Ehm nee, het staat gewoon los van de meetsquote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef Pheno het volgende:
Zo, proberen nog een review er uit te krijgen.
[..]
je was naar de wc.
Met een panty je hoofd aftrekkenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je hebt die panty maar van je hoofd getrokken?
Nee, niet afgelopen weekend, maar het weekend ervoorquote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, nee, is dat iets met carnaval?
Dan weet ik het gewoon liever niet
Woaah breezersletquote:Op maandag 28 maart 2011 16:41 schreef pgrferrari het volgende:
Ik drink hoogstens 1 biertje per week, maar dat mag ook niet meer met de mijn medicijnen![]()
De breezers bij Mart gingen er wel aardig in samen met het bier![]()
Ik denk dat ik blij ben dat ik daar niet bij was.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef Joysa het volgende:
Ik was bezig met iemand, hij deed beetje vaag enzo, een vriend had iets te veel op, en riep de hele avond 'Neem haar mee uit eten!'
Je moest er bij zijn
En dat T dat niet mee had gekregenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik was bezig met iemand, hij deed beetje vaag enzo, een vriend had iets te veel op, en riep de hele avond 'Neem haar mee uit eten!'
Je moest er bij zijn
Dan nogquote:Op maandag 28 maart 2011 16:41 schreef MPG het volgende:
Nee, niet afgelopen weekend, maar het weekend ervoor
Dat ben je ookquote:Op maandag 28 maart 2011 16:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik blij ben dat ik daar niet bij was.
Dat "denk" was ook puur om iets aardiger te lijkenquote:
later MaDuquote:
Wel thuis MDquote:
Dat verbaasde me eigenlijk vrij weinig :xquote:Op maandag 28 maart 2011 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat T dat niet mee had gekregen![]()
...
Ik wéét dat er veel langs hem heen gaat... Maar dát...
Moet je maar van die breezers afblijvenquote:
Okequote:Op maandag 28 maart 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je maar van die breezers afblijven
Ik ben voorquote:Op maandag 28 maart 2011 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
Seks en shoppen tegen voorjaarsmoeheid? Wat staat er nu weer voor programma op
Niet even in het pas hokje?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben voorMaar liever niet tegelijkertijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |