Jij welquote:
Ik heb dus een maat die niet drinktquote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik er zo over een paar jaar nog over denk hebben ze wel altijd iemand die kan rijden, dus moeten ze nu maar vast beginnen met lief doen
Weer zo'n meetgrapje dat ik niet begrijpquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb dus een maat die niet drinkt
quote:
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weer zo'n meetgrapje dat ik niet begrijp
Vraag maar aan Joysaquote:
Volgens mij is dit zelfs een lokaal minimeetgrapjequote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weer zo'n meetgrapje dat ik niet begrijp
je was naar de wc.quote:
Dus je hebt die panty maar van je hoofd getrokken?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar ben ik weer
't was een rustige winkel
JONGE! UIT EEEEEEEEEEETEEEEEEEEEEEN!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK ZEG HET JE! NEEEEEM HAAR MEE UIT EEEEEETEEEEEEN!
Ik was bezig met iemand, hij deed beetje vaag enzo, een vriend had iets te veel op, en riep de hele avond 'Neem haar mee uit eten!'quote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraag maar aan Joysa.....
Gék werden we ervan...
Oh, nee, is dat iets met carnaval?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraag maar aan Joysa.....
Gék werden we ervan...
Wat bedoel je?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je hebt die panty maar van je hoofd getrokken?
Ehm nee, het staat gewoon los van de meetsquote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef Pheno het volgende:
Zo, proberen nog een review er uit te krijgen.
[..]
je was naar de wc.
Met een panty je hoofd aftrekkenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je hebt die panty maar van je hoofd getrokken?
Nee, niet afgelopen weekend, maar het weekend ervoorquote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, nee, is dat iets met carnaval?
Dan weet ik het gewoon liever niet
Woaah breezersletquote:Op maandag 28 maart 2011 16:41 schreef pgrferrari het volgende:
Ik drink hoogstens 1 biertje per week, maar dat mag ook niet meer met de mijn medicijnen![]()
De breezers bij Mart gingen er wel aardig in samen met het bier![]()
Ik denk dat ik blij ben dat ik daar niet bij was.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef Joysa het volgende:
Ik was bezig met iemand, hij deed beetje vaag enzo, een vriend had iets te veel op, en riep de hele avond 'Neem haar mee uit eten!'
Je moest er bij zijn
En dat T dat niet mee had gekregenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik was bezig met iemand, hij deed beetje vaag enzo, een vriend had iets te veel op, en riep de hele avond 'Neem haar mee uit eten!'
Je moest er bij zijn
Dan nogquote:Op maandag 28 maart 2011 16:41 schreef MPG het volgende:
Nee, niet afgelopen weekend, maar het weekend ervoor
Dat ben je ookquote:Op maandag 28 maart 2011 16:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik blij ben dat ik daar niet bij was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |