Van wie heb je diequote:
als je blijft slapen eindigt het op zondagquote:
Omdat de gemiddelde FOK!ker doordeweeks gewoon werkt.quote:
Van niemand, is mijn eigen ticquote:Op maandag 28 maart 2011 15:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Van wie heb je die-tic overgenomen?
mja ik bekijk net de deelnemers lijst en zie er niet echt heeeeel erg intressante leverancies bij staanquote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik had er tijd voor, totdat ik in een meeting hoorde dat er een reschedule gedaan moet worden deze week
Was jij dat in GAM die dat deed ja? Ik dacht Spank.quote:
en foktquote:Op maandag 28 maart 2011 15:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde FOK!ker doordeweeks gewoon werkt.
de GEMIDDELDE Fok! er niet wslquote:Op maandag 28 maart 2011 15:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde FOK!ker doordeweeks gewoon werkt.
Ja, dat staat er tochquote:
Doen er meerderequote:Op maandag 28 maart 2011 15:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Was jij dat in GAM die dat deed ja? Ik dacht Spank.
Hm. Nouja!
Neequote:
Denk niet dat je daar blij van wordtquote:Op maandag 28 maart 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als je dan een beetje doezelslaapt neem ik de poes wel even mee naar de dierenarts
Ik zag er inderdaad weinig bekende namen tussen staan... wij zijn er ook nietquote:Op maandag 28 maart 2011 15:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja ik bekijk net de deelnemers lijst en zie er niet echt heeeeel erg intressante leverancies bij staandus misschien skip ik ook wel
Dan kom ik wel bij je in de tuin zitten in het zonnetjequote:Op maandag 28 maart 2011 15:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Denk niet dat je daar blij van wordtPoes poept altijd in de auto in 't mandje
Oh.. Toch wel. Oké.quote:
quote:
* MaleDuck mompelt: zal wel aan de leeftijd liggenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
mis ik bijna het nieuwe topic![]()
jullie gaan hard zeg
Zonnetje is wegquote:Op maandag 28 maart 2011 15:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan kom ik wel bij je in de tuin zitten in het zonnetje
ik was nog minutenlang in oude topic blijven hangenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
mis ik bijna het nieuwe topic![]()
jullie gaan hard zeg
Na 6 jaar asiel ben ik wel wat gewend hoor snoesjequote:Op maandag 28 maart 2011 15:19 schreef Pien85 het volgende:
Denk niet dat je daar blij van wordtPoes poept altijd in de auto in 't mandje
Whehe okquote:Op maandag 28 maart 2011 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Na 6 jaar asiel ben ik wel wat gewend hoor snoesje
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
* MaleDuck mompelt: zal wel aan de leeftijd liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |