Rebels is lief? Whehequote:Op maandag 28 maart 2011 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook zo, van die 'rebelse' pubers
wat precies dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
Man, wat hou ik toch van Jugendstil
Whehehe, het is maar een paar jaartjes geleden dat ik net zo oud was, en toen voelde me me ook altijd al kei volwassen voor mijn leeftijd, en nu ik er op terugkijk was ik dat ook. Jou vind ik ook volwassen voor je leeftijd.quote:
Huis.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
straattaal van die kinderen die denken tegenwoordig. Wat is in hemelsnaam 'osso'?
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
straattaal van die kinderen die denken tegenwoordig. Wat is in hemelsnaam 'osso'?
Ik ga effe naar me osso, man.quote:
je bent zelf nog een kindquote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Volwassen weet ik niet, maar laten we zeggen dat ik vrij zelfstandig benquote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehehe, het is maar een paar jaartjes geleden dat ik net zo oud was, en toen voelde me me ook altijd al kei volwassen voor mijn leeftijd, en nu ik er op terugkijk was ik dat ook. Jou vind ik ook volwassen voor je leeftijd.
Maar je bent wel een kindquote:
faka G je bent geen thug, je hebt geen stylo, jwz.quote:
Er zit een verschil tussen tieners die dit zeggen (pubers, hangjongeren ect.)quote:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen tieners die dit zeggen (pubers, hangjongeren ect.)
Tieners die zich dit niet zo interesseren en meer aan school doen zijn vaak adolescenten.
OAquote:
Bossiequote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik was vrij laat volwassen, maar dat komt waarschijnlijk door mijn autisme of Recklinghausen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |