Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Oh noes, dan moet je nog hard werken voor je rijbewijs nagellakquote:Op maandag 28 maart 2011 13:03 schreef Joysa het volgende:
Misschien krijgen we het dan nog een keer druk
Ja toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die tweede is qua titel alleen al een perfect Muckboek natuurlijk!
Ik weet heel goed hoe verquote:Op maandag 28 maart 2011 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga mooi niet naar Venlo..weet je hoe ver?
Ik vroeg niks, ik zei dat ik er werkte jaquote:Op maandag 28 maart 2011 13:04 schreef pgrferrari het volgende:
Joysa, krijg je voor die training wel betaald?
En wat vroeg je nou, kon het ff niet volgen door die quoteverkloot
Maar Joysa doet alles wat de klant wil, dus als je nog wat klusjes hebt waar je zelf niet aan toekomt...quote:Op maandag 28 maart 2011 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar Joysa doet alles wat de klant wil, dus als je nog wat klusjes hebt waar je zelf niet aan toekomt...
huis schilderen, verbouwen ...quote:Op maandag 28 maart 2011 13:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar Joysa doet alles wat de klant wil, dus als je nog wat klusjes hebt waar je zelf niet aan toekomt...
nee, dankje.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind dattie al een week of 2 mank loopt, H zag het niet, dus ik dacht dat het aan mij lag. Maar sinds gisteren zien we het allebeiquote:
Haha, nou, en dan NOG verderquote:
Dit duurt 5 uurtjes.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vroeg niks, ik zei dat ik er werkte ja
En ik kreeg er toen wel voor betaald, maar heb die training op het hoofdkantoor gehad, duurde de hele dag incl rondleiding enzo
Hoe oud is ie?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind dattie al een week of 2 mank loopt, H zag het niet, dus ik dacht dat het aan mij lag. Maar sinds gisteren zien we het allebei't Gekke is dat ie alleen mank loopt als ie loopt, rennen doet ie gewoon, hij staat ook gewoon op dat pootje, ik kan er in knijpen wat ik wil en ik voel niets raars... En toch loopt ie gek
Heb je nog helemaal geen info gehad ofzo?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dit duurt 5 uurtjes.
Maar goed ook dat je betaald krijgt![]()
Hoelang werk je er al?
En wat krijg je ongeveer per uur?
Want je krijgt ook nog extra's?
misschien artrose?quote:
Ik z'on 4,75 ofzo maar dan kreeg je ook nog urentoeslag en iets met vakantiedagen.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb je nog helemaal geen info gehad ofzo?
Ik werk er sinds november, krijg nog geen 7 euro per uur
Extra's krijg je niet voor zover ik weet.. Alleen gratis producten elke maand (ter waarde van eh 4euro ofzo)
Whahahahahahahaahahahaha, geloof je het zelf?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:03 schreef Joysa het volgende:
Misschien krijgen we het dan nog een keer druk
Nee, gewoon altijd alsie loopt, maar dus niet als ie harder loopt dan een wandeltempoquote:Op maandag 28 maart 2011 13:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
misschien artrose?
mijnes had dat ook, dan was hij als hij opstond of liep mank, maar verder leek er niets aan de hand te zijn..
is het altijd als hij gewoon loopt? ook na een tijdje lopen?
Oh dat ja, hoeveel uur ga je er werken?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik z'on 4,75 ofzo maar dan kreeg je ook nog urentoeslag en iets met vakantiedagen.
Dus zal bij mij ook zoiets zijn.
* MPG cancelt verjaardagsmeetquote:Op maandag 28 maart 2011 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
Neequote:Op maandag 28 maart 2011 13:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Whahahahahahahaahahahaha, geloof je het zelf?
Of gelijk naar het goede nummerquote:Op maandag 28 maart 2011 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet naartoe hoor. Ik sms de wensen en klussen wel aan MPG.
Geen ideequote:Op maandag 28 maart 2011 13:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh dat ja, hoeveel uur ga je er werken?
ik hoopte eerst dat je het over iemands Post icon hadquote:
Wij hadden de C1000-hersenspoeling in de Kasteeltuinenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vroeg niks, ik zei dat ik er werkte ja
En ik kreeg er toen wel voor betaald, maar heb die training op het hoofdkantoor gehad, duurde de hele dag incl rondleiding enzo
De hulpkrachten bij ons hebben de training ook in een cafe gehadquote:Op maandag 28 maart 2011 13:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen idee
Sta aankomende 2 weken voor zo'n 12 uur ingedeeld.
Super de Boer wordt nou verbouwd in Jumbo, die training krijgen we dan ook in een cafe
3,14159265quote:
In Wijk bij Duurstede ook...quote:Op maandag 28 maart 2011 13:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen idee
Sta aankomende 2 weken voor zo'n 12 uur ingedeeld.
Super de Boer wordt nou verbouwd in Jumbo, die training krijgen we dan ook in een cafe
Wij hadden 'm op het hoofdkantoor, incl ontbijt, lunch en avondetenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij hadden de C1000-hersenspoeling in de Kasteeltuinen![]()
. Met eten vooraf, peptalk van Arnold Vanderlyde en bier
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het welquote:Op maandag 28 maart 2011 13:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
De hulpkrachten bij ons hebben de training ook in een cafe gehad
Nja, Jumbo is best tof, de klantvriendelijkheid gaat alleen veel te ver imo.
Of je stuurt ze meteen naar het goede nummerquote:Op maandag 28 maart 2011 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet naartoe hoor. Ik sms de wensen en klussen wel aan MPG.
Het is gewoon belangrijk om te weten hoe je dingen goed wegscant, derving fatsoenlijk eruit halen (datum vandaag EN morgen) en verder is het hetzelfde als elke andere supermarktquote:Op maandag 28 maart 2011 13:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zie het wel![]()
Achja lekker dichtbij, verdiensten zijn ook best oke.
Niet?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Of je stuurt ze meteen naar het goede nummer.
Ik ben haar secretaresse niet.
En je hebt nog wel zo'n leuk rokje voor een secretaresse!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Of je stuurt ze meteen naar het goede nummer.
Ik ben haar secretaresse niet.
Okquote:Op maandag 28 maart 2011 13:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is gewoon belangrijk om te weten hoe je dingen goed wegscant, derving fatsoenlijk eruit halen (datum vandaag EN morgen) en verder is het hetzelfde als elke andere supermarkt
Hij is te breed voor een secretaressequote:Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je hebt nog wel zo'n leuk rokje voor een secretaresse!
Mits vrouw, zijn ze welkomquote:Op maandag 28 maart 2011 13:10 schreef Pheno het volgende:
He, de TT moet zeggen singles naar Venlo. Overgeilde singles eigenlijk ook!
Zoiets ja. of een schuurmachine.quote:
Kassa.. met de mooie zekerheid '4e in de rij'quote:Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok![]()
Doe je ook kassa?
Of vakkenvullen?
koenquote:
ik heb ook een polijstmachine, dan glim je lekkerquote:
Ok, ik (nog) nietquote:Op maandag 28 maart 2011 13:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kassa.. met de mooie zekerheid '4e in de rij'
Wat moet JIJ in godesnaam met TWEE kapperszakenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:14 schreef Pheno het volgende:
We hebben hier geen jumbo, albert heijn, lidl, of weet ik het wat allemaal, we hebben bij elkaar vier winkels, waar ik de apotheek ook onder schaar, als drogist. En twee kapperszaken, dat dan weer wel
quote:
4e in de rijquote:Op maandag 28 maart 2011 13:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kassa.. met de mooie zekerheid '4e in de rij'
het overtollige haar voor zijn geliefde PAIQ date weghalenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat moet JIJ in godesnaam met TWEE kapperszaken![]()
?
Kaalharig, werkschuw tuig!
Toch wel zo'n 8x per week..quote:Op maandag 28 maart 2011 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
$e in de rij... Alsof je dat ooit meemaakt bij jullie
geen idee, maar als mart wil kan hij daar zijn rug laten doen!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat moet JIJ in godesnaam met TWEE kapperszaken![]()
?
Kaalharig, werkschuw tuig!
Wat betaalt het?quote:
DKW is beterquote:Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Voorlopig niet denk ik.
Hoef ook niet zonodig
o fuck, dat was idd bij DaMart hahaquote:Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen idee, maar als mart wil kan hij daar zijn rug laten doen!
Ik ga tegenwoordig vaak naar de 'oude' kleine jumbo. Daar komt geen mens meer sinds de nieuwe geopend is, dus ik kan door de paden huppelen als ik wil en de kassameisjes vechten om mequote:Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Toch wel zo'n 8x per week..
Omdat het zo rustig is zijn we vaak maar met 2 kassieres
Whehe, ja, zo kan ik het ookquote:Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Toch wel zo'n 8x per week..
Omdat het zo rustig is zijn we vaak maar met 2 kassieres
Whahaha. Rondje whisky?quote:
Dat is bij ons standaard elke dag zoquote:Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig vaak naar de 'oude' kleine jumbo. Daar komt geen mens meer sinds de nieuwe geopend is, dus ik kan door de paden huppelen als ik wil en de kassameisjes vechten om me
dkw = houdbaar? alles behalve vers, groente, slagerij, brood en bloemenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
DKW?
Ik heb nog maar 1x gewerkt
En dat was de winkel leegruimen voor ombouw
DKW FTWquote:
*zet een andere stoel neer.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ben ik weer... en eigenlijk moet ik hier niet zitten
Jij hebt liever de Ierse, begrijp ik?quote:
je pijnlijke handquote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ben ik weer... en eigenlijk moet ik hier niet zitten
Oeiquote:Op maandag 28 maart 2011 13:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is bij ons standaard elke dag zo
[..]
Of VS.. jij hebt liever Canada of Schotlandquote:
Niet te zuipen!quote:
Millstone van Zuidam. Goede keuzequote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Millstone van Zuidam. Goede keuze. Al is dat ook een whisky, en geen whiskey.
Ik drink geen whisky manquote:Op maandag 28 maart 2011 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Millstone van Zuidam. Goede keuze. Al is dat ook een whisky, en geen whiskey.
hoop dat het geen RSI is oidquote:
VSquote:Op maandag 28 maart 2011 13:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Of VS.. jij hebt liever Canada of Schotland
PGR wil Zuid Hollandse Whiskiequote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef MPG het volgende:
[..]
VS... Bourbon, scherpe zooi
.
Geef mij maar een goede Schotse whisky indd.
mja hoe weet je datquote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop dat het geen RSI is oid
Want daar ben je niet zomaa vanaf
Jameson. Lust je denk ik wel ja. Is ook de persoonlijke favoriet van H, trouwens.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef Joysa het volgende:
MPG
'Een belangrijk verschil met Schotse whisky is, dat Ierse whiskey geen rooksmaak heeft doordat het niet wordt geëest, en dat de whiskey drie keer wordt gedistilleerd.'
Misschien lust ik die wel
Maar eens proeven danquote:Op maandag 28 maart 2011 13:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Jameson. Lust je denk ik wel ja. Is ook de persoonlijke favoriet van H, trouwens.
Geen tijd deze weekquote:Op maandag 28 maart 2011 13:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummmm I'm afraid you'll need to see the doctor
Dat zeg ik. Millstone. Brabants, met een vleug Zuid-Holland.quote:
Dat klopt welquote:Op maandag 28 maart 2011 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Millstone. Brabants, met een vleug Zuid-Holland.
WHAHAHAHA.quote:
My middle name.quote:
Huisarts, ondanks geen tijd, of een fysio er naar laten kijken. Ik loop nog steeds rond bij Mensendieck. Overigens bestaat RSI niet meer, het heeft nu een algemenere naamquote:
Nogmaals ik drink geen whiskyquote:Op maandag 28 maart 2011 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
http://www.zuidam.eu/?pag(...)&id=44&productlijst=
kut, wou net ziek melden met RSIquote:Op maandag 28 maart 2011 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Huisarts, ondanks geen tijd, of een fysio er naar laten kijken. Ik loop nog steeds rond bij Mensendieck. Overigens bestaat RSI niet meer, het heeft nu een algemenere naam
Wat ijl je dan de hele tijd over whiskyquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat ijl je dan de hele tijd over whisky?
te veel bier gezopen denk ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat ijl je dan de hele tijd over whisky?
hij was zelf niet van plan te gaan slapen hoorquote:
als ze dat willen zijn ze niet lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 13:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij was zelf niet van plan te gaan slapen hoor
lettergrootte 2?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
CV bijwerken
liefst op 1 A4tje voor de afdeling marketing
mja, gaat hem niet worden
En stenoquote:
Zelfverzonnen steno dan he?quote:
he, wat een kreng, had ze dat even anders moeten plannenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
leuk dat mn collega zn vrouw aan het bevallen is... moet er een reschedule komen op zijn project... en ja hoor... wie mag dat gaan doen
Tja, ze was al overtijd, dus het zat eraan te komen, maar die reschedule had ik niet voorzienquote:Op maandag 28 maart 2011 13:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
he, wat een kreng, had ze dat even anders moeten plannen
Zij ook niet, denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 13:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, ze was al overtijd, dus het zat eraan te komen, maar die reschedule had ik niet voorzien
Nope, maar mn collega wel denk ik... die is op tijd thuis gebleven. Is altijd zo leuk als je een schema moet gaan verdedigen, wat je zelf niet in elkaar hebt gezet en de ins en outs niet van kent. Vooral leuk als de directeur ernaar vraagtquote:
quote:
met letter grote 5 past hetquote:
Als zijn vrouw aan het bevallen is, is het toch heel logisch dat hij thuis blijft?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, maar mn collega wel denk ik... die is op tijd thuis gebleven. Is altijd zo leuk als je een schema moet gaan verdedigen, wat je zelf niet in elkaar hebt gezet en de ins en outs niet van kent. Vooral leuk als de directeur ernaar vraagt
nou, dat is niet jouw probleemquote:Op maandag 28 maart 2011 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
met letter grote 5 past het
maar dan kan ik het zelfs met bril niet lezen
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ja enquote:Op maandag 28 maart 2011 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als zijn vrouw aan het bevallen is, is het toch heel logisch dat hij thuis blijft?
Tuurlijk, maar ik heb er een hekel aan om voor schut gezet te worden voor de directeur. Maar ja, ik zit even in de klaagmodus en zal over een half uurtje wel weer de realiteit in kunnen zien hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als zijn vrouw aan het bevallen is, is het toch heel logisch dat hij thuis blijft?
Goed zo.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik heb er een hekel aan om voor schut gezet te worden voor de directeur. Maar ja, ik zit even in de klaagmodus en zal over een half uurtje wel weer de realiteit in kunnen zien hoor
quote:
Als je zo'n theebloem bedoelt:quote:Op maandag 28 maart 2011 13:53 schreef Joysa het volgende:
Heeft iemand van de thee drinkers wel eens een Theeroos gebruikt?
Fotografie.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:48 schreef Pheno het volgende:
Ik zit te kijken of ik niet een cursus of wat kan gaan doen in deze tijd
Wow. Dat ziet er tof uit.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je zo'n theebloem bedoelt:
[ afbeelding ]
Dan ja
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan ja
Ja zoiets moet het zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan ja
Je zei pot.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja zoiets moet het zijn.
Maar we hebben geen theepot, en mam heeft net 2 van die dingen gekregen.
Is het de moeite om er een theepot voor te halen?
nog nooit gebruiktquote:Op maandag 28 maart 2011 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan ja
geeft niet hoor, ik drink ook alleen thee als ik ziek benquote:
Ja! Bij de blokker of de Action, verkopen ze wel goedkope glazen theepottenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja zoiets moet het zijn.
Maar we hebben geen theepot, en mam heeft net 2 van die dingen gekregen.
Is het de moeite om er een theepot voor te halen?
Het is ook vet tofquote:
Dan ga ik die zo eens halen. Thanksquote:Op maandag 28 maart 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! Bij de blokker of de Action, verkopen ze wel goedkope glazen theepotten
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geeft niet hoor, ik drink ook alleen thee als ik ziek ben
Is het echt een bloem? Of allemaal kruiden die tot een bloem zijn verwerkt?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is ook vet tofEn kan erg lekker zijn
Het zijn theebladeren tot bloem verwerktquote:Op maandag 28 maart 2011 14:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is het echt een bloem? Of allemaal kruiden die tot een bloem zijn verwerkt?
ik drink altijd thee, maar niet met een bloemquote:Op maandag 28 maart 2011 14:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geeft niet hoor, ik drink ook alleen thee als ik ziek ben
ze zijn zeker de antwoorden vergeten in te vullen ?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:05 schreef Pien85 het volgende:
Ik zit mij wel echt zo onwijs kwaad te maken op de makers van het programma waarmee wij ons huiswerk moeten maken
Theequote:Op maandag 28 maart 2011 14:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik drink altijd thee, maar niet met een bloem
Owja, jij was wezen dat.. ehm meeten met Whiskers he? Was geloof ik wel geslaagd, ofniet?quote:
Nee, stom oefeningetje waarbij je zelf voorzetsels in moet vullen in een krantenartikel. Op sommige plaatsen kun je 2 voorzetsels plaatsen (in de zin "Een alligator heeft zondag de arm van een 45-jarige alligator worstelaar .... de Amerikaanse staat Florida (...)" kun je zowel IN als UIT op de lege plek kwijt). En dan rekent dat kutprogramma dus 1 van de 2 fout waardoor je een onwijs lage score haalt terwijl je antwoord eigenlijk gewoon goed is. Je zou dus het artikel uit een krant van 2004 gelezen én onthouden moeten hebben voor je die oefening goed kunt makenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze zijn zeker de antwoorden vergeten in te vullen ?
Ja hoor, was leukquote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, jij was wezen dat.. ehm meeten met Whiskers he? Was geloof ik wel geslaagd, ofniet?
ja is inderdaad stom van die achterhaalde programmasquote:Op maandag 28 maart 2011 14:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, stom oefeningetje waarbij je zelf voorzetsels in moet vullen in een krantenartikel. Op sommige plaatsen kun je 2 voorzetsels plaatsen (in de zin "Een alligator heeft zondag de arm van een 45-jarige alligator worstelaar .... de Amerikaanse staat Florida (...)" kun je zowel IN als UIT op de lege plek kwijt). En dan rekent dat kutprogramma dus 1 van de 2 fout waardoor je een onwijs lage score haalt terwijl je antwoord eigenlijk gewoon goed is. Je zou dus het artikel uit een krant van 2004 gelezen én onthouden moeten hebben voor je die oefening goed kunt makenEn daar baal ik van
En ik kan me daar dan zó kwaad om makenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja is inderdaad stom van die achterhaalde programmas
lijkt net of je een aquarium aan het leegdrinken bent, of niet?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan ja
houd je rustigquote:Op maandag 28 maart 2011 14:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En ik kan me daar dan zó kwaad om makenHeb er ook direct geen zin meer in
kloptquote:
hoor niks kloppen hoorquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik een bonnetje krijg van de supermarkt en ik vraag aan Koen of hij even wilt kijken of het klopt, klopt hij met zijn handje op het briefje en zegt hij: ' ja klopt mama'
Whehehequote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik een bonnetje krijg van de supermarkt en ik vraag aan Koen of hij even wilt kijken of het klopt, klopt hij met zijn handje op het briefje en zegt hij: ' ja klopt mama'
check, check, dubbel checkquote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook niet, maar ik kan TJ moeilijk laten verhongerenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
oja boodschappen en eten halen.... Pfff geen zin in
Ik heb nog pannenkoeken over van zaterdagquote:Op maandag 28 maart 2011 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik kan TJ moeilijk laten verhongeren
hij kan zelf ook boodschappen doen hahaha...quote:Op maandag 28 maart 2011 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik kan TJ moeilijk laten verhongeren
Pannenkoekenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog pannenkoeken over van zaterdagScrew the diet
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog pannenkoeken over van zaterdagScrew the diet
![]()
![]()
Neuh, hij is tot 9 uur op zijn werkquote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij kan zelf ook boodschappen doen hahaha...
Gaat goedquote:Hoe gaat het met je plantjes op het balkon... Is er al iets aan het ontkiemen?
brandnetels, distel, plakkruidquote:Op maandag 28 maart 2011 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, hij is tot 9 uur op zijn werk
[..]
Gaat goed
Er komt al vanalles op![]()
Oohhh tof zeg, wat snel zegquote:Op maandag 28 maart 2011 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, hij is tot 9 uur op zijn werk
[..]
Gaat goed
Er komt al vanalles op![]()
quote:
Ik zal vanmiddag even een fotootje makenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oohhh tof zeg, wat snel zegben benieuwd
Ik heb gehoord dat je daarvoor naar Venlo kunt, daar heb je alle ruimte voor jezelfquote:Op maandag 28 maart 2011 14:23 schreef Muck het volgende:
zo, lijstje gemaakt, ik kan zo de weekboodschappen doen
Ik ga toch niet naar Venlo voor de weekboodschappenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je daarvoor naar Venlo kunt, daar heb je alle ruimte voor jezelf.
Niet?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar Venlo voor de weekboodschappen
Nu moet ik 750 meter lopen, dat lijkt me een beter plan
Als het mag dan heel graag en gezellig enzoquote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Pannenkoeken
Blijven jullie zaterdag eigenlijk eten?
MWOAAAAAAAAAAH GERTJUHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 28 maart 2011 14:38 schreef RockNijntje het volgende:
*klop klop
Daaaaag iedereeeeen. Ik moest kloppen want de bel doet het niet![]()
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
mijn telefoon doet het niet meer![]()
of T-mobile is stuk
kan niet meer bellen
Dat is wel makkelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het mag dan heel graag en gezellig enzo![]()
We komen met het OV, dus ik weet jullie huis te vinden![]()
Woaaahh meneer spagetiiiiiquote:
Pm maar want ik moet niet zoveel meer achter de laptop zitten... Zit nu ook mobiel en belast ik mijn arm niet zoveel mee...quote:Op maandag 28 maart 2011 14:34 schreef Muck het volgende:
[..]
bloemetjes, erwten en weet ik veel wat nog meer
[..]
Ik zal vanmiddag even een fotootje maken
De kruiden gaan ook goed
Is goedquote:Op maandag 28 maart 2011 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pm maar want ik moet niet zoveel meer achter de laptop zitten... Zit nu ook mobiel en belast ik mijn arm niet zoveel mee...
Doe mijn kat maar knuffelen, die is veul zieligerderquote:
Ah, lekker buitenspelenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:41 schreef RockNijntje het volgende:
Rondje skateboarden
Deze keer 5 km hoop ik
als je nou eens een mitella omdoet?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pm maar want ik moet niet zoveel meer achter de laptop zitten... Zit nu ook mobiel en belast ik mijn arm niet zoveel mee...
boodschappen doen bij de jumboquote:
hmm..quote:
jumbo ...quote:
Samen met mij een wijntje drinken op een gezellig terrasjequote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe mijn kat maar knuffelen, die is veul zieligerder
ken dat niet gewoon in den haag?? :pquote:Op maandag 28 maart 2011 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Samen met mij een wijntje drinken op een gezellig terrasje
Ow, vast wel hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ken dat niet gewoon in den haag?? :p
geen idee... kom daar bijna nooitquote:Op maandag 28 maart 2011 14:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Voor jou altijd, toch?quote:
Ik verdeel het weekend over meerdere dagen in de week. Als ik uit ga is het ineens weekend. Vandaag is gewoon een doordeweekse dag, heb ik besloten.quote:
beterquote:Op maandag 28 maart 2011 14:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
mijn telefoon doet het niet meer![]()
of T-mobile is stuk
kan niet meer bellen
Dus hoeveel doordeweekse dagen heb je deze week nog te gaan voordat het weekend is?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik verdeel het weekend over meerdere dagen in de week. Als ik uit ga is het ineens weekend. Vandaag is gewoon een doordeweekse dag, heb ik besloten.
Helaas nietquote:
hahaquote:Op maandag 28 maart 2011 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs vanuit zijn bed, waar hij nu eindelijk net een half uur in ligt: mama, kom maar hoor, ik klaar met slapen!
Donderdag begint het weekend deze week.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus hoeveel doordeweekse dagen heb je deze week nog te gaan voordat het weekend is?
Nog even en hij slaapt 's middags helemaal niet meer!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs vanuit zijn bed, waar hij nu eindelijk net een half uur in ligt: mama, kom maar hoor, ik klaar met slapen!
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
bij mij makkelijk, in 99% van de gevallen begint weekend op vrijdag om 18:00 pasquote:Op maandag 28 maart 2011 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Donderdag begint het weekend deze week.
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:58 schreef DaMart het volgende:
Nog even en hij slaapt 's middags helemaal niet meer!
quote:
Rotzakkenquote:
mijn weekend begint altijd op donderdagquote:Op maandag 28 maart 2011 15:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij makkelijk, in 99% van de gevallen begint weekend op vrijdag om 18:00 pas
Mijn weekend begint vroeg en loopt altijd langer door.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij makkelijk, in 99% van de gevallen begint weekend op vrijdag om 18:00 pas
Dan ben je morgenmiddag alweer op de helft van deze week... nog even volhoudenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Donderdag begint het weekend deze week.
Ga je mee een terrasje pikken?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:05 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje heeft geen zin meer voor vandaag..
een terrasje is zooooo veel aanlokkelijker
eens... kom je me halen?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:05 schreef Barreltje het volgende:
Hier valt het een beetje tegen nu.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat is het toch heerlijk weer buiten
hier nietquote:
Heerlijk zonnig doch frisjes in Brabant.quote:
hier nietquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je moet zeggen; Ik kom je ophalen!
vandaar dat je hier bent nuquote:
Ja, eens. Zo stukske fietsen!quote:
hmmm het is hier vet bewolkt in Almerequote:Op maandag 28 maart 2011 15:05 schreef Barreltje het volgende:
hier is het 20 graden en als je uit de wind zit is het heerlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 15:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heerlijk zonnig doch frisjes in Brabant.
In Parijs was het dit weekend ook 21 gradenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is het 20 graden en als je uit de wind zit is het heerlijk
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is het 20 graden en als je uit de wind zit is het heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |