quote:Op maandag 28 maart 2011 15:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
* MaleDuck mompelt: zal wel aan de leeftijd liggen
Snel, gooi iets!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
hoeveel dames heb jij vandaag al gepoogd daarheen te krijgenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan kom je hier maar in de tuin zitten in het zonnetje
Je komt er te weinigquote:
Alleen Pienquote:Op maandag 28 maart 2011 15:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoeveel dames heb jij vandaag al gepoogd daarheen te krijgen![]()
![]()
Ik had het druk de laatste tijd.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoeveel dames heb jij vandaag al gepoogd daarheen te krijgen![]()
![]()
In sandalen/ ballerina's/ hakken/ lage allstars?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
Volgende keer doe ik geen sokken aan![]()
En in het verkeerde topic bezig Ph.quote:
hoge hakken onder d'r rokjequote:Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
In sandalen/ ballerina's/ hakken/ lage allstars?
Dat kan je wel zien toch, pootje pakken en even de kussentjes uit elkaar drukkenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Whehe okBah wat baal ik hiervan zeg
Zit de raarste dingen af te vragen, offie niet in m'n cactus heeft gestaan enzo
Privé gaat voor fokquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snel, gooi iets!
Ach, dat zou ook nu kunnen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Week of 2 geleden heeft poes 4 kopjes van 't aanrecht weten te mikken
Misschien een scherfje ofzo daarvan in zn poot? Nee, lijkt me ook sterk, want ik mag gewoon overal aankomen
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Gelukkig wel.quote:
Sneakersquote:Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
In sandalen/ ballerina's/ hakken/ lage allstars?
Heb ik al lang gedaan, lijkt ie geen last van te hebben, alleen tussen 2 teentjes aan dat ene pootje zit een soort verdikking waarbij hij weg wil als ik daar aan kom, maar ik weet dus niet of dat er niet altijd al gezeten heeft en offie niet gewoon weg wil omdat ie niet graag op zn rug op schoot ligt terwijl dr iemand in zn tenen zit te knijpenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan je wel zien toch, pootje pakken en even de kussentjes uit elkaar drukken
Misschien is hij (ze?) wel gewoon van een iets te hoog muurtje gesprongen en kwam ie verkeerd terecht en is het een beetje gekneusd/ verrekt maar niet al te pijnlijk ofzo?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, dat zou ook nu kunnen jaWeek of 2 geleden heeft poes 4 kopjes van 't aanrecht weten te mikken
Misschien een scherfje ofzo daarvan in zn poot? Nee, lijkt me ook sterk, want ik mag gewoon overal aankomen
Zelfde bij skeelerenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sneakersals je sokken bij skateboarden ook maar een beetje dubbel zitten krijg je meteen ontzettende druk op je voet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |