekel aan Nederlandsquote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wiskunde vind ik makkelijk en Nederlandsch
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, De collega van suikertaart weet het. (koelkast)
Simpel joh! Ik zie de meesten nog d/t fouten makenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb juist een hekel aan Nederlands
Wat heeft dat te maken met je leeftijd?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, De collega van suikertaart weet het. (koelkast)
ssst... het is speelkwartierquote:
Ik wil eigenlijk toch wel maat 39 ofzoquote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mnah, wat zou je moeten met enorme schuiten?
Vindt ik nietquote:Op maandag 28 maart 2011 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Simpel joh! Ik zie de meesten nog d/t fouten maken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Ieder geval is het moeilijker schoenen vindenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Net H maar even gemailt dat ie me moet bellen als ie tijd heeftquote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stom![]()
Maar komt heus goed![]()
![]()
![]()
* suikertaartje zet een lekker kopje thee en pakt de biscuitjes erbij
Waarom?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil eigenlijk toch wel maat 39 ofzo
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vindt ik nietIk vind wat jij vindt. Ik vind een kaasblokje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over water lopen!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja jíj. Maar jij bent anders.quote:
Mislukte humor van een 13-jarigequote:Op maandag 28 maart 2011 15:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met je leeftijd?
djkoelkast. reviewer van de FP.quote:
quote:
Jaquote:Op maandag 28 maart 2011 15:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Net H maar even gemailt dat ie me moet bellen als ie tijd heeftZal mij wel wat rust geven.
oh, maar daar kom ik nooitquote:
Ben jij pas 14 dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
Mislukte humor van een 13-jarigemoet je die humor van een 14-jarige eens horen
Wooot eigendunk
Rustig maar, ik ben bijna 15quote:Op maandag 28 maart 2011 15:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben jij pas 14 dan?
Word ik nu ineens oud of ehh?
quote:
En het kaasblokje vindt van niet zeker.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind wat jij vindt. Ik vind een kaasblokje.
Moet H geen afspraken hebben op kantoorquote:
Oh, vandaarquote:
Nee, gewoon een glas water op de grond gooien en er eroverheen lopenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot het een paar dagen en nachten flink gevroren heeft!
*proest*quote:
Ik zeg ze wel af voor hemquote:Op maandag 28 maart 2011 15:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet H geen afspraken hebben op kantoor
He, dat ken ik!quote:
wel thuisquote:
Da's wel te hopen jaquote:Op maandag 28 maart 2011 15:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, vandaar. Nouja, als je nog zo jong bent dan komt dat wel.
dan loop je over het glas, streufquote:Op maandag 28 maart 2011 15:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, gewoon een glas water op de grond gooien en er eroverheen lopen
Is dat een dokter voor Dingetje?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:38 schreef summer2bird het volgende:
Woot ik belde net KNO om afspraak te verzetten, hoor je eerst dat bandje, zegt dat mens KANO arts, ik wou bijna weer ophangen, dacht dat ik de verkeerde had
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
dan loop je over het glas, streuf
Tja het controleren/repareren van vaartuigen of een menselijk lichaam is bijna hetzelfdequote:Op maandag 28 maart 2011 15:38 schreef summer2bird het volgende:
Woot ik belde net KNO om afspraak te verzetten, hoor je eerst dat bandje, zegt dat mens KANO arts, ik wou bijna weer ophangen, dacht dat ik de verkeerde had
Ja, maar het is ook zo, van die 'rebelse' pubersquote:
Rebels is lief? Whehequote:Op maandag 28 maart 2011 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook zo, van die 'rebelse' pubers
wat precies dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
Man, wat hou ik toch van Jugendstil
Whehehe, het is maar een paar jaartjes geleden dat ik net zo oud was, en toen voelde me me ook altijd al kei volwassen voor mijn leeftijd, en nu ik er op terugkijk was ik dat ook. Jou vind ik ook volwassen voor je leeftijd.quote:
Huis.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
straattaal van die kinderen die denken tegenwoordig. Wat is in hemelsnaam 'osso'?
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
straattaal van die kinderen die denken tegenwoordig. Wat is in hemelsnaam 'osso'?
Ik ga effe naar me osso, man.quote:
je bent zelf nog een kindquote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Volwassen weet ik niet, maar laten we zeggen dat ik vrij zelfstandig benquote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehehe, het is maar een paar jaartjes geleden dat ik net zo oud was, en toen voelde me me ook altijd al kei volwassen voor mijn leeftijd, en nu ik er op terugkijk was ik dat ook. Jou vind ik ook volwassen voor je leeftijd.
Maar je bent wel een kindquote:
faka G je bent geen thug, je hebt geen stylo, jwz.quote:
Er zit een verschil tussen tieners die dit zeggen (pubers, hangjongeren ect.)quote:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |