oh, maar daar kom ik nooitquote:
Ben jij pas 14 dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
Mislukte humor van een 13-jarigemoet je die humor van een 14-jarige eens horen
Wooot eigendunk
Rustig maar, ik ben bijna 15quote:Op maandag 28 maart 2011 15:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben jij pas 14 dan?
Word ik nu ineens oud of ehh?
quote:
En het kaasblokje vindt van niet zeker.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind wat jij vindt. Ik vind een kaasblokje.
Moet H geen afspraken hebben op kantoorquote:
Oh, vandaarquote:
Nee, gewoon een glas water op de grond gooien en er eroverheen lopenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot het een paar dagen en nachten flink gevroren heeft!
*proest*quote:
Ik zeg ze wel af voor hemquote:Op maandag 28 maart 2011 15:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet H geen afspraken hebben op kantoor
He, dat ken ik!quote:
wel thuisquote:
Da's wel te hopen jaquote:Op maandag 28 maart 2011 15:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, vandaar. Nouja, als je nog zo jong bent dan komt dat wel.
dan loop je over het glas, streufquote:Op maandag 28 maart 2011 15:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, gewoon een glas water op de grond gooien en er eroverheen lopen
Is dat een dokter voor Dingetje?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:38 schreef summer2bird het volgende:
Woot ik belde net KNO om afspraak te verzetten, hoor je eerst dat bandje, zegt dat mens KANO arts, ik wou bijna weer ophangen, dacht dat ik de verkeerde had
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
dan loop je over het glas, streuf
Tja het controleren/repareren van vaartuigen of een menselijk lichaam is bijna hetzelfdequote:Op maandag 28 maart 2011 15:38 schreef summer2bird het volgende:
Woot ik belde net KNO om afspraak te verzetten, hoor je eerst dat bandje, zegt dat mens KANO arts, ik wou bijna weer ophangen, dacht dat ik de verkeerde had
Ja, maar het is ook zo, van die 'rebelse' pubersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |