* Trevland bied zijn brede schouder aanquote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Op het moment is dat niet zo jovel hoor... Moe en sippig geweest dus het is wel klaar voor vandaag
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Op het moment is dat niet zo jovel hoor... Moe en sippig geweest dus het is wel klaar voor vandaag
Dat niet alleen, jij zorgt voor geen hersenschade, doet geen domme dingen door drank, hoeft je niet helemaal lens te kotsen en kunt de mensen die die achterlijke dingen doen heel hard uitlachenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik er zo over een paar jaar nog over denk hebben ze wel altijd iemand die kan rijden, dus moeten ze nu maar vast beginnen met lief doen
Hoe laat begint het concert?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:35 schreef Bos81 het volgende:
Zit nu lekker Sonata Arctica te Youtuben. Begin al in de sfeer te raken
Lief, maar mijn collega's waren ook zo liefquote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland bied zijn brede schouder aan
quote:
'neeee *naam*, dat meisje heb je net al gehad'quote:Op maandag 28 maart 2011 16:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat niet alleen, jij zorgt voor geen hersenschade, doet geen domme dingen door drank, hoeft je niet helemaal lens te kotsen en kunt de mensen die die achterlijke dingen doen heel hard uitlachen
Preciesquote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'neeee *naam*, dat meisje heb je net al gehad'
"NEEM HAAR MEE UIT ETEN!!!!!!!!"quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'neeee *naam*, dat meisje heb je net al gehad'
Soms heb je gewoon van die dagen dat je het nodig hebt en dan mag het ook zekerquote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief, maar mijn collega's waren ook zo lief![]()
Ik ben gewoon een beetje grieperig en het zat me allemaal een beetje hoog, dus toen moest ik even huilen
[..]Ik hou van jou
de zaal gaat om 19.00 uur open. Verwacht dat het voorprogramma rond 19.45 begint. Op het kaartje staat 19.30, maar ja ervaring heeft me geleerd dat dit meestal niet het geval is.quote:
Whehequote:Op maandag 28 maart 2011 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PreciesOf "Ik wist niet dat je zo'n harige kont had dingetje"
![]()
Precies.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik er zo over een paar jaar nog over denk hebben ze wel altijd iemand die kan rijden, dus moeten ze nu maar vast beginnen met lief doen
Jij welquote:
Ik heb dus een maat die niet drinktquote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weer zo'n meetgrapje dat ik niet begrijpquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb dus een maat die niet drinkt
quote:
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weer zo'n meetgrapje dat ik niet begrijp
Vraag maar aan Joysaquote:
Volgens mij is dit zelfs een lokaal minimeetgrapjequote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weer zo'n meetgrapje dat ik niet begrijp
je was naar de wc.quote:
Dus je hebt die panty maar van je hoofd getrokken?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar ben ik weer
't was een rustige winkel
JONGE! UIT EEEEEEEEEEETEEEEEEEEEEEN!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK ZEG HET JE! NEEEEEM HAAR MEE UIT EEEEEETEEEEEEN!
Ik was bezig met iemand, hij deed beetje vaag enzo, een vriend had iets te veel op, en riep de hele avond 'Neem haar mee uit eten!'quote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraag maar aan Joysa.....
Gék werden we ervan...
Oh, nee, is dat iets met carnaval?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraag maar aan Joysa.....
Gék werden we ervan...
Wat bedoel je?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je hebt die panty maar van je hoofd getrokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |